pridano dilenske zpracovani.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
JardaFGS napsal:
hezký, poučný... já tu 1150 stejně jednou chci
modrou vyrocku
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
Dobre sepsano. Ted jeste pridat test offroad
to fakt nedam...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Musím uznat, že je opravdu objektivní. Hezky jsem si početl. Můj ideál by byla 12 postavena poctivě jako 1150. To bych si přál.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Neradujte se, on jen není ještě ve formě. Mé důvody, proč zůstanu u poloviční motorky tam jsou. Teď ještě může Waltr hodit srovnání s GSA, mé slabosti jsem poznal, když jsem 3X a Waltra stíhal na D1 z Radarky.
Dobrý, taky jsem to nečekal. A teď by to chtělo recenzi od tebe Morabo. Zatím hodnotil "trpajzlík" střední a velkou motorku a teď bych si s chutí početl, jak se s nimy vyrovnal člověk "normálního" vzrůstu, když už tě Hicks prásknul, že si holky prohazujete.
Já bych nemohl být objektivní ani omylem. Když jsem si sedl na osmikilo, tak se mě zařízlo do řiti a měl jsem pocit, že sedím na mezku. Mám prostě dobře vyvinuté pozadí a osmikilo se mě zažízlo jak malé trenky Jinak jsem ho nikterak významně nepomlouval Svezl jsem se na lečcems, ale u boxera mám prostě takový, určitě zavádějící, pocit "sucha a bezpečí". Prostě cítím pod sebou hromadu železa, sedím nahoře, mám slušný výhled, když se ztopořím, tak i přes leckterou dodávku a co si budeme namlouvat, boxer je prostě srdeční záležitost. Osmikilo mě už připadá tak nějak víc jako spotřebka.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Jen doplnim, že to mám hodně natvrdo, kvuli terenu. Predek na doraz a zadek utaženej tak na 80%.... Takže to je trochu i tim. Jinak ale souhlas, advikovy tlumice se chystaji.
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Jen doplnim, že to mám hodně natvrdo, kvuli terenu. Predek na doraz a zadek utaženej tak na 80%.... Takže to je trochu i tim. Jinak ale souhlas, advikovy tlumice se chystaji.
Pro cestování se zvýší pohodlí a v terénui když s nadoraz utaženým tlumením se každý centimetr zdvihu hodí....
Akorát to pak malinko hůř zatáčí v hodně utažených vracečkách.
morabo napsal:
Jen doplnim, že to mám hodně natvrdo, kvuli terenu. Predek na doraz a zadek utaženej tak na 80%.... Takže to je trochu i tim. Jinak ale souhlas, advikovy tlumice se chystaji.
Pro cestování se zvýší pohodlí a v terénui když s nadoraz utaženým tlumením se každý centimetr zdvihu hodí....
Akorát to pak malinko hůř zatáčí v hodně utažených vracečkách.
Hmm, tak tohle jsem nepociťoval a už to neověřím, mám už jen ADV. Spíš jsem měl kdysi vzhledem, ke své výšce z Adv. trochu respekt, že při větším uklouznutí zadku v zatáčce si tolik nrpomůžu nohou, ale byl to omyl, stejně když už to v tom náklonu ustřelí, tak došlápnu i kdybych měl jen 160 cm
s tou nohou vopatrne...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
pche! ja jen na chvili zapomel, kdo to bude cist
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2