sadilek napsal:
Co se týče molitanových filtrů.Po čištění a aplikaci spec.oleje je bezpodmínečně nutné motorku ihned po montáži nastartovat.Vzduch si vytvoří kanálky a nehrozí
utemování filtru.Taky je třeba toho oleje dát přiměřeně.Toť mé dlouholeté zkušenosti.
Tak tak, to same u cross. Kdyz vyperu filtr,napustim a neprojedu, nemuzu se s tim domluvit. Kor bez starteru je to drina
I pád na hubu je pohyb kupředu
K tomu molitanu - je to jak píšou kluci. Filtry jsou sice napuštěný z výroby ale chce to promýt, znova stříknout a hned projet. Já jsem naposledy v Maroku zkusil vyměnit tu ponožku někde v poledne během oběda, protože to bylo dost zasekaný od bordelu a bylo to horší než s tou starou zaprášenou. Nenapadlo mě, že se to musí proprat a čerstvě naolejovat. Poradili mi že mám jen cáknout trošku motorovýho oleje do igeliťáku, v tom to promnout a zkusit znova - a pomohlo to. Ten čerstvej olej pomohl a pak už to jelo normálně). Jinak ten filtr sám o sobě má fakt vyšší průstup vzduchu ale ponožky to hodně omezují ale já dost často na 1150 používám ty ponožky i v kombinaci s KNkem. Člověk se někdy diví, co z toho večer vysype za hrůzy - hmyz, kamínky, hromadu písku...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
to TomášTT
OK.Zkusím to teda ještě s čerstvým naolejováním,ale mě bylo prvně poraděno naopak to nechat nejmíň hodinu odstát,aby prej vyprchaly nějaký těkavý složky z toho oleje
Podle mě ta ponožka pobere drtivou většinu bordela i téměř suchá,takže když jsem ji čistil v půlce cesty v Albánii,tak jsem ji jen propral teplou vodou,protože jsem neměl nic jinýho po ruce a motorovej olej mě nepřišel,jako dobrej nápad,ale zřejmě je to celkem jedno.
Ještě se zeptám.Cpeš tu ponožku do hubice před airbox a ne tak,jak radí ve videonávodu tj. navlíknout až na samotnej molitaňák do airboxu?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
... a nemáte prosím někdo zkušenost se ZACHEM nasazeným na KAT? jde mi o hlučnost, jestli když je ZACH na KATu a má nandaný dB killer, je hlasitost blízko originálu, nebo jestli ZACH "prostě vždycky řve"? díky Mel
Melizoy napsal:
... a nemáte prosím někdo zkušenost se ZACHEM nasazeným na KAT? jde mi o hlučnost, jestli když je ZACH na KATu a má nandaný dB killer, je hlasitost blízko originálu, nebo jestli ZACH "prostě vždycky řve"? díky Mel
tys to tady nečet?...nemůžeš montovat koncovku,která je dělaná na Y svod za kat a opačně Nebo teda můžeš,ale je to na hov.no...buď je to dělaný jako slip on nebo full systém a nemůžeš to mixovat,je to k ničemu a má to spíš zápornej efekt...až na to,že ti to teda bude masírovat ego,jak ti to pěkně bublá
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Melizoy napsal:
... a nemáte prosím někdo zkušenost se ZACHEM nasazeným na KAT? jde mi o hlučnost, jestli když je ZACH na KATu a má nandaný dB killer, je hlasitost blízko originálu, nebo jestli ZACH "prostě vždycky řve"? díky Mel
tys to tady nečet?...nemůžeš montovat koncovku,která je dělaná na Y svod za kat a opačně Nebo teda můžeš,ale je to na hov.no...buď je to dělaný jako slip on nebo full systém a nemůžeš to mixovat,je to k ničemu a má to spíš zápornej efekt...až na to,že ti to teda bude masírovat ego,jak ti to pěkně bublá
No...to ovšem neplatí u ZACHa...Zach je jen jeden...
Můžeš ho dát jak za kat,tak za svod...
