V RO byly možnosti porovnat Mitas 07 a 09. 09 jsem měl já na 1150 a 07 měl kamoš na Africe. V terénu jsme jezdili spolu a on byl na držce 4x a já 1x. Víc se ta guma "smeká " drapák se jakoby zahryzne. V bahně já s 09 v pohodě sám a jeho na 07 jsem musel jít vytlačit.
Měl jsem na BMW 07 a ted už i 09 a musim říct, že 09 na ráfku udělá z BMW v terénu uplně jinou motorku. Takovou větší krosku na které si můžete dovolit fakt dost. Limit jsem byl opravdu jen já sám. Na 07 bych se nikdy do takových průjezdů a výjezdů nepustil a na 09 v pohodě.
HODNĚ VELKÝ ROZDÍL
Již vím co budu po zbytek života obouvat.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Milos napsal:
Jen pro zajímavost, TKC se mi po Rumunsku (něco málo přes 2000km) sjely na předku o 4 mm a na zadku o 5 mm . A jel jsem sám.
jsem zvedavej jak dopadnu ja nova TKC zadek 10mm predek 9mm az se vratim z RO tak porovname
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
dnes bylo celodenní enduro a zítra měním na asfaltové Tourance, za tři dny se jede do Benátek a v létě do česka
TKC 80 dnes zdárně dokončily a překročily 14.000km!!! a konec
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Doc napsal:
dnes bylo celodenní enduro a zítra měním na asfaltové Tourance, za tři dny se jede do Benátek a v létě do česka
TKC 80 dnes zdárně dokončily a překročily 14.000km!!! a konec
porad nad tim premejslim jak to ze jeden najede 14000 a druhej 5000 zavzpominejte Vy kdo jste jezdily tkc driv jestle se neco zmenilo?
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
jo to verim ze je to stylem jizdy ale ze by az takovy rozdil?
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Temu věř že sů to takí rozdíle.Já kostky eště neměl ale přední mi vydrží 8-9 tisíc,brička trail wing,mez enduro 4, zadní max 12 tisíc. Ted v zimě sem obul heidenau K 76 přední má 4,5 mm,zadní má 6,5 mm zatím 4500 km takže na dovolenou budu zase přezouvat nebo co.
bohumile bohumile....kurva se neříká !!!!
ty heidenau moc nevydržely teda........
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
jasne vse chapu ale u gumy jako je napr tkc je jiste smes vytvorena tak aby i pri male stycne plose zustaly bezbecne pro normalni jizdu na silnici takze zrejme mekkci guma ale jde mi spise o to ze tkc co jsem sundal byly made in germany a nove jsou made in korea takze asi tak bud se vyrabi 2 ruzne pneu nebo nemci uz je nedelaji a vyroba je v korei no jedu ted rumunsko tak ze jsem zvedav MIlos jiz svuj nazor ma ted zjistim ja
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Ještě k mému předešlému hodnocení Karoo T. Bohužel jsem zadní gumu sjel tak za 4 tis km. Je ale pravda, že to bylo především na silnici a taky, že jsem jí moc nešetřil. Hodně se sjížděla při delších přesunech po dálnici při vyšší rychlosti. Je to dáno měkčí směsí, které je ale halvaně na mokro lepší.
Protože předek pořád docela dobře drží, tak jsen zadek dal E-09 Dakar spíš na dojetí té přední gumy a taky na vyzkoušení, co dělá 140-ka místo 150-ky. Kupodivu musím říct, že mě zatím Mitaska dost pozitivně překvapila. Na silnici sice trochu víc hučí, ale v terénu je od dost lepší a na silnici (i mokré) drží docela obstojě. Ale více jak tak 140 km/h bych na ní jet nedoporučoval. Jednak začíná trochu plavat a druhak "prý" odlétavají špunty. Já ale stejně víc jak 120 nejezdím a při natlakování na 2,5 atm se ztráty špuntů moc neobávám.
1/ samozřejmě že jde i o rozdíly v technice, ale i druhu asfaltu (např. italský je jak šmirgl a ojedou se rychleji)
2/ na silnici je z těch 14.000 asi těch 11.000, (zbytek terén a škola, čili drift a blokování kola pořád) a z těchto 11.000 je 80% poměrně rychlých (120-140)
2/ TKC chtějí (několikrát jsem vám to psal) stabilně a všude 1,5 (21), absolutní přilnavost na asfaltu (drhneš stupačkami) při tomto tlaku, měkkost a VÝDRŽ
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
tak takhle nemůžou dle mého dopadnout Conti nikdy, leda při 300km enduru v závodním rytmu na šutrech
co se týká rychlosti, nepřekročuji doporučenou nejvyšší rychlost 160km/h
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Cyril na svych strankach ma taky potrhane spunty: http://www.cyrilm...itas1v.jpg, tak nevím.
Má tam k tomu toto:
Tak takhle nějak dopadla zadní pneumatika MITAS Dakar 09 po 2500km. Jsem docela zklamaný...13.1.2007