pasivní bezpečnosti? motorky snad ani nemaj žádný prvky pasivní bezpečnosti (krom goldwinga s airbagem) led koncový světlo bych rekl, ze spis bude aktivni bezpečnost ;-)
sanko napsal:
Ja som už postarší pán, žiadny drsňák, stará škola. Na 650 neutrhneš do šmyku zadnú gumu ani keby si acetón nalial do nádrže . Kto tam potrebuje ASC, ohrozuje seba aj ostatných.
Nesouhlasím, na vodě ti to může nečekaně ustřelit a ASC ti zachránit život. Nebavíme se o normálních podmínkách, kde by to měl řidič zvládnout sám, ale o krizových situacích..
Tak to sformulujem inak:
Komu nečakane ustrelí 650ka na vode a neustráži to , tak nepatrí na motorku ale na skúter.
Včera som sa vrátil z Rumunska a boli s nami dvaja páni na gs 1000, tí jazdili s tým takú palbu na štuploch že som nechápal, a ked sa im to pokazilo za hodinu rozobrali karburátor a niečo tam " zaklepkali" a išlo sa dalej. Keby mali nový stroj so všetkými týmito "koko..tinami" Tak by asi len zdvihli mobil asi takto: Halo Gunter? prídi, dones laptop , všetky kontrolky svietia , nejde to
sanko napsal:
Včera som sa vrátil z Rumunska a boli s nami dvaja páni na gs 1000, tí jazdili s tým takú palbu na štuploch že som nechápal, a ked sa im to pokazilo za hodinu rozobrali karburátor a niečo tam " zaklepkali" a išlo sa dalej. Keby mali nový stroj so všetkými týmito "koko..tinami" Tak by asi len zdvihli mobil asi takto: Halo Gunter? prídi, dones laptop , všetky kontrolky svietia , nejde to
tak ono u puristu jde casto o z noue ctnost.. protoze vetsinou neumi s diagnostikou a pocitacema obecne.
Takze nic proti tem, co umi.. ale zase na druhou stranu neumet se soucasnou technikou zadne plus neni.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
tak ono u puristu jde casto o z noue ctnost.. protoze vetsinou neumi s diagnostikou a pocitacema obecne.
Takze nic proti tem, co umi.. ale zase na druhou stranu neumet se soucasnou technikou zadne plus neni.
....Ty jsi prostě mimo....když ten co nechce jezdit na motorce s protiprokluzem a nechce na cestě v lese zapojit notebook je out
Počkej, až Ti moto klekne dál, než v dosahu mého vozejku, jako posledně...i když dneska bych už kvůli Tobě odpoledne neobětoval
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
....Ty jsi prostě mimo....když ten co nechce jezdit na motorce s protiprokluzem a nechce na cestě v lese zapojit notebook je out
Počkej, až Ti moto klekne dál, než v dosahu mého vozejku, jako posledně...i když dneska bych už kvůli Tobě odpoledne neobětoval
od*urakuj...
Upravil hicks dne 08.07.2012 19:17
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
sanko napsal:
Tak to sformulujem inak:
Komu nečakane ustrelí 650ka na vode a neustráži to , tak nepatrí na motorku ale na skúter.
Včera som sa vrátil z Rumunska a boli s nami dvaja páni na gs 1000, tí jazdili s tým takú palbu na štuploch že som nechápal, a ked sa im to pokazilo za hodinu rozobrali karburátor a niečo tam " zaklepkali" a išlo sa dalej. Keby mali nový stroj so všetkými týmito "koko..tinami" Tak by asi len zdvihli mobil asi takto: Halo Gunter? prídi, dones laptop , všetky kontrolky svietia , nejde to
Pokud ti vadí elektronika, tak si kup 20 let starou motorku, nebo pořád máš možnost si ji do nový motorky neobjednat, to ale neznamená, že je špatně, že BMW tuhle možnost nabízí..
Tie Gs 1000 ky boli 15 ročné motorky a este dlhe roky budú šlapať a maju stale hodnotu, ale naše nové motorky budu za 20 rokov bezcenne na smetisku to ma na tom serie. Lebo elektronika sa serie aj v garáži keď to nepoužívaš.
