Ivan napsal:
Docela mne zaujaloa poznámka "Akorát se s tím nedá jet na víc dní...". Jak kdosi řekl - "podle vkusu každého soudruha", nicméně vzpomínám na doby, kdy moje Kalaharka bylo jediné GS široko daleko, snad všichni majitelé v ČR se osobně znali, byli jsme hrdí na originální, tiché výfuky a smáli se čopristům budícím pozornost randálem pod záminkou bezpečnosti. Motorky jsme tunili jen cestovatelsky a tak, aby se na nich právě dalo bez problémů jezdit víc dní. Doba pokročila, chopperisté mají tišší výfuky, integrální helmy a textilní oblečení a GS je masová záležitost se vším všudy. Ale chápu to, jiný výfuk mám taky ale občas si postesknu po časech, kdy byl člověk vyjímečný i na sériovém GS..
PS: Mimochodem nemá někdo Zach s vložkou a nemohl by ji nafotit a popsat? Rád bych ji kvůli cestám do některých zemí měl, i když i bez ní je výfuk poměrně tichý, jen to krásné hlubší brumlání...:-)
to je presne to co chci, hlubsi brumlani. . . A to jsi koupil komplet tlumivku a katik ? Ja bych chtel koupit tlumivku zach a dat ji na origo kat. Jen se zaregistrovat na ebay,
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
Kupoval jsem jen koncovku/tlumivku určenou pro BMW s originál katem. Byla k tomu i širší plastová trubice k sání, co je na levé straně motorky + homologační karta. Jediné co chybělo byla vložka do výusti výfuku, tu si chci pro případ cesty do Švýcarska vyrobit, ale potřeboval bych vědět, jak přesně vypadá.
Upravil Ivan dne 13.03.2013 16:21
je nějakej výfuk na 1100GS, který je přibližně stejně dlouhý jak origo?
Mám kufr Grave vyřízlý podle originálu. Uvažoval jsem spíš kvůli krouťáku dát např. karbonový LeoV.+otevř.filtr, ale mám obavy, že kratší výfuk bude foukat kam nemá a bude mi tavit uchycení kufru (uchycení na puky jako Zegy).
Ten laďák, co nafotil Milosh je třeba extra krátkej, Zach také a tak si myslím, že by vycházel přesně tam, kam nemá.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Jen tak mimo - to se na to nedá heftnout kus trubky jako prodloužení? Někde už jsem to viděl, tuším u Dakara...
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
hobrnos napsal:
Jen tak mimo - to se na to nedá heftnout kus trubky jako prodloužení? Někde už jsem to viděl, tuším u Dakara...
Takové prodloužení jsem viděl taky u 1150GS... ale přijde mi to hodně úchylný.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
je nějakej výfuk na 1100GS, který je přibližně stejně dlouhý jak origo?
Mám kufr Grave vyřízlý podle originálu. Uvažoval jsem spíš kvůli krouťáku dát např. karbonový LeoV.+otevř.filtr, ale mám obavy, že kratší výfuk bude foukat kam nemá a bude mi tavit uchycení kufru (uchycení na puky jako Zegy).
Ten laďák, co nafotil Milosh je třeba extra krátkej, Zach také a tak si myslím, že by vycházel přesně tam, kam nemá.
Našel jsem starší fotku z doby kdy jsem měl Leo Vince. Můžeš porovnat délku se svýma nosičema.
milosch přiložený následující obrázek:
ohledně tý homologace leovince, k tomu je nějakej papír nebo tak? nemáte někdo sken? nechci aby mě buzerovali někde v zahraničí za výfuk, slyšel jsem že v některých státech je to oblíbená kratochvíle místních orgánů :-)
~ R1100GS ~
Byl k tomu papírek. Výfuk jsem prodal a kde je ten papír už netuším. Nikdy jsem ho nevozil a ani bych si s tím moc nelámal hlavu. Snad jen ve Švýcarsku jsou ostřejší. Já osobně jsem nikdy neměl problém, vždy jezdím s předepsanou tlumivkou
no_-_name napsal:
ohledně tý homologace leovince, k tomu je nějakej papír nebo tak? nemáte někdo sken? nechci aby mě buzerovali někde v zahraničí za výfuk, slyšel jsem že v některých státech je to oblíbená kratochvíle místních orgánů :-)
Když já měl Vincka tak byla homologace vyražená přímo na laufu a tudíž nějaký papírky řešit nemusíš. Ostatně nějakej papírek je ti nanic když ta homologace není vyražená přímo na laufu a když tam je tak ten papírek dle mně už nepotřebuješ
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
no_-_name napsal:
ohledně tý homologace leovince, k tomu je nějakej papír nebo tak? nemáte někdo sken? nechci aby mě buzerovali někde v zahraničí za výfuk, slyšel jsem že v některých státech je to oblíbená kratochvíle místních orgánů :-)
zítra ti ten papírek oskenuju a pošlu na mail. Já ho vozím s papírama od motorky. Jistota je gulomet i když jak píše lukyGS je důležitý mít tu homologaci vyraženou na výfuku. Teď si ale nemůžu vzpomenot jak je to přesně na něm vyražený, ale krom toho "e" ve čtverečku tam stejně není napsaný že je to homologace pro danou motorku. Tohle je asi věčný téma ...
