kamarád prodává jak citroen tak peugeot a když vyprávěl, jak citroen neuzná záruku tam, kde peugeot bezproblémově ( partner - berlingo),
tak bych se asi taky přimluvil za peugeot.
sory , ale říct o autě že je super , když má najeto kilo ?
To dá spousta lidí za dva roky, to pro mě není známka kvality.
Kilo dala i škoda 100 s prvním výbrusem
Tak trochu nechapu kdyz napisu ze chci velkej kufr tak mi tady pisete same "male" auta. Kombajna mam ted ale je proste malej. Orlando jak jsem pssl nevyhovjje motorem, spotrebou a i kufrem. Verso je total mimo. Jsem si sel udelat exkurzi po autech (cca 7 tipu) a nejlip dopadla ta 5008. Budto cena byla 2x nebo malej kufr ci zrout nebo pouze velke objemy a nebo po vizualni strance a pohodli udesny.
Takze ted je spis otazka zda nema nekdo zname v Peugeotu (nejlepe Domansky) ktery dokaze lepsi cenu. Zatim jsem sehnal tak -20-25% z ceny. Nakup tak konec Dubna
3/6 Marines SEMPER FI
Mosquito napsal:
Tak trochu nechapu kdyz napisu ze chci velkej kufr tak mi tady pisete same "male" auta. Kombajna mam ted ale je proste malej. Orlando jak jsem pssl nevyhovjje motorem, spotrebou a i kufrem. Verso je total mimo. Jsem si sel udelat exkurzi po autech (cca 7 tipu) a nejlip dopadla ta 5008. Budto cena byla 2x nebo malej kufr ci zrout nebo pouze velke objemy a nebo po vizualni strance a pohodli udesny.
Takze ted je spis otazka zda nema nekdo zname v Peugeotu (nejlepe Domansky) ktery dokaze lepsi cenu. Zatim jsem sehnal tak -20-25% z ceny. Nakup tak konec Dubna
Můžu se zeptat prosím Tě proč ti nevyhovuje Orlando motorem? Motor v Orlandu je v dieslové verzi stejný jako v Captivě a mě nepřijde že by byl špatnej nebo že by moc žral, u Captivy mám spotřebu dle jízdy 7,5-8,2L a na skoro dvoutunový auto mi to přijde dobré. Najeto mám zatím od novoty za 4 roky 130tis. a ještě jsem krom oleje a filtrů+jedny zadní brzdové destičky nic jiného platit nemusel....motor šlape jak když jsem to auto koupil.
Upravil LukyGs dne 22.02.2013 08:15
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Jen poznámka k těm garancím PSA - Peugeot x Citroen. Tyhle dvě značky byly v loňském roce v rámci úspor sestěhovány na jedno patro, generální Peugeotu pro ČR (služebně mladší) byl odejít a šéfuje tomu bývalý generální Citroenu.
Paradoxně - garance (zatím) nefungují u obou značek stejně, Peugeot to řeší v ČR a pak s Rakouskem (cent. sklad ND), u Citroenu pokud vím, garance řeší snad Maďaři - a to asi mluví za vše, rozhodně mají větší práci prosadit některé úkony, které má Peugeot (opakuji zatím) běžně. Pak je to v rámci sítě navíc opravdu tak, že technik na některém dealerství umí vyreklamovat díl X a na druhém to prostě nejde, protože jemu to zkrátka neschválí. Pokud je tento problém, je údajně nejlepší zajet do Německa, kde se v rámci garancí uznává mnohem více než v ČR - protože Německo.
to Mosquito:
U Domanských jsem sice s někým komunikoval, ale není to žádný friendship. Já jsem schopen nabídnout 28% jako pseudo předváděčka, nicméně v první řadě Ti můžu poslat nabídku s 28%, kterou ukážeš u Domanských, s tím jestli ji podlezou, nebo alespoň udělají stejnou (jak tam ty dealery znám, tak pro čárku udělají cokoli). Sice si je tím asi drobet naser.u, na druhou stranu mám podobné praktiky s konkurenčními nabídkami denně na talíři.
Jen tady zareaguju na řeči Francouzský auto = špatný.
O víkendu jsem v jednom časopise četl test v časipisu Autobild na Renauld Grand Sénig v naftě po 100tis km (během 3let).
Auto mělo o 2kW nižší výkon než na začátku, po rozebrání na prvočinitele zjistili, že je bez známek opotřebení, bez známek koroze. Jediná závada byla prasklá sukně řadičky v interiéru.
Pak tam byla Škoda Rapid po 2 měsících provozu a 6,5tis km. Podvozek rezatej jak liška a vejfuk zralej na výměnu.
Tak mi pověste, kde je ta kvalita Škodovky.....
Já u svýho Citroena AX, kterej nebyl nikdy v garáži budu měnit zadní díl vejfuku po 20,5 letech teď preventivně před STK, podvozek bez koroze, lemy blatníků jak nové...... jen měním olej, filtry a díly odcházející s najetými km u všech jinejch aut.
Upravil Hrabe_X dne 22.02.2013 09:34
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
Jen tady zareaguju na řeči Francouzský auto = špatný.
O víkendu jsem v jednom časopise četl test v časipisu Autobild na Renauld Grand Sénig v naftě po 100tis km (během 3let).
Auto mělo o 2kW nižší výkon než na začátku, po rozebrání na prvočinitele zjistili, že je bez známek opotřebení, bez známek koroze. Jediná závada byla prasklá sukně řadičky v interiéru.
Pak tam byla Škoda Rapid po 2 měsících provozu a 6,5tis km. Podvozek rezatej jak liška a vejfuk zralej na výměnu.
Tak mi pověste, kde je ta kvalita Škodovky.....
Já u svýho Citroena AX, kterej nebyl nikdy v garáži budu měnit zadní díl vejfuku po 20,5 letech teď preventivně před STK, podvozek bez koroze, lemy blatníků jak nové...... jen měním olej, filtry a díly odcházející s najetými km u všech jinejch aut.
S tím výfukem si to dobře rozmysli...20.5 roku není moc...Já bych s tím šel na reklamaci...
Upravil zetor dne 22.02.2013 09:39
ehm, 1,6 hdi motor s timhle autem 5 l/100km? Podle nasich knih jizd berlinga s timhle motorem pod 6 rozhodne nejdou. A neni to tim, ze s tim lidi jezdi na krev, protoze ty auta maji i k soukromym ucelum a nasledne si je odkupujou.
Zaujaly mě dvě 4kolky - máte s jednou z nich někdo nějakou zkušenost?
Jednalo by se o ojetý auta s trvalým 4x4:
Toyota RAV4 2,0 D4
Alfra Q4 Crosswagon 1,9JDT.
Jde mi o to, abych nejezdil za 10+ litrů na 100km, aby to vyjelo na sněhu prudkej kopec a občas lesní cestu s károu pro dřevo (lehký bahno, tahání káry, ale žádnej velkej terén).
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Zaujaly mě dvě 4kolky - máte s jednou z nich někdo nějakou zkušenost?
Jednalo by se o ojetý auta s trvalým 4x4:
Toyota RAV4 2,0 D4
Alfra Q4 Crosswagon 1,9JDT.
Jde mi o to, abych nejezdil za 10+ litrů na 100km, aby to vyjelo na sněhu prudkej kopec a občas lesní cestu s károu pro dřevo (lehký bahno, tahání káry, ale žádnej velkej terén).
Subaru? Když žere moc, ucpi ho plynem
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Mosquito napsal:
Tak trochu nechapu kdyz napisu ze chci velkej kufr tak mi tady pisete same "male" auta. Kombajna mam ted ale je proste malej. Orlando jak jsem pssl nevyhovjje motorem, spotrebou a i kufrem. Verso je total mimo. Jsem si sel udelat exkurzi po autech (cca 7 tipu) a nejlip dopadla ta 5008. Budto cena byla 2x nebo malej kufr ci zrout nebo pouze velke objemy a nebo po vizualni strance a pohodli udesny.
Takze ted je spis otazka zda nema nekdo zname v Peugeotu (nejlepe Domansky) ktery dokaze lepsi cenu. Zatim jsem sehnal tak -20-25% z ceny. Nakup tak konec Dubna
..chces novy nebo predvadeci ojety? http://www.yousif... .. tahle firma patri kamaradovi (taky motorkar) a specialuzuje se na frantiky. Umi nova auta i predvadeci jeta.... I ja mam od nej auto. Kdyztak PM.
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Zaujaly mě dvě 4kolky - máte s jednou z nich někdo nějakou zkušenost?
Jednalo by se o ojetý auta s trvalým 4x4:
Toyota RAV4 2,0 D4
Alfra Q4 Crosswagon 1,9JDT.
Jde mi o to, abych nejezdil za 10+ litrů na 100km, aby to vyjelo na sněhu prudkej kopec a občas lesní cestu s károu pro dřevo (lehký bahno, tahání káry, ale žádnej velkej terén).
Subaru? Když žere moc, ucpi ho plynem
To mě taky napadlo. Líbí se mi první generace Forestera - 4x4 +uzávěrka... ale když s ním jedeš, tak to žere i trávu kolem silnice. Leda to opravdu řešit plynem, jako Adolf. A pak jen blbá výměna svíček je na celodenní montáž...
Upravil Hrabe_X dne 22.02.2013 12:30
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
KUKY staci se podivat co pisou na svych strankach. Orlando ma objem zavazadloveho prostoru 466 / 958 /1594 l
5008 ma 823/1247/2506l
Rekl bych ze rozdil je videt na 1. pohled ;-). 3/6 Marines SEMPER FI
Zaujaly mě dvě 4kolky - máte s jednou z nich někdo nějakou zkušenost?
Jednalo by se o ojetý auta s trvalým 4x4:
Toyota RAV4 2,0 D4
Alfra Q4 Crosswagon 1,9JDT.
Jde mi o to, abych nejezdil za 10+ litrů na 100km, aby to vyjelo na sněhu prudkej kopec a občas lesní cestu s károu pro dřevo (lehký bahno, tahání káry, ale žádnej velkej terén).
Subaru? Když žere moc, ucpi ho plynem
To mě taky napadlo. Líbí se mi první generace Forestera - 4x4 +uzávěrka... ale když s ním jedeš, tak to žere i trávu kolem silnice. Leda to opravdu řešit plynem, jako Adolf. A pak jen blbá výměna svíček je na celodenní montáž...