de to i rukou. Penumatický nařadí ti vytvoří raz a ten to povolí. Blbíje, že už se ti to protočilo. Vem klíč, ten napruž rukou a majzni do toho kladivem musí to jit.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Honza ofroudak napsal(a):
de to i rukou. Penumatický nařadí ti vytvoří raz a ten to povolí. Blbíje, že už se ti to protočilo. Vem klíč, ten napruž rukou a majzni do toho kladivem musí to jit.
Kdybyste to měl někdo venku vyfoťte to prosímvás. Nedokážu si představit, jak to vypadá šroub, který se dá jen rázově povolit a v čem se to protáčí. Možná bych to jednou obšlehnul (v něčem)...
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
Honza ofroudak napsal(a):
de to i rukou. Penumatický nařadí ti vytvoří raz a ten to povolí. Blbíje, že už se ti to protočilo. Vem klíč, ten napruž rukou a majzni do toho kladivem musí to jit.
Kdybyste to měl někdo venku vyfoťte to prosímvás. Nedokážu si představit, jak to vypadá šroub, který se dá jen rázově povolit a v čem se to protáčí. Možná bych to jednou obšlehnul (v něčem)...
V katalogu uz jsem to viděl, ale nevidím tam ten problém...
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
mate nekdo zkusenosti s vymenou pruzin ve vidli?chci tam dat progresivni,ale nikde jsem nenasel rozdil mezi vyrobci...zatim resim wirth vs wilbers!
nezvedne to zdvih nebo necha se zvednout treba pomoci podlozek?
rodwy napsal:
mate nekdo zkusenosti s vymenou pruzin ve vidli?chci tam dat progresivni,ale nikde jsem nenasel rozdil mezi vyrobci...zatim resim wirth vs wilbers!
nezvedne to zdvih nebo necha se zvednout treba pomoci podlozek?
Údajně tam podstatný rozdíl není,já je koupil v TT za asi 2600kč a jsou to wirty. viz.můj příspěvek zde na Foru http://bmwgs.cz/f...rowstart=0
Upravil kim dne 08.09.2010 16:03
Teď jsem se chtel taky dát do té vidlice a vidím že tady byl nějaký problém... Takže rekapitulace ať v tom mám jasno:
1. postavim na stojan, otevřu vidlu z vrchu
2. odělám šouby co jsou zezadu vidlice skoro dole
3. olej vyteče, šrouby dám z5
4. naliju new olej a navrchu to zašroubím
Je v tom nějaký háček na co si dát bacha? Mám obyč 650 GS (jako dakar to jenom vypadá bo to má plasty z dakaru... )
Over than 250k km on BMW GS bikes
Lako - tak jak to píšeš to udělej.Možná lepší udělat hned po nějaké jízdě v nerovnostech aby ten olej byl rozšprudlovanej a vytekl i s nečistotama které jsou po delším klidu usedlé.
Upravil kim dne 17.09.2010 20:38
kim - díky. A patří tam teda těch 0,55l do každé nohy, SAE10? mám model 2004 a není to dakar (logicky bych řekl že do dakaru bude patřit víc...)
Over than 250k km on BMW GS bikes
Ne do dakara je paradoxně ta menší dávka oleje(teď ti nepovím kolik přesně ,mám manuál v dílně)Taky se mě to zdálo divný(dakar má větší zdvihy) Konzultoval jsem to v Inveltu a tam to potvrdili protože dakar tam prý má nějaké masivnější komponenty a proto tam vejde o to míň oleje.
Ok. ale zase moc úzkostlivě se to zdřejmě dodržovat nemusí bo servisák z TT mi řekl že hladinovou korekcí tlumičového oleje částečně ovlivňují tuhost pružení.
ted sem koukal na servisní manuál, píšou 600ml, ale myslím že budu mít jinej problém, tam z vrchu asi není normální klíč... v servisním manuálu tam ukazujou jakejsi kroužek, jak půjdu do garáže musím na to kouknout, copak to soudruzi vymysleli... (tu černou krytku sem totiž nikdy nesundával tak uvidím co na mě bafne)
Over than 250k km on BMW GS bikes
Tak to by mě taky zajímalo. já mám na dakaru matky a kamoš na GSu má ty krytky a pod nimi jakýsi misky jakoby obrácený a plechový,nic na žádný klíč tak tento systém neznám.kdo víte jak to u GS je tak nám to objasněte pažalsta