A tieto večné "fejslifty" robia z motoriek spotrebný tovar, najviac in je ten najfejsliftový
a každý po tom túži. Však už aj na tomto fóre chcú napríklad už 900ku lebo 800je už málo, už je to staré , čo na tom že pre túto moto je to v pohode a že huske zvýšili výkon lebo je to supermoto a tam je to fakt nutné.
Upravil sanko dne 08.07.2012 20:31
sanko napsal:
Tie Gs 1000 ky boli 15 ročné motorky a este dlhe roky budú šlapať a maju stale hodnotu, ale naše nové motorky budu za 20 rokov bezcenne na smetisku to ma na tom serie. Lebo elektronika sa serie aj v garáži keď to nepoužívaš.
A tieto večné "fejslifty" robia z motoriek spotrebný tovar, najviac in je ten najfejsliftový
a každý po tom túži. Však už aj na tomto fóre chcú napríklad už 900ku lebo 800je už málo, už je to staré , čo na tom že pre túto moto je to v pohode a že huske zvýšili výkon lebo je to supermoto a tam je to fakt nutné.
ked to nepouzivas, sere se motorka cela.
jinak nevidim duvod, proc by za 20 let mely byt nase motorky bezcenne.. to je nesmysl.. pri peclive udrzbe nevidim zas az takovej problem.
Jinak cyklus obnovy a faceliftu je u BMW celkem rozumny.. a nevidim na tim nic spatneho.
NAOPAK .. podivej se na NE-bmw motorky z konce 90tych let a jejich tehdejsi produkci.. podle mne to byla celkem ostuda. Tim chci rict, ze kdyby nesli dopredu a neudelali 1150, byla by to nejspis ostuda doted.
---
btw: nemyslis 1100GS spis?
Upravil hicks dne 08.07.2012 20:36
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Este by som dodal že v 90tich rokoch vyrábaným karburátorovým "ostudám" momentálne hodnota dokonca stúpa. A tým "ostudám" s 5,9 litrovou spotrebou a s 63 konmi sme s kamarátom na strome v Karpatoch ledva stíhali. A to sme šli plný kotol, brzda dva,tri stupne dolu, plný kotol .....celý deň,čižmy mám fajnovo zbrúsené.
hele kdyz uz se se mnou chces hadat, tak nabij poradnou munici
PDcko je PDcko a tusim, ze se nektere kusy muzou vydrat vysoko. Protoze mne moc nezajimaj, tak nepoznam, do jake miry zrovna tahle za to stoji.
Jinak porovnavat PDcko s prave vyrabenym olitanym kusem je naprostej nesmysl.
Povime si v roce 2027 jakou bude mit cenu SBERATELSKE osmikilo v dobrym stavu.. spekulovat nad tim TED je holy nesmysl.
Jinak NECHAPU, proc sis koupil 650 twin a basnis o PD. Podle mne vintazniho boxera koupis i za lepsi penize a budes z nej mit radost.
---
jinak to co predvadis ma pekny nazev -- optimismus pameti. Aneb driv bylo vse lepsi... trava zelenejsi, zensky s vetsima kozama, stranicky knizky cervenejsi atd...
ale to, ze treba PDcko fakt (tusim) mizerne brzdi a ma slabouckej motor.. to uz sem nenapises
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
sanko napsal:
Este by som dodal že v 90tich rokoch vyrábaným karburátorovým "ostudám" momentálne hodnota dokonca stúpa. A tým "ostudám" s 5,9 litrovou spotrebou a s 63 konmi sme s kamarátom na strome v Karpatoch ledva stíhali. A to sme šli plný kotol, brzda dva,tri stupne dolu, plný kotol .....celý deň,čižmy mám fajnovo zbrúsené.
porovnavas jablka s hruskama... sberatelsky kousky, kterych neprezilo moc, se seriovym modelem chrlenym po statisicich.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
edit: jasne, ZE JO!
Upravil hicks dne 08.07.2012 21:16
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
a spotreba 6 litru na sedesat koni neni nic zazracneho... to je 0,09833 l/kun/100km.. osmikilo ma 0,0517.. to je cca polovina.
ale jak rikam.. kup si to. Kdyz o tom tak basnis.. neni nic lepsiho nez to zkusit na vlastni kuzi.
Upravil hicks dne 08.07.2012 21:22
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2