servisak napsal:
A dělá se to na dakara vubec? možná jo ale bude to cca pul ceny moto.. Na 12 to stojí nějakých 1200 dolaru pokud si dobře pamatuju
nevim jestli to tam porad je, ale driv to bylo v katalogu TT...
k tematu... 650 twin je urcite modernejsi a (majitele nezlobte se) me vzdycky ale prisel takovej neendurovej, nebo jak to napsat...
jestli na to mas 80 - 100k, jak pises vejs, sel bych do nejakyho zachovalyho 1vala s vybavou a jeste Ti treba zbyde na nejaky ty doplnky...
v tyhle cenovy relaci bude 650twin asi docela olitany holatko
Edit: jo tak ta od bmwivo s desiertem, kuframa atd. uz vypada k svetu
Upravil JardaFGS dne 04.01.2013 14:21
jardajerman@seznam.cz
Nu tak já mám 650 GSko z roku 2005, jednoválec a nedám na ní dopustit… má první motorka, takže při první jízdě jsme spolu maličko bojovaly, ale rychle jsme si na sebe zvykly a i se 165cm a 53kg se dá luxusně ovládat… každá jízda mě baví, tááák si rozumíme … pravda že pořádně dosáhnu tedy jen jednou nohou, takže musím vždy přemýšlet, kde zastavím, ale s tím není problém…... letos jsem s ní vyrazila na týden do Rakouska na GG – a paráda, vše šlapalo jak mělo, maximálně pohodlná.. nemuset do práce, tak z ní neslezu a jedu někam hóóódně daleko a na hóóódně dlouho...
Jediný problém, co jsem musela řešit, nastal se skříňkou zámku řízení – přestalo jít otáčet klíčkem, ani promazání WDčkem nepomohlo – naštěstí na výletě v poloze "nastartováno", tak jsem mohla dojet do garáže… mám to teď provizorně opraveno, ale budu kupovat skříňku novou… nicméně nikde jsem nečetla, že by se to stalo ještě někomu jinému – takže jsem nejspíš měla jen své klasické „štěstí“
Za mě tohle GSko určitě doporučuji ... jen otázkou, je-li můj názor zcela relevantní, páč jsem vlastně ani nikdy neokusila žádné jiné malé GS…
Danielle napsal:
Jediný problém, co jsem musela řešit, nastal se skříňkou zámku řízení – přestalo jít otáčet klíčkem, ani promazání WDčkem nepomohlo – naštěstí na výletě v poloze "nastartováno", tak jsem mohla dojet do garáže… mám to teď provizorně opraveno, ale budu kupovat skříňku novou… nicméně nikde jsem nečetla, že by se to stalo ještě někomu jinému – takže jsem nejspíš měla jen své klasické „štěstí“
to resim snad po kazdem PORADNEM desti...
pravidelna WD pece pomaha... jeste nez se zadre.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Danielle napsal:
Jediný problém, co jsem musela řešit, nastal se skříňkou zámku řízení – přestalo jít otáčet klíčkem, ani promazání WDčkem nepomohlo – naštěstí na výletě v poloze "nastartováno", tak jsem mohla dojet do garáže… mám to teď provizorně opraveno, ale budu kupovat skříňku novou… nicméně nikde jsem nečetla, že by se to stalo ještě někomu jinému – takže jsem nejspíš měla jen své klasické „štěstí“
to resim snad po kazdem PORADNEM desti...
pravidelna WD pece pomaha... jeste nez se zadre.
No pravda, že deště si před tím v Rakousku užila až až... nicméně prý už to tam, dle zámečníka a mými laickými slovy, bylo tak vyběhané, že se tam ta tyčka, co zamyká řídítka, po otočení klíčem a vysunutí zasekla a už jí nešlo vrátit zpět - no jednoduše mi tam navrtal "červíka"- tím zrušil poslední 2 krajní polohy - tedy zamknutí řídítek se světly/a bez světel... a nemusím se bát, že se to opět zasekne... prý...
No jo no.. až bude skříňka nová, budu poctivěji preventivně promazávat
Nevím, ale když jsem byl u zámečníka.. bylo mi řečeno že v žádném případě nepromazávat WDéčkem nebo jinými "amatér" oleji -concor... Prý se vytvoří něco jako brusná pasta- která pak následně zkracuje životnost celého systému... a aji tomu věřím.. raději bych doporučoval použití přímo olejů pro pistole a nebo zámky. Někdo používá olejíček na šicí stroje..
VojtechPolicky napsal:
Nevím, ale když jsem byl u zámečníka.. bylo mi řečeno že v žádném případě nepromazávat WDéčkem nebo jinými "amatér" oleji -concor... Prý se vytvoří něco jako brusná pasta- která pak následně zkracuje životnost celého systému... a aji tomu věřím.. raději bych doporučoval použití přímo olejů pro pistole a nebo zámky. Někdo používá olejíček na šicí stroje..
VojtechPolicky napsal:
Nevím, ale když jsem byl u zámečníka.. bylo mi řečeno že v žádném případě nepromazávat WDéčkem nebo jinými "amatér" oleji -concor... Prý se vytvoří něco jako brusná pasta- která pak následně zkracuje životnost celého systému... a aji tomu věřím.. raději bych doporučoval použití přímo olejů pro pistole a nebo zámky. Někdo používá olejíček na šicí stroje..
Danielle napsal:
Nu tak já mám 650 GSko z roku 2005, jednoválec a nedám na ní dopustit… má první motorka, takže při první jízdě jsme spolu maličko bojovaly, ale rychle jsme si na sebe zvykly a i se 165cm a 53kg se dá luxusně ovládat… každá jízda mě baví, tááák si rozumíme … pravda že pořádně dosáhnu tedy jen jednou nohou, takže musím vždy přemýšlet, kde zastavím, ale s tím není problém…... letos jsem s ní vyrazila na týden do Rakouska na GG – a paráda, vše šlapalo jak mělo, maximálně pohodlná.. nemuset do práce, tak z ní neslezu a jedu někam hóóódně daleko a na hóóódně dlouho...
Jediný problém, co jsem musela řešit, nastal se skříňkou zámku řízení – přestalo jít otáčet klíčkem, ani promazání WDčkem nepomohlo – naštěstí na výletě v poloze "nastartováno", tak jsem mohla dojet do garáže… mám to teď provizorně opraveno, ale budu kupovat skříňku novou… nicméně nikde jsem nečetla, že by se to stalo ještě někomu jinému – takže jsem nejspíš měla jen své klasické „štěstí“
Za mě tohle GSko určitě doporučuji ... jen otázkou, je-li můj názor zcela relevantní, páč jsem vlastně ani nikdy neokusila žádné jiné malé GS…
Danielo , smekám před Tebou, kdy taková křehounká dívenka dokáže ukočírovat motorku , která plně naložená může mít více jak 220 kg. Za jízdy je to určitě pohoda, ale co tak manipulace s motorkou na místě . Ale jinak obdivuji.
Oline asi nepamatujes dakarku co? Bůh ví kde jí je konec. Ivo by možná mohl vědět, taky je někde od HK.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
VojtechPolicky napsal:
Nevím, ale když jsem byl u zámečníka.. bylo mi řečeno že v žádném případě nepromazávat WDéčkem nebo jinými "amatér" oleji -concor... Prý se vytvoří něco jako brusná pasta- která pak následně zkracuje životnost celého systému... a aji tomu věřím.. raději bych doporučoval použití přímo olejů pro pistole a nebo zámky. Někdo používá olejíček na šicí stroje..
Konkor není špatný mazivo. Užívám ho na zbraně a jeden čas tuším armáda brala jen tohle mazivo, ale to potvrdí třebaaaaaa...Kubrt...
VojtechPolicky napsal:
Nevím, ale když jsem byl u zámečníka.. bylo mi řečeno že v žádném případě nepromazávat WDéčkem nebo jinými "amatér" oleji -concor... Prý se vytvoří něco jako brusná pasta- která pak následně zkracuje životnost celého systému... a aji tomu věřím.. raději bych doporučoval použití přímo olejů pro pistole a nebo zámky. Někdo používá olejíček na šicí stroje..
jenomze pozor... wd neni primarne maxivo, ale protikorozni a hydrofobni postrik na icbm (bal. raketky) s brutal penetracni schopnosti.
k cemu je super mazivo, co nevyvzlina vsude?
ja bych se toho na motozamek nebal... vzhledem v jakem pracuje rezimu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Danielle napsal:
Nu tak já mám 650 GSko z roku 2005, jednoválec a nedám na ní dopustit… má první motorka, takže při první jízdě jsme spolu maličko bojovaly, ale rychle jsme si na sebe zvykly a i se 165cm a 53kg se dá luxusně ovládat… každá jízda mě baví, tááák si rozumíme … pravda že pořádně dosáhnu tedy jen jednou nohou, takže musím vždy přemýšlet, kde zastavím, ale s tím není problém…... letos jsem s ní vyrazila na týden do Rakouska na GG – a paráda, vše šlapalo jak mělo, maximálně pohodlná.. nemuset do práce, tak z ní neslezu a jedu někam hóóódně daleko a na hóóódně dlouho...
Jediný problém, co jsem musela řešit, nastal se skříňkou zámku řízení – přestalo jít otáčet klíčkem, ani promazání WDčkem nepomohlo – naštěstí na výletě v poloze "nastartováno", tak jsem mohla dojet do garáže… mám to teď provizorně opraveno, ale budu kupovat skříňku novou… nicméně nikde jsem nečetla, že by se to stalo ještě někomu jinému – takže jsem nejspíš měla jen své klasické „štěstí“
Za mě tohle GSko určitě doporučuji ... jen otázkou, je-li můj názor zcela relevantní, páč jsem vlastně ani nikdy neokusila žádné jiné malé GS…
Danielo , smekám před Tebou, kdy taková křehounká dívenka dokáže ukočírovat motorku , která plně naložená může mít více jak 220 kg. Za jízdy je to určitě pohoda, ale co tak manipulace s motorkou na místě . Ale jinak obdivuji.
na miste?
porad je to hodne o cviku...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já nevyvracím schopnosti WDéčka a ani Concoru... sám je používám, ale jenom vím že pro zámky nejsou dobré.. jinka jsou pro tisicero použití :-)... Používám je jinak jak říkám skoro na všechno.. a na concor nedám dopustit.. ale k WDéčku mám dejme tomu, snadný přístup...
VojtechPolicky napsal:
Nevím, ale když jsem byl u zámečníka.. bylo mi řečeno že v žádném případě nepromazávat WDéčkem nebo jinými "amatér" oleji -concor... Prý se vytvoří něco jako brusná pasta- která pak následně zkracuje životnost celého systému... a aji tomu věřím.. raději bych doporučoval použití přímo olejů pro pistole a nebo zámky. Někdo používá olejíček na šicí stroje..
Konkor není špatný mazivo. Užívám ho na zbraně a jeden čas tuším armáda brala jen tohle mazivo, ale to potvrdí třebaaaaaa...Kubrt...
Taky používám na kver .
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
VojtechPolicky napsal:
Já nevyvracím schopnosti WDéčka a ani Concoru... sám je používám, ale jenom vím že pro zámky nejsou dobré.. jinka jsou pro tisicero použití :-)... Používám je jinak jak říkám skoro na všechno.. a na concor nedám dopustit.. ale k WDéčku mám dejme tomu, snadný přístup...
jenomze motorkovej zamek bych s temi ostatnimi teda uplne nemichal. Pracuje v mokru, bordelu stejne a vibracich.
navic tam s tim TOLIK netocis.. jen to pootocis o pul otacky.
WDcko mi pro tuhle aplikaci prijde naprosto OK.
podotykam, ze vim, ze na zamky se WD pouzivat (udajne) nema. Subjektivne mi zamky NIKDY nechodily tak lehce, jako po WDcku.
A chci Te videt se zadrenym osmikilovym zamkem.. to pak skoro nejde otacet.. cimz se to myslim JEDNOZNACNE nici. Potrebuje to PORADNE prolejt WDckem.
mmch.. WDcko i CISTI...
Upravil hicks dne 04.01.2013 21:25
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já tady nic nevyvracím, a ani se nechci hádat.. jenom říkám že to WD není vhodné nic víc nic míň ... Vím to proto, protože jsem WD nebo concor používal na zámky také, a zámečníkem mi bylo řečeno že to není vhodné.
hele když už tam pojedeš.. měl by mít kartu do GPS pro symbian... nevzal by jsi mi jí? a pak by jsi ji poslal společně s čepicama.. dík.. pokuď teda nevadí??
Olin napsal:
Danielo , smekám před Tebou, kdy taková křehounká dívenka dokáže ukočírovat motorku , která plně naložená může mít více jak 220 kg. Za jízdy je to určitě pohoda, ale co tak manipulace s motorkou na místě . Ale jinak obdivuji.
Děkuji Nooo… měla jsem taky nad sebou „oranžový“ bič – jen v tom dobrém slova smyslu… autoškola mě nenaučila zhola nic – ale absolutně bohužel - a nebýt osoby se svatou trpělivostí , která se mnou dřela, abych byla schopna projet cokoliv… by to vůbec ani nešlo… každopádně stačí chtít a pak všechno jde, že no popravdě plně naloženou motorku sama ze země nezvednu – naštěstí už jsme si dlooouho nelehly