Popi napsal:
Já zas nemám šajnu jak to pojmenovat německy(nebo polsky), abych to mohl u sousedů najít. Ale zkusím ty dva díly pohledat nějaké jeté...
Mrknul si na ten druhy odkaz? Je to ono?
To jsou zajímavé stránky, je tam toho pok.kot. Je tam několik těch palubek ale mě by stačil jen ten horní plast. kryt. A ty přepínače na řidítka jsou tam tak blbě nafocené, že nevím jestli to má i ABS i INFO.
Ale každopádně zásobárna slušná.
Dík
F800GS
ten druhy mikrospinac je na vystrazne blinkry,jinak je jeste potreba dokoupit cidlo teploty k tomu BC.Pokud jde o dohrani te funkce onboard computer tak je urcite potreba zmenit vehicle order,to jde i ve wordu.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
na vystrazny blinkry to asi ne , ty se zapinaji tak ze zmacnes obe packy na blinkry soucasne Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Jelikoz servisak otálí s odpovědí tak jsem se pustil do zjišťování informací na advriders. a ridersf800.
A dle debat tam, je pozdější rozšíření BC nemožné. Tyto informace jsou však nejčerstvější z r.2010 a pramení pouze od oficiálních dealerů BMW v USA. Aktuálnější debatu, kde to někdo řeší jsem tam nenašel.
Od té doby už to možná nějaký šikula překopal - bohužel nikde nic.
Rád bych tedy slyšel konečný verdikt zda se to dá nebo ne, abych to mohl vypustit z hlavy..
A teď trocha spekulací..
dle mého názoru to jít musí pořešit pouze softwarově. V nejhorším případě jiná řídící jednotka, která umí BC, ale proč by dělali 2 variany jednotek když všechno ostatní už tam je ? LCD na budíkách jsou pouze zobrazovač, takže CANBUS jim bude posílát prázdná data pro dolní část LCD (malý BC).
To posledni třetí tlačítko je pro EWS, ale já ho mám osazené jako ABS. A proto si myslím, že musí jít překopat všechna tlačítka. Třeba vypínání blinkrů místo houkačky apod..
frijolero: jo ja bych si tipnul, ze tve predpolady muzou byt celkem presne.
ted jenom aby tam nebyl nejaky naschval.. jako napr. prehozena polarita u 650twin motoru atd.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tak já vám to teda prozradím.. Oficiálně to dohrát nejde.
tzn. dodělání BC oficiálně a jednoduchou cestou není možné..
Vzhledem k tomu, že SW se nahrává tzv. on-line cestou, BMW neumožní nahrát jiný SW výbavy než ten, který je vázán výrobcem na VIN..
Upravil jezek dne 13.03.2013 10:06
sorry, ne EWS ale ESA. Nekde jsem to videl osazene cele, ale uz ten obrazek nemuzu dohledat..
Takze jedina - relativne jednoducha moznost je sehnat si jinou ridici jednotku s BC z nejake bouracky a jezdit s tim, ze mam proste v softu jiny VIN nez v papirech. A tento jiny VIN v softwaru stejne nikde organi ani STK pracovnici nekontroluji.. s tim dokuzu zit
a prinejhorsim budu mit jednotku s origo VIN doma..
Jen je ted otazka zda s takovou vymenou nenastanou nejake nepredpokladane komplikace ?
jezek napsal:[/b]
neprodává se zvlášť.. jen jako celek..
takže bastliči do toho..!! [/quote]
ty krávo to jsou tjuningáři fakt čumím do trojky do 10k jseš jenom v dílech bez práce + risk,že něco odpálíš nebo to nebude komunikovat,není lehčí koupit rovnou moto takovou jakou chci v originále než dodělávat samo-domo
Bob napsal:
ty krávo to jsou tjuningáři fakt čumím do trojky do 10k jseš jenom v dílech bez práce + risk,že něco odpálíš nebo to nebude komunikovat,není lehčí koupit rovnou moto takovou jakou chci v originále než dodělávat samo-domo
v tomhle pripade to docela chapu.
kdyz to NEJDE oficialne.. tak proc neudelat alespon resersi?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jezek napsal:
Vzhledem k tomu, že SW se nahrává tzv. on-line cestou, BMW neumožní nahrát jiný SW výbavy než ten, který je vázán výrobcem na VIN..
Na moji motorce byly dohrány do SW vyhřívané gripy byz mrknutí oka za 350kc oficiální cestou a ve VIN tedy urcitě zakodovány nebyly.
Upravil frijolero dne 13.03.2013 15:53
Dohrat neni problem, ale musi byt display pro full verzi za cca 20kkc. (tlacitko a senzor okolni teploty jsem nepoptaval). Pro low verzi displeje je toto dohrani blokovano.
V katalogu je pro moje VIN display ve 2 verzich (tedy 4ech kmh/mph) pro full/low verzi za cenu na 1 cent stejnou. Pry se lisi i elektronikou uprostred cemuz ja neverim uz z principu hromadne vyroby komponent..
Nicmene i po teto zavratne vysoke investici mi nebyla zarucena bezproblemova funkcnot/trvanlivost. Full displej z jine motorky mi rovnez doporucen nebyl opet kvuli kompatibilite.
Nekde na advrider. jsem se docetl ze fungl novy displej neni jeste "zparovan" s ridici jednotkou a v momente prvniho pripojeni prave k tomu dojde(zapis do prazne EEPROM). Stezoval si tam jeden manik, ze potreboval vymenit displej z nejakeho duvodu, tak koupil novy a v servise vymenil. Za nejakou dobu se mu to vysralo, a diplej prestal pracovat az na otackomer a snad signalku neutralu (presne si to nepamatuju..). A kde jinde se mu to stalo nez na nejake ceste v Etiopii. Celkem silne se tam opiral do bmw servisu..
Zaverem, jedine co me napada je vymenit komplet elektroinstalaci, tedy prvky, ktere mezi sebou komunikuji na zaklade overovani jakehosi zakodovani..
bmw udelalo spoustu kroku k tomu, aby tyto stejne komponenty nebylo mozne volne zamenit s komponenty ze stejnych motorek. Jinymi slovy, jezdete do bmw servisu, my se postarame!!
opravdu doufam ze se nic z toho nevysere ani me ani nikomu z Vas..
tak co uz ste to nekdo predelal , jinak ja dneska zjistil , ze kdyz odpojim budiky tak me to pak haze ze mam navstivit servis
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček