TO JÁ KLIDNĚ TAKY,JEN TO MÁM TET KAPÁNEK Z RUKY 451 KM AUTO BUDE NA LPG ALE NEVÍM JESTLI BY O MĚ STAL ABYCH MU TAM POMOHL ROZDĚLAT MAŠINY. JEDNOU SEM SE S NÍM NEPOHODL ONEMOCNĚLA MAMINKA A JÁ MUSEL ODJET DOMŮ.
lysak napsal:
No zavolat mu,po tom co ti to prislo jsi mohl.....Nadruhou stanu at ma cas, nebo nema, musel videt co posila a ze to neni uplne v popradku musel vedet.
Hned jak to došlo jsem mu volal nezvedal to, tak jako už xkrát předtím (to byl ale v Itálii), takže proč to nezvedl teď netuším
Tak nakonec to v mém případě dopadlo dobře, 1 díl jsem si nechal a zbytek jsem poslal zpět Praskinovi a on mi poslal peníze, věřím, že kdybych osobně přijel, tak všechno proběhne v pořádku
ci hure, zeny.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ano, hix v dalsi resurekci jako samice, jeste hure
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
neviem. do kdy ale predal mi onehdá kotúče na R1200GS ale ked mi prišli tak boli na R1200RT podla fotiek na internete. lebo boli o 0,5cm večšie ako na GS. tak som mu ich vratil a on mi odpisal že jeden je krivy. ale zato ja nemožem lebo som ich ani na moto nedal lebo mi tam nevliezli. a ked som chcel naspet kotuče alebo peniaze tak už sa nehlasi. tak neviem či nemam zanim ist osobne a urobit to ručne stručne. poradite?
Upravil 100bubu dne 23.09.2013 15:54
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Jedna motorka na jaře, žlutá 1200 GS , po 1500 km začal klepat jeden válec že s tím nedalo jet, v kupní smlouvě napsaná záruka na motor. Stálo mě to 10tis v mínusu při vrácení motorky. Zbytek prej přes právniky.
monty napsal:
Jedna motorka na jaře, žlutá 1200 GS , po 1500 km začal klepat jeden válec že s tím nedalo jet, v kupní smlouvě napsaná záruka na motor. Stálo mě to 10tis v mínusu při vrácení motorky. Zbytek prej přes právniky.
Proč tě to stálo 10 tisíc minus, když ti dal na motor záruku ? A i kdyby nedal, byla to zřejmě skrytá vada, ne ?
Máme od Martina malé GSo a technicky v pohodě. Jinak od něj beru díly, když nechci platit nový. Obecně spolu vycházíme naprosto v pohodě a když mohl, tak pomohl.
Protože začal s tím že motorka je víc ojetá než mi jí prodal, tak začal stahovat cenu dolů + věci co jsme vyměnil (olej svíčky) abych vyloučil problém v tomhle, Dále by jsem si to mohl nechat opravit, díly by dodal(z nějakýho bouranýho motoru), ale práci bych platil stejně já. Všichni koho jsme objel Servisák, Tonda, Jeden jeho kámoš na to neměli čas, a navíc nejdřív opravená v půlce září (po 3 mesících), tak jsme přistoupil na slevu a když si jí odvážel tak říkal že když chci z5 zbytek peněz tak že se budem tahat s právniky. Jo záruku v klidu napsal, ale když jí napíše tak nevím proč se hned snažil stáhnout cenu. Jo problém, cca po 1000 km začla klepat bez zatížení kolem 3-4 tis otáček z pravýho válce a pak se tu stupňovalo až k tomu že se na tom nedalo jet, měl jsem jí cca 2 měsíce.
Nevím přesně ale něco kolem 32tis, mě neštve ta závada ale to řešení potom, kdyby řekl jo byla tam závada, dobrý, ty věci co jsme do toho dal by mě neštvaly, ale začít snižovat cenu za ujeti 1500 km o 10tis, je podle mě moc.
Kdyby někdo chtěl můžu mu poslat VIN a foto motorky
Upravil monty dne 29.12.2013 18:06
Proc si to dal trapil, kdyz po 1000 km to zacalo klepat a stupnovalo se to az k nevydrzeni v 1500 km?
Jinak s Praskinem domluva trochu horsi, ale vzdycky spokojenost
F 650 GS (00)
protože to začlo klepat, tak jsem se domluvil se Servisákem že za ním dojedu že se na to koukne, tak jsme za ním dojel a to byla poslední cesta, pak jsme to vozil všude na dodávce. Pak se to stupnoval už jen tím že se to startovalo a poslouchali co se tomu děje, udajně se měl přidírat válec.