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Krom toho Ecka je tam vyrazene i cislo, je to na koci vyfuku v miste co je prinytovame ukonceni vyfuku. Je to ze strany od kola
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
tak jsem taky dneska namontoval Leo Vince místo 12 kilovýcho originálu a potřeboval bych poradit: jde mi o to dostat z něko nejideálnější hodnoty. Nemám KN filtr, tedy mi zbývá otázka zda mám ve výfuku nechat tu plechovou pětidírovou "podložku" před tlumičem a nebo ji mám vyhodit - v návodu o ní nic není. Já ji tam nedal, ale máte s tím někdo zkušenost?
To éčko je přesně jak píše LukyGs, je to číslo schválení pro provoz na poz. komunikacích + k tomu je nálepka (nevím kam ji nalepit a zda ji vůbec někam nalepit) se stejným éčkem jako je vyražené...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Ahoj, nemáte někdo fotku rozebranýho originál výfuku? Nemůžu to nikde najít. Chtěl bych zjistit jestli je reálný vyřadit kat a nechat jen origo tlumič. Mám tam laďák s vložkou prý je to tišší a hezčí než homol. remus s vložkou, ale já tam tu homologaci nemam, čekaj mě alpy, takže musím dát origo nebo to risknout, ale do budoucna nechci dávat něco co dělá kravál (i když to je homologovaný) a zase nechci jezdit s originál sestavou, má to hroznou prodlevu na odezvu plynu, je to takový "tupý".... Zkrátka by pro mě bylo fajn mít jen víc průchozí originál odlehčenej o kat...
Upravil firefly dne 20.08.2013 11:35
https://www.facebook.com/vaclav.kubat.3958
firefly napsal:
Ahoj, nemáte někdo fotku rozebranýho originál výfuku? Nemůžu to nikde najít. Chtěl bych zjistit jestli je reálný vyřadit kat a nechat jen origo tlumič. Mám tam laďák s vložkou prý je to tišší a hezčí než homol. remus s vložkou, ale já tam tu homologaci nemam, čekaj mě alpy, takže musím dát origo nebo to risknout, ale do budoucna nechci dávat něco co dělá kravál (i když to je homologovaný) a zase nechci jezdit s originál sestavou, má to hroznou prodlevu na odezvu plynu, je to takový "tupý".... Zkrátka by pro mě bylo fajn mít jen víc průchozí originál odlehčenej o kat...
Když jsem to řešil já, někdo mi nabízel to co chceš. Rozříznout ten spodní hrnec, vykuchat, a zpět zavařit. Nakonec jsem koupil LASER DUO-TECH + KN filtr a je to daleko lepší. Žádná prodleva ve výkonu, mám homologaci, když chci být nenápadný dám homologovanou vložku, když chci zaburácet, dám sportovní. Výměna cca 5 min.
Jinak kdyby jsi chtěl originál výfuk na pokusy, tak prodám. Leží mi v garáži, určitě ho nebudu dávat zpět.
L.
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
LiborJ napsal:
[quote] Nakonec jsem koupil LASER DUO-TECH + KN filtr a je to daleko lepší. Žádná prodleva ve výkonu, mám homologaci, když chci být nenápadný dám homologovanou vložku, když chci zaburácet, dám sportovní. Výměna cca 5 min.
L.
Na kolik Tě ta "sranda" vyšla?
Ještě dotaz, možná už to tady někde je: Když máš jiný výfuk (BEZ KATU, homologovaný), jak se na to dívá zahraniční policie?
Upravil hobr dne 20.08.2013 12:37
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Da se koupit i svod , je v nem vypalovci mrizka a zavit na lambdu.
Cele to stalo cca 18.000,- ale jsou to uz myslim 4 roky zpatky.
Montaz cca 1 hodina.
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz