Bob napsal:
žádnej offroad paket není bud si to objednáš rovnou do výroby za malej příplatek zde 9tis,nebo si potom drbeš palici a kupuješ jetá za 25tis
A to jsi jeste zapomnel, ze motorka s dratama se pozdeji mnohem lip prodava.
PS: coz ovsem kubovi neva, protoze ten ma urcite schovany i vsechny kolobezky z detstvi
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Ja bych si teda objednal draty i jen na silnici, bez nich uz mi to neprijde jako enduro, ale je to subjektivni a naprosto chapu, ze je nekdo nechce. Litaky netreba centrovat (i kdyz v monente kdy dostanou herdu a zkrouti se, tak uz se stim zase mnoho neudela), jsou lehci a tyhle mimochodem mimoradne hezky, ale ja bych je proste stejne nechtel. A pokud jde o logiku druhejch kol, tak myslim je vyhodnejsi dokupovat litaky, protoze ty se pozdeji prodavaji za malo, kdezto draty drzi cenu. A jinak tempomat bych bral vsema deseti, je to neskutecnej relax pri presunech a daleko min pak treba unavuje dalnice (zkouseno na RT) a v dnesni dobe nutici ke sledovani rychlosti je tu super nastroj. Kdybych si mohl z novy 12ky vybrat jedinou vec a dat si ji na 1150, byl by to prave tempomat.
Tempomat vyřešíš maticí na plynu. Je to v podstatě to samé.
Rozjedeš se , ustálíš rychlost, dotáneš a jedeš, přidat i ubrat můžeš,stejně plyn držíš...
Ale třeba ti dám za pravdu :-)
Měnit konfiguraci můžu ještě měsíc a možná se tak stane??
morabo napsal:
Ja bych si teda objednal draty i jen na silnici, bez nich uz mi to neprijde jako enduro, ale je to subjektivni a naprosto chapu, ze je nekdo nechce. Litaky netreba centrovat (i kdyz v monente kdy dostanou herdu a zkrouti se, tak uz se stim zase mnoho neudela), jsou lehci a tyhle mimochodem mimoradne hezky, ale ja bych je proste stejne nechtel. A pokud jde o logiku druhejch kol, tak myslim je vyhodnejsi dokupovat litaky, protoze ty se pozdeji prodavaji za malo, kdezto draty drzi cenu. A jinak tempomat bych bral vsema deseti, je to neskutecnej relax pri presunech a daleko min pak treba unavuje dalnice (zkouseno na RT) a v dnesni dobe nutici ke sledovani rychlosti je tu super nastroj. Kdybych si mohl z novy 12ky vybrat jedinou vec a dat si ji na 1150, byl by to prave tempomat.
Tempomat vyřešíš maticí na plynu. Je to v podstatě to samé.
Rozjedeš se , ustálíš rychlost, dotáneš a jedeš, přidat i ubrat můžeš,stejně plyn držíš...
Ale třeba ti dám za pravdu :-)
Měnit konfiguraci můžu ještě měsíc a možná se tak stane??
Tak to se srovnavat absolutne neda. Kdyz pominu, ze zaaretovanej plyn je teda fest nebezpecnej, tak s tempomatem se da pracovat, muzu si snadno lehce pridavat a ubirat rychlost, jednoduse pridat abych nekoho predjel a pak jen pustit plyn a vratit se na puvodni rychlost, nebo naopak pokud musim pribrzdit, zase si ji vyvolam pri volny ceste z pameti. A v neposledni rade jsou tu taky kopce, ze?!
PS: v aute ho nemas?!
Upravil morabo dne 04.01.2013 23:19
Maiali nel Fango!
VojtechPolicky napsal:
není to už v paketu offroad??
V paketu off road nejsou...
jsou.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
Ja bych si teda objednal draty i jen na silnici, bez nich uz mi to neprijde jako enduro, ale je to subjektivni a naprosto chapu, ze je nekdo nechce. Litaky netreba centrovat (i kdyz v monente kdy dostanou herdu a zkrouti se, tak uz se stim zase mnoho neudela), jsou lehci a tyhle mimochodem mimoradne hezky, ale ja bych je proste stejne nechtel. A pokud jde o logiku druhejch kol, tak myslim je vyhodnejsi dokupovat litaky, protoze ty se pozdeji prodavaji za malo, kdezto draty drzi cenu. A jinak tempomat bych bral vsema deseti, je to neskutecnej relax pri presunech a daleko min pak treba unavuje dalnice (zkouseno na RT) a v dnesni dobe nutici ke sledovani rychlosti je tu super nastroj. Kdybych si mohl z novy 12ky vybrat jedinou vec a dat si ji na 1150, byl by to prave tempomat.
Tempomat vyřešíš maticí na plynu. Je to v podstatě to samé.
Rozjedeš se , ustálíš rychlost, dotáneš a jedeš, přidat i ubrat můžeš,stejně plyn držíš...
Ale třeba ti dám za pravdu :-)
Měnit konfiguraci můžu ještě měsíc a možná se tak stane??
Tak to se srovnavat absolutne neda. Kdyz pominu, ze zaaretovanej plyn je teda fest nebezpecnej, tak s tempomatem se da pracovat, muzu si snadno lehce pridavat a ubirat rychlost, jednoduse pridat abych nekoho predjel a pak jen pustit plyn a vratit se na puvodni rychlost, nebo naopak pokud musim pribrzdit, zase si ji vyvolam pri volny ceste z pameti. A v neposledni rade jsou tu taky kopce, ze?!
PS: v aute ho nemas?!
helé!.. ja jsem spokojenej s tim, ze si objednal motocykl BEZ tempomatu
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
VojtechPolicky napsal:
Doporučuji raději připlatit za ta kola i ten tempomat.. i když dalších cca 30 táců navíc...
tempomat stoji cca 8k (jenom).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
Ja bych si teda objednal draty i jen na silnici, bez nich uz mi to neprijde jako enduro, ale je to subjektivni a naprosto chapu, ze je nekdo nechce. Litaky netreba centrovat (i kdyz v monente kdy dostanou herdu a zkrouti se, tak uz se stim zase mnoho neudela), jsou lehci a tyhle mimochodem mimoradne hezky, ale ja bych je proste stejne nechtel. A pokud jde o logiku druhejch kol, tak myslim je vyhodnejsi dokupovat litaky, protoze ty se pozdeji prodavaji za malo, kdezto draty drzi cenu. A jinak tempomat bych bral vsema deseti, je to neskutecnej relax pri presunech a daleko min pak treba unavuje dalnice (zkouseno na RT) a v dnesni dobe nutici ke sledovani rychlosti je tu super nastroj. Kdybych si mohl z novy 12ky vybrat jedinou vec a dat si ji na 1150, byl by to prave tempomat.
Tempomat vyřešíš maticí na plynu. Je to v podstatě to samé.
Rozjedeš se , ustálíš rychlost, dotáneš a jedeš, přidat i ubrat můžeš,stejně plyn držíš...
Ale třeba ti dám za pravdu :-)
Měnit konfiguraci můžu ještě měsíc a možná se tak stane??
Tak to se srovnavat absolutne neda. Kdyz pominu, ze zaaretovanej plyn je teda fest nebezpecnej, tak s tempomatem se da pracovat, muzu si snadno lehce pridavat a ubirat rychlost, jednoduse pridat abych nekoho predjel a pak jen pustit plyn a vratit se na puvodni rychlost, nebo naopak pokud musim pribrzdit, zase si ji vyvolam pri volny ceste z pameti. A v neposledni rade jsou tu taky kopce, ze?!
PS: v aute ho nemas?!
helé!.. ja jsem spokojenej s tim, ze si objednal motocykl BEZ tempomatu
Pockej,kdyz kola jsou za 9, tak tempomat stoji 20 tis.?? Jednou za rok bych ho taky bral,jinak netreba,do 5 tis. bych mozna dal,ale jestli 20,tak pekne dekuju nechci. Dalnici se stejne vetsinou vyhybam. V aute to taky skoro nepouzivam. Ale ty kola bych radsi dal, podle mne to i lip vypada, kot kdyz obujes nejaky lehky spunty typu TKC, to zas na litakach vypada divne.
na webu to je...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tento paket byl vytvořen speciálně pro ty, kteří si své R 1200 GS chtějí užívat do sytosti, ale nechtějí se vzdát praktické výbavy. Denní svícení představuje jasnou výhodu pro viditelnost a bezpečnost, ASC a ABS, které lze deaktivovat, poskytuje adekvátní trakci především na nezpevněném povrchu. Tato výbavová varianta obsahuje:
Tuto výbavovou variantu lze kombinovat s dalšími prvky pro jízdu v terénu, např.:
• Kola Cross Spike s hrotovými pneumatikami
• Robustní ochranný štít motoru a tyče pro ochranu při nehodě
• Kryt světlometu a protektory rukou
• Sedlo Rally nebo sedlo single atd.
myslim ze jsou za priplatek i k vybave offroad
Upravil lysak dne 05.01.2013 00:03
Právě na webu je měli v offroad paketu.. ale kdo ví.. těch 30 tácu jsme nastřelil jenom ták, nevěděl jsme kolik to stojí.. ale pokud kola a tempomat stojí dohromady 15-16 tisíc... tak je tam určo dej.... jendou minimálně to využiješ.. a hlavně drží to cenu..
lysak napsal:
Pockej,kdyz kola jsou za 9, tak tempomat stoji 20 tis.?? Jednou za rok bych ho taky bral,jinak netreba,do 5 tis. bych mozna dal,ale jestli 20,tak pekne dekuju nechci. Dalnici se stejne vetsinou vyhybam. V aute to taky skoro nepouzivam. Ale ty kola bych radsi dal, podle mne to i lip vypada, kot kdyz obujes nejaky lehky spunty typu TKC, to zas na litakach vypada divne.
Nevim kde kdo vzal tech 30... Tempomat je za 8micku, jak pise hicks.
Maiali nel Fango!
tak jestli to dobre chapu, tak v offroad paketu nejsou akorat je pod tim je napsano ze muze byt vybaveno dalsim off prislusenstvim jako drataky se spuntama, off stupacky, plech pod motor atd., ale to uz vsechno priplacis...
Edit: tak koukam kolik z vas me predbehlo, nez sem to nadatloval
Upravil JardaFGS dne 05.01.2013 00:07
jardajerman@seznam.cz
Aha..no tak to potom at jdou do haje a koupime KTM
Poradek by si tam udelat mohli.....
Jinak myslim,ze tempomat ti cenu moc drzet nebude,kola ano a ta moto bude minimalne o tech 10 drazsi i za 8 let(alespon u 12GS to tak ted je)
lysak napsal:
Aha..no tak to potom at jdou do haje a koupime KTM
Poradek by si tam udelat mohli.....
Jinak myslim,ze tempomat ti cenu moc drzet nebude,kola ano a ta moto bude minimalne o tech 10 drazsi i za 8 let(alespon u 12GS to tak ted je)
ja draty neberu.. neb jsou svetle, tedy hnusne. A je s tim pakarna s udrzbou.
Na cernejch rafcich bych to asi vzal.
Jinak kupovat si moto za 450 papiru kvuli zhodnoceni mi prijde divoky .. jo.. ocesanou treba fakt mas problem prodat.. ale asi bych to nehrotil.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
Info o paketech na webu bmw bohuzel s realitou ponekud nekoresponduje...
jj.. overeno s Inveltem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
progranit napsal:
[quote]morabo napsal:
Rozjedeš se , ustálíš rychlost, dotáneš a jedeš, přidat i ubrat můžeš,stejně plyn držíš...
Ale třeba ti dám za pravdu :-)
Měnit konfiguraci můžu ještě měsíc a možná se tak stane??
Tak to se srovnavat absolutne neda. Kdyz pominu, ze zaaretovanej plyn je teda fest nebezpecnej, tak s tempomatem se da pracovat, muzu si snadno lehce pridavat a ubirat rychlost, jednoduse pridat abych nekoho predjel a pak jen pustit plyn a vratit se na puvodni rychlost, nebo naopak pokud musim pribrzdit, zase si ji vyvolam pri volny ceste z pameti. A v neposledni rade jsou tu taky kopce, ze?!
PS: v aute ho nemas?!
helé!.. ja jsem spokojenej s tim, ze si objednal motocykl BEZ tempomatu
V autě ho mám:-) dokonce tak chytrej že zastaví a zase se rozjede v koloně,brzdí a přidává za pomaleji jedoucím autem atd.
Ale moje využití auta a motorky je výrazně rozdílné.
nejsem na motorce dálniční cestovatel (to jedu autem)
Motorku využívám na denní ježdění po Praze a okolí a i když najedu kolem 200km denně tak tempomat šanci použít nemám.
Upravil progranit dne 05.01.2013 17:35