AlesK napsal:
Co konkrétně odchází na tom altíku? Při takové raketě bych se to snažil vyřešit repasí
je o tom dlouuhej thread na ADVRIDERU.
v zasade se to upece.. bohuzel, origo je udajne z tech nejlepsich materialu, ktere jsou k dispozici.
takze pripadne previnuti (byli s tim spatne zkusenosti, co vim) toho moc neresi proste to odchazi teplem a s celkem zeleznou pravidelnosti.
+ vetsinou se meni i regl.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ty jo no tak to ja asi necham udelat to prodlouzeni zaruky o dva roky kdyz vidim jakej ranec stoji ten altik. Jo jinak nevim zda u nas to funguje taky ale v nemecku mi rikali ze u nich funguje dozivotni zaruka mobility neco jako u skodovek. Kdyz servisujes v autorizovanym tak kdyz se ti neco vyjebe dojedou a opravijou , ale zapltis si jen praci a dily.
schrek napsal:
ty jo no tak to ja asi necham udelat to prodlouzeni zaruky o dva roky kdyz vidim jakej ranec stoji ten altik. Jo jinak nevim zda u nas to funguje taky ale v nemecku mi rikali ze u nich funguje dozivotni zaruka mobility neco jako u skodovek. Kdyz servisujes v autorizovanym tak kdyz se ti neco vyjebe dojedou a opravijou , ale zapltis si jen praci a dily.
Shreku, Shreku... kolikrat jsme se tu bavili o kulanci?
uz i v tvoji pritomnosti, co si pamatuju.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks a Tebe vymenili alternátor na kulanciu?
Inak za výmenu altíku 3 000 czk je fakt "poctivá" cena
Asi si alternátor časom "zaslúži" vlastné vlákno.
Skúste vrčať s motorkou cca 3-4 min, stačí aj na mieste a dekel alt. bude najhorúcejšie miesto pod úrovňou valcov. No podobne je to aj u iných moto, ktoré majú altík čo trvale beží na plný výkon, ale 8gs asi kúri najpoctivejšie,
lebo je vo velmi stiesnenom priestore bez ODVETRANIA a samozrejme NIE JE V OLEJI a okrem toho ho pomáhajú vypekať aj zvody výfuku.
Neviem či sa tu nájde fachman na elektro a magnetické polia, ale zaujímalo by ma čo sa stane, ked by sa napr. odpojila jedna fáza alebo by sa ešte pred regulátor pridali odpory.
schrek napsal:
ty jo no tak to ja asi necham udelat to prodlouzeni zaruky o dva roky kdyz vidim jakej ranec stoji ten altik. Jo jinak nevim zda u nas to funguje taky ale v nemecku mi rikali ze u nich funguje dozivotni zaruka mobility neco jako u skodovek. Kdyz servisujes v autorizovanym tak kdyz se ti neco vyjebe dojedou a opravijou , ale zapltis si jen praci a dily.
A co by si chtěl ještě mimo práci a díly platit? Pokutu za používání?
Tryskac napsal:
hicks a Tebe vymenili alternátor na kulanciu?
Inak za výmenu altíku 3 000 czk je fakt "poctivá" cena
Asi si alternátor časom "zaslúži" vlastné vlákno.
Skúste vrčať s motorkou cca 3-4 min, stačí aj na mieste a dekel alt. bude najhorúcejšie miesto pod úrovňou valcov. No podobne je to aj u iných moto, ktoré majú altík čo trvale beží na plný výkon, ale 8gs asi kúri najpoctivejšie,
lebo je vo velmi stiesnenom priestore bez ODVETRANIA a samozrejme NIE JE V OLEJI a okrem toho ho pomáhajú vypekať aj zvody výfuku.
Neviem či sa tu nájde fachman na elektro a magnetické polia, ale zaujímalo by ma čo sa stane, ked by sa napr. odpojila jedna fáza alebo by sa ešte pred regulátor pridali odpory.
Co se těch svodů týká máš pravdu,zkusím vymyslet nějaké odstínění tepla od bloku nějakou alu folií nebo podobným matrošem
schrek napsal:
hicks: ja si radeji priplatim 216Eur a byt v klidu dalsi dva roky a pak az resit kulanci , neverim ze na kulanci se vse vyresi
216e + servisy v bmw ..... No v podstatě jim ten altik stejně zaplatis.
Co takhle vymyslet jak to ochladit ? Je ten altik bosch ?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Jsem tam našel omotavku výfuku , ma snižovat teplotu v prostoru motoru o 70%
http://www.speedpro.cz/omotavka-vyfuku-thermotec-50mmx45m-p-9489.html
To by taky šlo ne?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Jsem tam našel omotavku výfuku , ma snižovat teplotu v prostoru motoru o 70%
http://www.speedpro.cz/omotavka-vyfuku-thermotec-50mmx45m-p-9489.html
To by taky šlo ne?
nutno konzultovat s advriderem...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
swat napsal:
Jsem tam našel omotavku výfuku , ma snižovat teplotu v prostoru motoru o 70%
http://www.speedpro.cz/omotavka-vyfuku-thermotec-50mmx45m-p-9489.html
To by taky šlo ne?
nutno konzultovat s advriderem...
par lidi tam je v ladeni altu uz dost pokrocila.
Davali i jinej regl atd.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kim napsal:
Co se těch svodů týká máš pravdu,zkusím vymyslet nějaké odstínění tepla od bloku nějakou alu folií nebo podobným matrošem
Kim spravil som si to pred časom z Al. plechu - od alt. natreté na čierno od zvodov povrch Al. Uchytenie na dve skrutky do bloku - v otvoroch pod alt.
No ani som ho nenamontoval, lebo zisťovaním teploty tak ako píšem vyššie som došiel k záveru, že hlavným zdrojom tepla je alt. A tienením by som len zhoršil prístup vzduchu. Myslím si, že alt. doráža dlhá jazda vo vyšších otáčkach - niečo ako dialnica a tam sálanie z výfuku moc vplyv nemá pokial teda nie je nahodený veľký al. kryt motora. Teplotou oleja sa v tomto prípade netreba zaoberať, lebo tam olej nie je.
p.s. skús porovnať teplotu bočných deklov motora po cca 3 minutách vrčania
a aj po jazde.
Samozrejme odtienenie výfuku /ale asi skôr jeho omotávkou/ neuškodí no prakticky asi ani nepomôže.
Hicks však daj odkaz na tú diskusiu na adv. A ešte lepšie ak čosi podstatné aj preložíš
Alt. je Denso...
Zvečšený počet zásuviek využijeme taktohttp://nahradne-d...-24v-62361
Keby to niekto používal možno by sa prišlo na to či za tým nie je regler. Alebo by aspoň mohol vybrať žiarovky aby mu predčasne neexla baterka. Ked ten náš High-tech-can-bus nesignalizuje nedobíjanie alebo si to len Bulvic nevšimol?
Nie je niekto kto by vedel na toto zareagovať prípadne sa niekoho spýtať :
zaujímalo by ma čo sa stane, ked by sa napr. odpojila jedna fáza alebo by sa ešte pred regulátor pridali odpory.
Myslíš fakt že nepomůže ta omotavka? Mám kryt od GITu. Je velký ale jsou v něm díry na větrání. A o té omotavce uvažuji. Asi ji koupím a promerim teploty.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis