Emilio Alzamora napsal:
.Myslím,že to byla tato,ale tkusím najít fotku mojí perly......
Jo to je ona Cntinental Escape "nejhorší rádobyenduro guma všech dob"
Doufám,že to nové Karoo se tomu podobá pouze vzhledemi když osobně je mi to vcelku jedno bo Karoo kupovat nebudu
Mluvil jsem v patek v Milane s borcem z Metzeleru a jsou presvedceni ze nova guma bude super i do terenu. Tak jsem mu rikal ze asi mame hodne rozdilny predstavy o tom co je to teren. Vyvynuli ji pry podle pozadavku z BMW ktere chtelo nejakou univerzalnejsi "radobyoff" gumu jako kompromis i na silnici. Mela by vydrzet ca 9-10t km.
Tak piste rychle Jeziskovi, ostre uz proste nebudou..
MarTTin napsal:
Mluvil jsem v patek v Milane s borcem z Metzeleru a jsou presvedceni ze nova guma bude super i do terenu. Tak jsem mu rikal ze asi mame hodne rozdilny predstavy o tom co je to teren. Vyvynuli ji pry podle pozadavku z BMW ktere chtelo nejakou univerzalnejsi "radobyoff" gumu jako kompromis i na silnici. Mela by vydrzet ca 9-10t km.
Tak piste rychle Jeziskovi, ostre uz proste nebudou..
Taky jsem přesvědčen o tom že bude super i do terénuje to vidět na první pohled To "Rádobyoff" bude i v reálu na boku pneumatiky něco jako Stonemaster ?
Potvrzuju co píše Marttin - na EICMA mě to nedalo a taky jsem se zašel zeptat k Metzelerům a řekli mi to samý - 90% cílové skupiny považuje za "náročný offroad" maximálně polní cestu a na té by tahle nová guma měla fungovat dobře (na suchu i v dešti ale ne v blátě). Životnost bude 2x vyšší a to je prý pro uživatele rozhodující spolu s lepší trakcí na silnici. Jinak řečeno - bavíme se převážně o silničním cestování s tím, že prý ta pneumatika je naprosto ideální i pro cestování dálkové (údajně jí testují v JAR a Namibii), je prý docela odolná proti proražení, dá se provozovat i silně podhuštěná a prostě jsme pro ně exoti, protože desítky tisíc lidí chtějí něco takového a pár "offroad ethusiastů" (cituji pána ze stánku) není dostatečná cílová skupina aby ten produkt vyráběli. Prostě na Karoo můžeme zapomenout. Přišlo mi to, že už není co řešit a je rozhodnuto.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Potvrzuju co píše Marttin - na EICMA mě to nedalo a taky jsem se zašel zeptat k Metzelerům a řekli mi to samý - 90% cílové skupiny považuje za "náročný offroad" maximálně polní cestu a na té by tahle nová guma měla fungovat dobře (na suchu i v dešti ale ne v blátě). Životnost bude 2x vyšší a to je prý pro uživatele rozhodující spolu s lepší trakcí na silnici. Jinak řečeno - bavíme se převážně o silničním cestování s tím, že prý ta pneumatika je naprosto ideální i pro cestování dálkové (údajně jí testují v JAR a Namibii), je prý docela odolná proti proražení, dá se provozovat i silně podhuštěná a prostě jsme pro ně exoti, protože desítky tisíc lidí chtějí něco takového a pár "offroad ethusiastů" (cituji pána ze stánku) není dostatečná cílová skupina aby ten produkt vyráběli. Prostě na Karoo můžeme zapomenout. Přišlo mi to, že už není co řešit a je rozhodnuto.
to je na prd... ani jsem si ji nestacil koupit
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já je mám teď, koupil jsem je s mašinou. No do terénu super, ale hučí jak kráva a hlavně při 100 km/h se začíná vlnit jak had.
Upravil ripper dne 19.11.2012 12:50
No jezdim jenom na nich a zadny problem taky nemam. Kdyz jsem poprve prezul z Touracek tak sem se porad ohlizel kde za mnou jede ten autobus, ale uz jsem si zvyk a ani mi to neprijde. Na silnici/ dalnici na nich jezdim cestovkou kolem 150-160, rychleji spis vyjimecne, ale zadny problem se stabilitou moc necitim ani pri 180 (vyjimecne). Vetsinu je ale mam trochu podhustene na ca 2-2,2. Je taky pomerne velky rozdil kdyz jsou nově vyvazene. Obecne myslim ze limity gumy na mokru a v naklonu jsou rozhodne vys nez ty moje, takze me se po ni bude urcite styskat a objednavam do zasoby
MarTTin napsal:
No jezdim jenom na nich a zadny problem taky nemam. Kdyz jsem poprve prezul z Touracek tak sem se porad ohlizel kde za mnou jede ten autobus, ale uz jsem si zvyk a ani mi to neprijde. Na silnici/ dalnici na nich jezdim cestovkou kolem 150-160, rychleji spis vyjimecne, ale zadny problem se stabilitou moc necitim ani pri 180 (vyjimecne). Vetsinu je ale mam trochu podhustene na ca 2-2,2. Je taky pomerne velky rozdil kdyz jsou nově vyvazene. Obecne myslim ze limity gumy na mokru a v naklonu jsou rozhodne vys nez ty moje, takze me se po ni bude urcite styskat a objednavam do zasoby
MarTTin napsal:
No jezdim jenom na nich a zadny problem taky nemam. Kdyz jsem poprve prezul z Touracek tak sem se porad ohlizel kde za mnou jede ten autobus, ale uz jsem si zvyk a ani mi to neprijde. Na silnici/ dalnici na nich jezdim cestovkou kolem 150-160, rychleji spis vyjimecne, ale zadny problem se stabilitou moc necitim ani pri 180 (vyjimecne). Vetsinu je ale mam trochu podhustene na ca 2-2,2. Je taky pomerne velky rozdil kdyz jsou nově vyvazene. Obecne myslim ze limity gumy na mokru a v naklonu jsou rozhodne vys nez ty moje, takze me se po ni bude urcite styskat a objednavam do zasoby
MarTTin napsal:
No jezdim jenom na nich a zadny problem taky nemam. Kdyz jsem poprve prezul z Touracek tak sem se porad ohlizel kde za mnou jede ten autobus, ale uz jsem si zvyk a ani mi to neprijde. Na silnici/ dalnici na nich jezdim cestovkou kolem 150-160, rychleji spis vyjimecne, ale zadny problem se stabilitou moc necitim ani pri 180 (vyjimecne). Vetsinu je ale mam trochu podhustene na ca 2-2,2. Je taky pomerne velky rozdil kdyz jsou nově vyvazene. Obecne myslim ze limity gumy na mokru a v naklonu jsou rozhodne vys nez ty moje, takze me se po ni bude urcite styskat a objednavam do zasoby
Potvrzuji, mam stejnou zkusenost...
