xavier napsal:
Oprav si to Švýcarsko, s mekkym i to vypada desne, mas to tam hned 2x BIGR
SORRY já je tak od tý doby nemám rád,že ani nevim jak to píšu.
Už jsem to opravil aby to líp vypadalo... A Hickse to nenervovalo.
Jo pro úplnost mám koncovku BOSS BOXER.
Upravil BIGR dne 09.08.2012 20:25
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
alesvagner napsal:
Uz jsem to sem nekam psal, zazil jsem kontrolu v Nemecku kolem Bad Reichenhall. Staveli jenom motorky, sbirali je vsechny z obou smeru, kontrolovali homologace na kufrech, vyfucich a treba i brzdovych hadicich. Dva kluci z Prahy tam zrovna s nejakejma silnicema platili pokutu za vyfuky. Ja byl ok - vsechno origo.
Tyjoi, to mě děsíš kufry mám vyráběný a leo Vince asi žádný certifikát TUV nedostanu. Švajc byl na mý trase :-/. No teďka nevim.
No jo, ja proto i hlinikovy kufry dal pryc, vyfuk dal zpatky origo s katem, hadicky pancerky jsem platil plnou palbu za homologovany atd. Preci jen na zapad jezdim casteji nez na vychod a platit nekde pokutu stovky EUR a kazit si cestu se mi nechce.
Upravil alesvagner dne 09.08.2012 22:07
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Zdarec, mam RP tuning a nikde zadnej problem. Myslim ze je to jako se vsim. Kdyz na sebe zbytecne neupozornujes, nemaji policajti duvod brblat. Konkretne rakousko jezdim min 3krat rocne.
Zloun napsal:
Zdarec, mam RP tuning a nikde zadnej problem. Myslim ze je to jako se vsim. Kdyz na sebe zbytecne neupozornujes, nemaji policajti duvod brblat. Konkretne rakousko jezdim min 3krat rocne.
No nevim, jak jsem na sebe mohl upozornit mene, nez na uplne seriove 1150 GS jedouci podle predpisu. Sbirali VSECHNY motorky v OBOU smerech, normalni uzavera, zpomalovali provoz a motorky z nej vybirali. Nevim, jak je to casty ukaz, ale me to stacilo. Jeden ten typek mel tetovani pod tou policejni kosili, takze mozna taky motorkar, vedeli, co hledaji a byli na to vybaveni. Ale nepru se, jen sdilim zkusenost, kterou mam. I z fotky je patrne, kolik tam bylo policajtu, aut atd.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Takže jestli tomu dobře rozumím, s výukem SBK (Leo Vince) od Boba bych mít problém neměl - s tlumivkou a vyraženým číslem. Ale s kufry od Bystři bych narazit mohl. Ještě mě napadlo, někdy k výfuku bývá homologační kartička, tu ale já nemám, je taky nutná?
Born To Lose. Live To Win.
Ja mam ladak REMUS Revoliution s homologaci i tlumivkou ale karticka taky nikdy.Je to z druhe ruky,tak ani nevim jak jinak nez tou vyrazenou homologaci bych prokazoval.Kdyz prejizdim hranice kousek,tak to neresim, ale na delsi prejezd Evropy vetsinou davam seriovou koncovku.Je to sice tupy,ale je to jistota. I kdyz ta strelba je nekdy o do s vetsi nez s ladakem
I pád na hubu je pohyb kupředu
milanosor napsal:
Ja mam ladak REMUS Revoliution s homologaci i tlumivkou ale karticka taky nikdy.Je to z druhe ruky,tak ani nevim jak jinak nez tou vyrazenou homologaci bych prokazoval.Kdyz prejizdim hranice kousek,tak to neresim, ale na delsi prejezd Evropy vetsinou davam seriovou koncovku.Je to sice tupy,ale je to jistota. I kdyz ta strelba je nekdy o do s vetsi nez s ladakem
Ja mam tu samou koncovku .... na konci ze zadu bych mel mit vyrazene neca a soucasti toho bude "E4" to staci.
milanosor napsal:
Ja mam ladak REMUS Revoliution s homologaci i tlumivkou ale karticka taky nikdy.Je to z druhe ruky,tak ani nevim jak jinak nez tou vyrazenou homologaci bych prokazoval.Kdyz prejizdim hranice kousek,tak to neresim, ale na delsi prejezd Evropy vetsinou davam seriovou koncovku.Je to sice tupy,ale je to jistota. I kdyz ta strelba je nekdy o do s vetsi nez s ladakem
Ja mam tu samou koncovku .... na konci ze zadu bych mel mit vyrazene neca a soucasti toho bude "E4" to staci.
Presne to tam mam.Ale kdyby to merili primo na dB tak pochybuji ze to s Y svodem projde.Je to i tak rachot. Bez tlumivky nejezdim,to uz je na me moc
I pád na hubu je pohyb kupředu
milanosor napsal:
Ja mam ladak REMUS Revoliution s homologaci i tlumivkou ale karticka taky nikdy.Je to z druhe ruky,tak ani nevim jak jinak nez tou vyrazenou homologaci bych prokazoval.Kdyz prejizdim hranice kousek,tak to neresim, ale na delsi prejezd Evropy vetsinou davam seriovou koncovku.Je to sice tupy,ale je to jistota. I kdyz ta strelba je nekdy o do s vetsi nez s ladakem
Ja mam tu samou koncovku .... na konci ze zadu bych mel mit vyrazene neca a soucasti toho bude "E4" to staci.
Presne to tam mam.Ale kdyby to merili primo na dB tak pochybuji ze to s Y svodem projde.Je to i tak rachot. Bez tlumivky nejezdim,to uz je na me moc
Hele, proc stahovat kalhoty, kdyz brod je jeste daleko ;-)
milanosor napsal:
Ja mam ladak REMUS Revoliution s homologaci i tlumivkou ale karticka taky nikdy.Je to z druhe ruky,tak ani nevim jak jinak nez tou vyrazenou homologaci bych prokazoval.Kdyz prejizdim hranice kousek,tak to neresim, ale na delsi prejezd Evropy vetsinou davam seriovou koncovku.Je to sice tupy,ale je to jistota. I kdyz ta strelba je nekdy o do s vetsi nez s ladakem
Ja mam tu samou koncovku .... na konci ze zadu bych mel mit vyrazene neca a soucasti toho bude "E4" to staci.
Presne to tam mam.Ale kdyby to merili primo na dB tak pochybuji ze to s Y svodem projde.Je to i tak rachot. Bez tlumivky nejezdim,to uz je na me moc
Hele, proc stahovat kalhoty, kdyz brod je jeste daleko ;-)
EG-genehmigung (ten papir, co ma clovek mit s sebou) pro Remus Revolution ve verzi RV3 i RV1 mam v pdf, kdyby nekdo chtel. Uz se to tu resilo, RV3 je pro pouziti za Y-svod, RV1 za kat.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
nemyslím si, že je povinností řidiče vozit sebou homologační dokumenty - potvrzení. Homologované díly mají své označení a tím to končí. Vozíte sebou snad homologaci jiných dílů na motorce?
Co pises dava smysl, ale na tech dokladech je to vysklovne napsano. Zrejme preventivni opatreni a mozna sance zjednodusit vysvetlovani, pokud k nemu dostanes prilezitost.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Ja jsem nedavno vedl dizkuzi na tem akufry atd. dle nazoru nejmenovaneho policisty jde o to aby to neodpoprovalo vyhlasce tj. stejny jak treba s nosicena na box na strese auta atd., to ze nekdo rika ze musi byt demontovatelne bez naradi je blbost
Tuhle debatu jsem kdysi prehledl.
A napada me.. dost kufru je hranatych jako prase. O tom, ze vozidlo nesmi mit ostry hrany je psano v zakone. Nemuzu se zbavit dojmu, ze je to vsechno jen v lidech a v ukecavani. Protoze motorka ma ostry hrany uz z vyroby uplne vsude, skoro stacej i riditka.
Je to sloziy. Ja spoleham na to, ze padaky, nosice kufru a snad i kufry ukecam na to, ze jsou tam z vyroby. Koneckoncu rozdil mezi orig. hlinikovejma kuframa a napr. BEGRama neni ohledne bezpecnosti prakticky zadnej. To samy v pripade 12tky HB padaky vs. orig. ADV.
Begr ma profesionalne udelany kufry o tom zadna, jediny co tak by konecne mohli vsichni prestat pouzvat puky a zacit delat nacvakavani jak origo kufry BMW, Motech popripade ALU Milanek
Puky nejsou problém pokud jsou plastový. Touratech to z toho důvodu přestal dělat z hliníku už asi před 10 lety. Z plastových se utrhnou ty dolní packy a kufr vypadne.
Nicméně když porovnám prodeje s puky a s nacvakáváním (RapidTrap), tak to je celosvětově víc než 300:1.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...