v prvni rade se NAUC manevrovat na miste, pak to svadej na moto.
hixi já slibuju že se naučím manévrovat na místě s 500kg motorkou a Ty mi slib, že se naučíš číst a někdy se projedš na 1150 GSA v plný náloži, někde v kopečku nebo na polňačce se s tím v pohodě otočíš a napíšeš mi o tom pak obsáhlej elaborát
a proc si myslis, ze manipulace s LTckem na miste bude o tolik lepsi?
kdyz ma suchou 348kg?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
MotoPaja napsal:
chstepan : když píšeš, že jezdíš hlavně v jednom tak je otázka jestli se Ti bude chtít s tím LT potýkat, ve dvou to je jasná volba (hlavně pro batůžka ), ale v jednom bych se toho možná trochu bál na takové to "domácí ježdění"
nevim, proc by to byla jasna volba i pro batuzna.. na LT vypadani vsichni svorne o 15 let starsi a zvlast k mlady babe se to myslim fakt nehodi.
ja bych se na takovyhle oblude spis bal...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jencekgs napsal:
Pokud chstepan chce 16GT, tak si to asi nekupuje na šotolinu. A pokud jezdí hlavní tahy, tak si myslím že 16GT a GS nejde srovnávat. Z dotazu tazatele si myslím, že o kvalitách GS nepotřebuje slyšet. Asi jsou kvality GS jinde než hledá.
Jenceku.. chtepan mluvi o starsim GTcku.. imho. Ne sestivalu.
Tak si odmysli tu 16ku
sedel jsi nekdy na tom RTcku nebo na necem podobnym?
mne to proste nesedlo
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jencekgs napsal:
Pokud chstepan chce 16GT, tak si to asi nekupuje na šotolinu. A pokud jezdí hlavní tahy, tak si myslím že 16GT a GS nejde srovnávat. Z dotazu tazatele si myslím, že o kvalitách GS nepotřebuje slyšet. Asi jsou kvality GS jinde než hledá.
Jenceku.. chtepan mluvi o starsim GTcku.. imho. Ne sestivalu.
Tak si odmysli tu 16ku
sedel jsi nekdy na tom RTcku nebo na necem podobnym?
mne to proste nesedlo
Vyjimecne souhlasim. Me taky ne, ale vubec.
Me teda hlavne motor. Moc lidi se mnou tenhle nazor sice nesdili, ale boxer podle me patri do GS. Cestovni oplastovanou motorku bych chtel se ctyrvalcem, samozrejme bych klidne zkousnul sestivalec v K1600
jencekgs napsal:
Pokud chstepan chce 16GT, tak si to asi nekupuje na šotolinu. A pokud jezdí hlavní tahy, tak si myslím že 16GT a GS nejde srovnávat. Z dotazu tazatele si myslím, že o kvalitách GS nepotřebuje slyšet. Asi jsou kvality GS jinde než hledá.
Jenceku.. chtepan mluvi o starsim GTcku.. imho. Ne sestivalu.
Tak si odmysli tu 16ku
sedel jsi nekdy na tom RTcku nebo na necem podobnym?
mne to proste nesedlo
Vyjimecne souhlasim. Me taky ne, ale vubec.
Me teda hlavne motor. Moc lidi se mnou tenhle nazor sice nesdili, ale boxer podle me patri do GS. Cestovni oplastovanou motorku bych chtel se ctyrvalcem, samozrejme bych klidne zkousnul sestivalec v K1600
Naprostý souhlas!! Boxer patří na GS. Cesťáka preferuji s 4, nebo 6ti válcem.
Proto nad RT vůbec neuvažuji.
je to sice starší model...dyž jedu do Prahi 200 km po dálnici tak jedu na K100RT,nasadím 150 a v klidu su tam...Na GS je to pro mě po dálnici nic moc,mám dva metri tak to semnů pěkně mele...Jinak na ní moc nejezdim,spíš z jara a na podzim je na ní celkem teplo Už mě napadlo prodat ju a přikupit 1200LT ale to bych zase nemoch na veteránskí akce...GS je ale GS=pořád nélepčí motorka na svjetě...K100-12000km,GS-90000 km.samozřejmě mojich né celkem
Kupredu spatki ni krok...
jencekgs napsal:
Pokud chstepan chce 16GT, tak si to asi nekupuje na šotolinu. A pokud jezdí hlavní tahy, tak si myslím že 16GT a GS nejde srovnávat. Z dotazu tazatele si myslím, že o kvalitách GS nepotřebuje slyšet. Asi jsou kvality GS jinde než hledá.
Jenceku.. chtepan mluvi o starsim GTcku.. imho. Ne sestivalu.
Tak si odmysli tu 16ku
sedel jsi nekdy na tom RTcku nebo na necem podobnym?
mne to proste nesedlo
Vyjimecne souhlasim. Me taky ne, ale vubec.
Me teda hlavne motor. Moc lidi se mnou tenhle nazor sice nesdili, ale boxer podle me patri do GS. Cestovni oplastovanou motorku bych chtel se ctyrvalcem, samozrejme bych klidne zkousnul sestivalec v K1600
Naprostý souhlas!! Boxer patří na GS. Cesťáka preferuji s 4, nebo 6ti válcem.
Proto nad RT vůbec neuvažuji.
pokud vim, patris k mensine. Co si pamatuju, tak se RTcka prodavaji lip a i jich je podle mne RADOVE vic jak tady, tak treba IT+ES.
Zaroven tedy neocenujes nizsi teziste a vahu:
RT: 229kg sucha
GT1300: 255 sucha -- navic tusim vyrazne delsi rozvor
GT6: 349kg sucha s bocakama a topcase
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jencekgs napsal:
Pokud chstepan chce 16GT, tak si to asi nekupuje na šotolinu. A pokud jezdí hlavní tahy, tak si myslím že 16GT a GS nejde srovnávat. Z dotazu tazatele si myslím, že o kvalitách GS nepotřebuje slyšet. Asi jsou kvality GS jinde než hledá.
Jenceku.. chtepan mluvi o starsim GTcku.. imho. Ne sestivalu.
Tak si odmysli tu 16ku
sedel jsi nekdy na tom RTcku nebo na necem podobnym?
mne to proste nesedlo
Vyjimecne souhlasim. Me taky ne, ale vubec.
Me teda hlavne motor. Moc lidi se mnou tenhle nazor sice nesdili, ale boxer podle me patri do GS. Cestovni oplastovanou motorku bych chtel se ctyrvalcem, samozrejme bych klidne zkousnul sestivalec v K1600
tak moment... ke 1300GT mam MNOHEM vic vyhrad, nez k RT.
podle mne s RT je o dost vetsi legrace, nez s GTckem... bohuzel na GTcku jem nejel.
Nicmene k cemu vylozene dalnicni moto jako je GTcko?
Snad jen kdybych dojizdel do Mnichova denne 150km po dalnici.
Upravil hicks dne 06.08.2012 16:29
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
.. no no to jsem to tady teda nějak rozdejmal :-) ... to že jezdím sám, neznamená že jen kolem komína :-) .... děkuji za konstruktivní poznatky ... vyzkouším to sám ... a pak se uvidí ...
Petos napsal:
Tak tohle vlákno mě opravdu zajímá. Mám půl roku velký GS a zjistil jsem, že terén pro mě bude zapovězen. Nějak na to nemám. Kamarády na enduro neukecám (mají naháče) a tak taky jezdím jen silnici.
jsi vesnici vedle mě (Lhota p/L), začínám se seznamovat s endurem, ve dvou se to lépe táhne...?
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
Problém s tou šotolinou nebo rozbitou silnicí je v tom, že někdy to prostě jinak nejde. Mě zlomila ta Korsika. Do té dovolené jsem byl s LT absolutně spokojený ale tam jsou úžasný hory a krásná silnice se změní na horší a pak na rozbitou a plynule to přejde do šotoliny. Rovné, žádná polní cesta ale není to asfalt. Na druhou stranu hřebenu se prostě jinak přejet na mnoha místech nedalo. Na LT obrovský problém. Proto jsem chtěl GS, protože mi bylo líto, že s tím nejde jezdit těch 10% špatných a šotolinových cest. Sice to pak dopadlo jinak a ježdění po silnici mě už ani moc nebaví ale tenkrát jsem chtěl něco na 90% silnice a 10% mizerných a prašných cest a LT na tohle prostě nebylo. Vadilo mi, i když bylo LT jen zaprášené. Nedejbože od bahna.
Stejně tak bych neřekl, že automaticky lidi na LT vypadají starší i když není moc běžný, aby si nejluxusnější tourer kupovali lidi, kterým je 25. Snad v USA ale spíš bych řekl, že mladý lidi nemají čas na dálkové cestování. Na některých evropských srazech majitelů LT byl věkový průměr řidičů určitě nad 40 let. Naopak třeba na posledním, na kterém jsem byl, byl věkový průměr spolujezdkyň těžce pod 25 let
Ještě jeden rozdíl mezi LT a GS vidím v tom, že na LT nebyl absolutně žádný problém jet dlouhodobě v teplotách blízko nule, v dešti, sněžení apod..
Ne že bych to vyhledával ale prostě ochrana proti počasí byla v kombinaci s vyhřívanými sedly dokonalá. I když mám na 1200GS vyhřívaný sedlo, na LT prostě nefoukalo ani na nohy ani na tělo, nepršelo tam tolik, za jízdy v běžném dešti aerodynamika vodu odfoukla a nebyly mokrý ani nohy. Mockrát jsem jel jen v džínách a regulérně pršelo a problém byl jen, když člověk zastavil.