Jo a Mele...zeptej se Ivana...ten má Zacha za katem...ale nemá vložku...jinak tady Ivan píše...: http://www.bmwgs....d_id=11040
Upravil zetor dne 26.02.2013 11:06
Melizoy napsal:
... a nemáte prosím někdo zkušenost se ZACHEM nasazeným na KAT? jde mi o hlučnost, jestli když je ZACH na KATu a má nandaný dB killer, je hlasitost blízko originálu, nebo jestli ZACH "prostě vždycky řve"? díky Mel
tys to tady nečet?...nemůžeš montovat koncovku,která je dělaná na Y svod za kat a opačně Nebo teda můžeš,ale je to na hov.no...buď je to dělaný jako slip on nebo full systém a nemůžeš to mixovat,je to k ničemu a má to spíš zápornej efekt...až na to,že ti to teda bude masírovat ego,jak ti to pěkně bublá
No...to ovšem neplatí u ZACHa...Zach je jen jeden...
Můžeš ho dát jak za kat,tak za svod...
Tomu nevěřím,že to bude v obou případech stejný(kat a bez katu) to je nesmysl.To bych chtěl vidět na brzdě a ne jen reklamní keci.Kdyby to bylo možný,tak to dělá každej a ne jen Zach
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Hele díky za postřehy kluci, četl jsem, nebojte, přečetl jsem i ten Ivanovo příspěvek a ten mi asi odpověděl co se týká hlučnosti nejlépe, Slip-On neznamená přeci že je dělaný na Y svod, jenom že je "dělený, nebo nasunovací" na něco předtím. Jsem trošku jinej případ, protože to řeším na 1100GS, a ne na 1150, jako vy. Ale proč se ptam. Mam 4 různé výfuky na svojí motorku, originál - je tichej ale zvuk děsnej. Pak mam Barracudu, LeoVince a koncovku z 1150, která nasazená na samotné trubce od Barracudy má asi nejtišší a nejpříjemnější bublák, ale furt je to dost hlučné. Sehnal jsem náhodou v německu ZACH středový tlumič (s KATEM) a přemýšlím o koncovce. Na ten KAT pasují i jiné koncovky, které mám doma, třeba Barracuda průměrem sedí. Dneska vyzkouším jaký to bude mít zvuk a když to bude pořád hlučné, budu buď vyrábět redukci mezi ZACH středový tlumič a koncovku z 1150, která asi tlumí víc než laďáky, nebo půjdu do Zacha s homologací a fertig. Je to smutný, ale v podstatě můj cíl je dosáhnout zvuk blízký originálu 1150, samozřejmě při zachování průběhu bez propadů. Až zkončim s laborováním, všechny laďáky prodam, a to už bude jaro a začne se jezdit
slip on znamená,že je to právě na origo svody.Podívej se třeba do nabídky Akrapovic
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
mara napsal:
Chlapi, dá se někde, třeba z homologační raznice vyčíst zda je koncovka na kat nebo ne?
Upravuju...raznice je blbost, myslím ten štítek, nebo značení, nebo jak to nazvat...
Jestli to má přímo výrobní číslo a ne jen číslo homologace,tak myslím,že výrobce by měl vědět,nebo to mít někde k nahlídnutí
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
mara napsal:
myslím, při koupi ojetýho, kdy Ti prodávající řekne tak akorát že ti sluší
Jo, z výrobního čísla bych řek, že to vygůgluju.
Jsem si říkal, jestli třeba ten homo - alfanumerickej kód nemá v sobě i určení na jaký potrubí se to má montovat.
To by mohlo mít,ale to asi taky budeš muset vygůglovat stejně by to měl každej výrobce asi jinak
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
mara napsal:
myslím, při koupi ojetýho, kdy Ti prodávající řekne tak akorát že ti sluší
Jo, z výrobního čísla bych řek, že to vygůgluju.
Jsem si říkal, jestli třeba ten homo - alfanumerickej kód nemá v sobě i určení na jaký potrubí se to má montovat.
To by mohlo mít,ale to asi taky budeš muset vygůglovat stejně by to měl každej výrobce asi jinak
vlastně homo kód to v sobě mít ani nemůže...homologace(ta skutečná-ne,jen papírová ) je podle mě nutně spojená s katalizátorem,jinak se nesplňujou emise
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
mara napsal:
myslím, při koupi ojetýho, kdy Ti prodávající řekne tak akorát že ti sluší
Jo, z výrobního čísla bych řek, že to vygůgluju.
Jsem si říkal, jestli třeba ten homo - alfanumerickej kód nemá v sobě i určení na jaký potrubí se to má montovat.
To by mohlo mít,ale to asi taky budeš muset vygůglovat stejně by to měl každej výrobce asi jinak
vlastně homo kód to v sobě mít ani nemůže...homologace(ta skutečná-ne,jen papírová ) je podle mě nutně spojená s katalizátorem,jinak se nesplňujou emise
no to máš asi pravdu, akorát spíš budou na tom origo svodu homologovat koncovku na hlučnost.
Jinak, já zatím nic nesháním, jen tak s tou myšlenkou laškuju
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Tak za mě snad vyřešeno, sehnal jsem z německa jetýho ZACHa. Pro RT a GS na ofiko stránkách: http://www.zach-a...mp;lang=en
jsem našel nabídku tlumiče jen ve spojení s KATEm vyrobeným na bázi origo výfuku pro řadu R1100. Takhle vcelku to budu mít, tak se těšim, až to dorazí. Ale jestli to s dB Killerem bude dělat kravál, tak zas poletí dál . Jinak grafy z brzdy mi přijdou neuvěřitelný. Proti originálu +8 PS mi přijde jako hodně velký sci-fi. Nezkoušeli jste někdo výfuky na brzdě?
Alf napsal:
Ahoj všem, jelikož se mi množí emaily a PMka ohledně výroby a prodeje Y svodu, tak to tady musím uvést asi na pravou míru. Já svody nedělám a nikdy sem je nedělal (ale umět bych to chtěl ) LukyGs psal, že svody dělá člověk s nickem AlfGS jeho nick je ALF-gs a je to ten správný člověk na kterého by jste se měli obrátit. Asi vás mate můj email který je velmi podobný jeho nicku alfgs(zavináč)centrum.cz jeho email je po rozkliknutí v jeho profilu a je úplně jiný. Takže se obracejte na něj já vám moc nepomůžu. A s Alfem to budeme muset nějak vyřídit aby to nebyla nekalá soutěž
Jinak abych přispěl něco věcného, tak na mojí byválé 1150 ADV sem si nechal dělat Y svod od pana Creptuse a jen podle původních svodů. A fungoval výtečně bez jakéhokoli propadu a zlepšil se spodek, kombinace byla s origo výfukem.
Tak abych to uvedl na pravou miru.Ja zadne y-svody nevyrabim.Jen jsem do jineho tematu psal svou zkusenost s y-svidem kterej prodava a vyrabi borec z Hradce Kralove.Inzerat ma na motorkarich.Ja ho od nej mam a spokohenost.S Remusem a K&N filtrem super zvuk,spodek taky a kolem 4 tis zadna dira.Krasne to tahne,spotreba porad kolem 5.5l.
Dovolil bych si nezakládat nové vlákno, ale přidat nový dotaz k fotce koncovky ZACH (určené pro R1100RT). Nevíte jak vyndat dB Killer, případně jestli vůbec je vnitřek u tohoto typu co je na fotce vyndavací? Po obvodu výstupu není zvenčí žádný zajišťovací šroubek, jak je tomu zvykem u ostatních výrobců. Je možné, že je vnitřek celý šroubovací?
Ještě bych se chtěl zeptat, jestli nemáte zkušenost s nástavcem na výfuk - prodloužením pro provoz s kufry a kde ho sehnat. Děkuji
Mel
Melizoy přiložený následující obrázek:
[183.63Kb]
Wer später bremst, fährt länger schnell.