Jé ....... První příspěvek co kola dal a k něčemu je
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
sanko napsal:
Karbon , je dobrý tak na rozsypanie ked to položíš.
To nemění nic na tom, že je to pořád výrobně dražší než ocel. Navíc ano Akrapovič je opravdu poněkud známější značka což v dnešní době bohužel znamená že se za ní víc platí, ale na druhou stranu je vždycky jeden výfuk na jednu motorku, většina má homologaci a ještě sem neviděl, že by designově neseděl k daný motorce. Nehledě na to, že samo BMW ho nabízí jako příslušenství.
Promiň, ale ani jednu z těhlech věcí výfuk, kterej nabízíš nesplňuje (design je samozřejmě věc názoru).
Tento moj výfuk bol robený na mieru konkretnej mojej motorky , mohol som ho mat bud celý alebo len s karbonovou koncovkou ale kedže je to enduro tak som si vybral nerezový.
Okrem homologizácie urobí presne to iste ako Akrapovič. Ked ho používaju jazdci na okruhoch kde motorky doladuju cez laptopy, tak na tieto naše prdítka bude určite dobrý aj ked nemá doporučenie od BMW.
A kolik ten nerezovy vazi? Pravda je, ze nekdy vyfuk domorobo udela stejnou sluzbu jako drahej s homologaci.(Nekdy je to ale taky horsi nez s orig.vyfukem) Materialy ale neojebes, nerez je fajn,ale je tezsi nez titan a hodne hreje coz titan taky nedela,navic je levnejsi. Karbon vzadu je spis o vkusu jinak samo k prdu.
Na vyfuky dnes koukaj i na STK u nas, tak bych tu homologaci zas tak nezatracoval.
Aktualne 1250 GSA HP
xavier napsal:
A kolik ten nerezovy vazi? Pravda je, ze nekdy vyfuk domorobo udela stejnou sluzbu jako drahej s homologaci.(Nekdy je to ale taky horsi nez s orig.vyfukem) Materialy ale neojebes, nerez je fajn,ale je tezsi nez titan a hodne hreje coz titan taky nedela,navic je levnejsi. Karbon vzadu je spis o vkusu jinak samo k prdu.
Na vyfuky dnes koukaj i na STK u nas, tak bych tu homologaci zas tak nezatracoval.
Pozri, za 100€ čo by si chcel červené vajce? 800 ani 650 nieje poskladaná z natolko kvalitných komponentov /niektoré sú až hanba / aby sme riešili pol kilový rozdiel laďákov. Mne ide o toto: do Rumunska na šotolinu nahodím laďák , do Álp s manželkou origo. Asi by ma drblo položiť moto na 550éčkový výfuk niekde na kameňoch. Za 100€ nekúpim ani padací rám. A okrem toho okrem Rakuska nemáš nikde problém tieto motorky nie su moc hlučné s laďákmi len krásne strielajú
Tak já teda taky: Od podzimu mám REMUS HexaCone. Hmotnost (katalogová-nechtělo se mi to sundávat) cca 3kg, origo vážený dnes bez objímky na digitální váze 4520g. Takže rozdíl 2l benzinu v nádrži... Jinak určitě doporučuju: podstatně příjemnější zvuk, vypadá to (podle mě) líp, než ten hrnec a navíc (asi nejdůležitější) hladší průběh výkonu, bez toho blbého místa kolem 4t ot.
Mikes přiložený následující obrázek:
Kluci, já dal na Pipovo doporučení a koupil QD Twalcom Oval, musím říct že vládne strašná spokojenost, jak tu píšete , že o zvuk vám nejde, tak já musím říct, že mám z motorky najednou mnohem lepší pocit a mnohem víc mě baví s tím hlubokým tónem. Výfuk ale přesto není hlučný. Další výhoda je, že je opravdu mnohem lehčí a můžu mít symetrické kufry. Co se týče výkonu, to nejsem schopen posoudit.
Tímto díky Pipo za skvělý doporučení :c)
Mikes napsal:
ten hrnec a navíc (asi nejdůležitější) hladší průběh výkonu, bez toho blbého místa kolem 4t ot.
to si asi pletes s 12kou, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zdravím koupil jsem G.P.R. Je naprosto perfektní sedí k mašině a zvuk super jak s ucpávkou tak bez ní. Má homologaci.
cer přiložený následující obrázek:
Mikes napsal:
ten hrnec a navíc (asi nejdůležitější) hladší průběh výkonu, bez toho blbého místa kolem 4t ot.
to si asi pletes s 12kou, ne?
Nepletu...http://www.redmoto.cz/cms/modules/fotogalerie/fotogalerie.php?id_product=772&id=4181
Při těchto otáčkách se měří emise a podobné zbytečnosti...
Upravil Mikes dne 12.08.2012 18:09
Mikes
Nově s KTM... :-)