Jinak fakt srovnáváme ĺuxusní auto s 4x4 pickupem..
apropo - LT je motorka z doby, kdy člověku v Autecu téměř vystrojili raut, když si jí byl vyzvednout. Bylo to nejdražší, co si u nich člověk mohl koupit.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Petos napsal:
Tak tohle vlákno mě opravdu zajímá. Mám půl roku velký GS a zjistil jsem, že terén pro mě bude zapovězen. Nějak na to nemám. Kamarády na enduro neukecám (mají naháče) a tak taky jezdím jen silnici.
jsi vesnici vedle mě (Lhota p/L), začínám se seznamovat s endurem, ve dvou se to lépe táhne...?
všechno jde srovnat, jde jen o to si ujasnit na jaký úrovni se pohybujem
VW Passat má proti Tatře 815 spoustu výhod, ale i nevýhod. A rozhodně nevidím důvod proč by to nešlo srovnat.
Záleží jen na chstepanovi jak s těma postřehama a kecama naloží
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
tak ja mám aktuální dojmy takové
nikdy jsem nevěřil že se na parnících da pěkně zajezdít dokud sem nesedl
proč je na motorce rádio asi taky pochopíš když se na lt rozjdeš a ucítíš tek klid co si vyloženě žádá okořenit hudbou
srovnání mám s R1200GSA
gsa terén - stejně to není potorka do těžkého terénu to pujdu radši do KTM apod navíc je ju škoda huntovat v terénu a prujezdnost si troufám říct že když mi toho nebude líto projedu to stejné na XJR možná pomaleji ale projedu
dlohý cesty GSA dobrý hlavně velká nadrž jinak větší vybrace motoru a při mokru více na tebe lita kdajakej bordel skulinama pod nadrží z podsedlovky atd tak že musíš si připlatit za doplnky a stejně to nebude jak na LT tam je to prostě kokpit do kterého ani neprší když jedeš Přesun po dálnici na GSA jde není to špatný ale třeba větrné dánsko bylo utrpení sedíš vysoko a vše si vyžereš
spotřeba je kupodivu u LT nižší než u GSA - a to jszdím stejně svižně
zatah motoru je jak diesel pěkně od spoda
podvozek a brzdy - klobouk dolu
vybava - no coment
kufry no pokud si měl alu kufry tak se budeš muset trochu uskromnit ale zase schránka na nadržui na mobil a hlavně foták super tak rychlý přístup k fotáku - už dlouhosem toho tolik nenafotil
váha no to je znát samozřejmně ale není to tak hrozné ono GS jak to má trochu výš tak je to v uhlu 45 st asi nastejno už to neudržíš ale zkusil jsem si to za asistence pomalu položit a za řidítko a madlo kufru - Nic jineho tam není jsem to zvedl tak že to není tak hrozný řikal jsem si ted mužu na stelvio )
no tam sem se vcelku dobře projel jen mě omezoval stojan protože jak LT dostaneš do ruk což netrvá dlouho tak si troufneš fakt hodně ale stojan tě někdy upozorní
horší cesta není problém driftovat asi nebudeš ale prujezd OK projižděljsem jednu výluku v rakousku asi 800m ale fakt hrubej šterk a prach a nepocítil jsem problém ale že bych to s LT vyhledával je asi ****ina .
ještě k pneu ja sem to pořídil s ME maraton 880 asi už měli dost najeto byl tam sice nějakej milimetr dalo se to ale už sem měl pocit že něco není v pořádku trochu i kmitání řidítek přesto že je tam tlumič tak jsem si říkal že v rámci sbírání zkušeností pneuservisáka to přezuju na mou oblíbenou značku Bridgestone BT023 a je to znát nemám na nich teda nalítáno moc ale i první projíždka byla citelně jiná . vedlo se to jak jiná motorka .
jinak ti LT mužu doporučit pokud teda máš čas jezdit
ja poslední dobou bojuju s časem dostavbou domu atd tak když se hooodně poštětsí udělám tak 2 tis ročně tak že jsem se rozhodl LT zase pustit do světa a propadnul jsem rodinnému stroji GL1200+ Sidecar
nesouhlasim jen s těma pneu. Na Bridgestone se nedá na LT jezdit a to ti poví i každej kdo rozumí pneu a má zkušenosti s touto motorkou. Například všeobecně uznávaný Robert z penuservisu Červený.. ME880 je asi jediná dobrá volba..
ja nevím sou lidi co by nejezdily BW 502 na GS a já si na nich jezdil jako král pořád sem musel schovávat špicu boty a i stupačka si škrkla na tourancech to nebylo špatný ale už sem si tak jist nebyl .. a nebo sem zestarnul ))