Maiali nel Fango!
TomasTT napsal:
Potvrzuju co píše Marttin - na EICMA mě to nedalo a taky jsem se zašel zeptat k Metzelerům a řekli mi to samý - 90% cílové skupiny považuje za "náročný offroad" maximálně polní cestu a na té by tahle nová guma měla fungovat dobře (na suchu i v dešti ale ne v blátě). Životnost bude 2x vyšší a to je prý pro uživatele rozhodující spolu s lepší trakcí na silnici. Jinak řečeno - bavíme se převážně o silničním cestování s tím, že prý ta pneumatika je naprosto ideální i pro cestování dálkové (údajně jí testují v JAR a Namibii), je prý docela odolná proti proražení, dá se provozovat i silně podhuštěná a prostě jsme pro ně exoti, protože desítky tisíc lidí chtějí něco takového a pár "offroad ethusiastů" (cituji pána ze stánku) není dostatečná cílová skupina aby ten produkt vyráběli. Prostě na Karoo můžeme zapomenout. Přišlo mi to, že už není co řešit a je rozhodnuto.
Bohužel to bude jak píšeš, rozhoduje markenting, ale stejně se mi to nechce, nechtělo vzdát bez boje, resp. se alespoň o něco nepokusit...
Na druhou stranu i marketingově je to na pováženou, když se takhle Metzeler dobrovolně zbavuje pozice výrobce jediný pořádný existují legální off gumy pro kombinaci 19/17... To mi nepřijde jako uplně rozumný, i když prodeje asi bez debat nejsou závratný. Dalo by se to prostě brát jako reklama...
TomasTT napsal:
Potvrzuju co píše Marttin - na EICMA mě to nedalo a taky jsem se zašel zeptat k Metzelerům a řekli mi to samý - 90% cílové skupiny považuje za "náročný offroad" maximálně polní cestu a na té by tahle nová guma měla fungovat dobře (na suchu i v dešti ale ne v blátě). Životnost bude 2x vyšší a to je prý pro uživatele rozhodující spolu s lepší trakcí na silnici. Jinak řečeno - bavíme se převážně o silničním cestování s tím, že prý ta pneumatika je naprosto ideální i pro cestování dálkové (údajně jí testují v JAR a Namibii), je prý docela odolná proti proražení, dá se provozovat i silně podhuštěná a prostě jsme pro ně exoti, protože desítky tisíc lidí chtějí něco takového a pár "offroad ethusiastů" (cituji pána ze stánku) není dostatečná cílová skupina aby ten produkt vyráběli. Prostě na Karoo můžeme zapomenout. Přišlo mi to, že už není co řešit a je rozhodnuto.
Bohužel to bude jak píšeš, rozhoduje markenting, ale stejně se mi to nechce, nechtělo vzdát bez boje, resp. se alespoň o něco nepokusit...
Na druhou stranu i marketingově je to na pováženou, když se takhle Metzeler dobrovolně zbavuje pozice výrobce jediný pořádný existují legální off gumy pro kombinaci 19/17... To mi nepřijde jako uplně rozumný, i když prodeje asi bez debat nejsou závratný. Dalo by se to prostě brát jako reklama...
V tý souvislosti mně zaujala tahle tvoje fotka
A ještě poznámka.. Jestli to testujou v JAR a Namibii, tak to pro naše podmínky neni vůbec dobrá zpráva. Tam se testovala i K60scout a výsledkem je guma, která mimo silnici bohužel funguje leda v suchým písku (pravda i hlubším)....
Upravil morabo dne 19.11.2012 14:12
Maiali nel Fango!
Vlastimile, Vlastimile... nenaštveš.
Dostatečně sebekriticky si myslím, že jezdcem to není.[/quote]
Ridicem to nebude, osobne se povazuji za zacatecnika
Prezouvals sam nebo v servisu? Ted jsem daval nove a nechaval vyvazit ted na XL rallye a rozdil oproti starym co jsem nazouval v lete sam v rumunsku fakt velky. Hlavne vibrace predniho kola uplne zmizely. Byli ale uz dost sjete a dostali zabrat, tak je mozne ze byla guma na rafku i nejak posunuta.
Zkus je trochu podhustit na ca 2,0, mela by se vic rozplacnout. Trochu vic se sjizdi bocni spunty, ale na funkci zivocichare to nema vliv. Pak uz jde asi jen o zvyk.