ja mam akrapovic, len som zabehal motorku s origo potom som ho predal, s Akrapom som spokojny ma to krasny zvuk(da sa aj stlmit, vyberatelna koncovka) vaha nejake to kg dole, je to dost penazi ale ten zvuk (ani nie moc ani malo tak akurat ze s toho neboli hlava)a pocit za to stoji nelutujem , mapu som neriesil
elbori> tak tak, když už, tak asi akrap. Stejně na to všichni furt tlačíme předraženej TT, tak proč tam nenarvat i Akrapa :-D aspoň bude na co nadávat :-)
tak nevim jestli to stoji za to menit. Original je sice silena a velka roura, ale krom vzhledu a symetrických kufru to jiné výhody nemá. Já jsem pro originální houfnici
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Když jsem vloni kupoval f8gs byl tam připasovaný lauf z 1200 a 800 měl navíc. tak jsem si ho sice přikoupil, ale zatím tam mám ten 1200kový. Budu na Radarce, takže to pak může někdo fundovanější porovnat.
Jj, tady uz se resilo veci ...
Pokusim se shrnout co se stane, kdyz si ladak ( koncovku ) na 800GS koupis:
PROTI:
- budes o cca 10tis lehci
- o zlepseni jizdnich vlastnosti a spotreby nemuze byt rec
- o uspore hmotnosti jak by smet
- az pojedes pres les nebo nekde kde nemas co delat, driv o tobe budou vedet
PRO:
- budes moci dat symeticke kufry
- az budes machrovat jizdou po meste, vice lidi zaujmes ( vyraznejsim zvukem ale i na.eres )
Takze jestli kufry uz mas a nejsi pozer, ladak je podle me k nicemu
Oki diky vsem za jejich prispevky a vidim to na odlozeni bud pokud se nenajde nekdo kdo mi proda levneji ladat jak sem sehnal doted ( zatim u akrapa sem na 10 a u Hexagomu na 9000 oba jety +- 2000km)a nebo zrusim kufry a budu uvazovat o symetrickych kufrech.
A usetreny prachy asi vlozim do zadniho EXCEL kola od Pardala . Kdyz uz mam predni . Popripade do zadniho centralu od touratechu level 2.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Myslím že ladákem zvýšíš i svou bezbečnost, je tě prostě slyšet.
Já mám Leoše, origo pro 800 GS, nádherný zvuk. Když ho chci ztlumit, nasadím DB killer... Je malý lehký a dobře vypadá. cena cca 8000.
Lainen přiložený následující obrázek:
Lidicky nekdo to tu vazil kolik vazi pro zajimavost ta zadni origo koncovka ?
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
[quote]haus1 napsal:
Jj, tady uz se resilo veci ...
Pokusim se shrnout co se stane, kdyz si ladak ( koncovku ) na 800GS koupis:
PROTI:
- budes o cca 10tis lehci
- o zlepseni jizdnich vlastnosti a spotreby nemuze byt rec
- o uspore hmotnosti jak by smet
- az pojedes pres les nebo nekde kde nemas co delat, driv o tobe budou vedet
PRO:
- budes moci dat symeticke kufry
- az budes machrovat jizdou po meste, vice lidi zaujmes ( vyraznejsim zvukem ale i na.eres )
PRO:
- abysme zažehnali krizi, tak se musí utrácet
- motor fakt líp táhne, na toto téma nejhodlám diskutovat-prostě to tak je. Pokud bych chtěl řešit spotřebu, tak budu jezdit s tédéíčkem
-je to lehčí asi o dva litry benzínu-takže nic
-pokud budeš mít homologo výfuk a ne vykuchanou bastleřinu, tak nejseš hlučnější, než jiní (subjektivní pocit: jsou to nižší tóny)
PROTI:
- symetrický kufry nedáš stejně-pořád je to dost vystrčený
- a když budeš chtít machrovat, tak věz, že "nemotocyklisté"
na tebe stejně se.rou
To SHREK: Zvážil jsem origo: 4520g. Remus Hexacone cca 3000g
Mikes
Nově s KTM... :-)
Mikes napsal:
PRO:
- abysme zažehnali krizi, tak se musí utrácet
- motor fakt líp táhne, na toto téma nejhodlám diskutovat-prostě to tak je. Pokud bych chtěl řešit spotřebu, tak budu jezdit s tédéíčkem
-je to lehčí asi o dva litry benzínu-takže nic
-pokud budeš mít homologo výfuk a ne vykuchanou bastleřinu, tak nejseš hlučnější, než jiní (subjektivní pocit: jsou to nižší tóny)
PROTI:
- symetrický kufry nedáš stejně-pořád je to dost vystrčený
- a když budeš chtít machrovat, tak věz, že "nemotocyklisté"
na tebe stejně se.rou
To SHREK: Zvážil jsem origo: 4520g. Remus Hexacone cca 3000g
Třeba s tím Twalcomem symetrický kufry dáš, to stejný s Metal Mule..
Fajn má to hezkej zvuk, a dál? Zůstanu u sériovky, ty love za lauf dám raději do podvozku. Nebude mě bolet hlava při delších přesunech a v lese na mě nebude hajnej tak nadávat
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
oro napsal:
Nejhorší je že hicks má pravdu...a tu nechce nikdo slyšet.......je to těžké...taky mám s tím problém,ale mozek musí vyhrát ne?
Nikdo neříká, že nemá pravdu, ale to co napsal se dá aplikovat na 50% všech doplňků a stejně je spousta lidí kupuje. Myslím, že je každýho věc jestli si tam ten výfuk dá nebo ne. Mě by se taky nějakej líbil, protože prostě mám rád pěknej zvuk motoru a u osmistovky by neškodilo aby byl trošku hlubší. Pokud si tam někdo dá nějakou uřvanou trubku od kamen tak je to jeho problém.
oro napsal:
Nejhorší je že hicks má pravdu...a tu nechce nikdo slyšet.......je to těžké...taky mám s tím problém,ale mozek musí vyhrát ne?
Nikdo neříká, že nemá pravdu, ale to co napsal se dá aplikovat na 50% všech doplňků a stejně je spousta lidí kupuje. Myslím, že je každýho věc jestli si tam ten výfuk dá nebo ne. Mě by se taky nějakej líbil, protože prostě mám rád pěknej zvuk motoru a u osmistovky by neškodilo aby byl trošku hlubší. Pokud si tam někdo dá nějakou uřvanou trubku od kamen tak je to jeho problém.
No pokud si tam někdo dá uřvanou trubku od kamen jak říkáš tak je to především problém pro okolí,při představě že např soused bude mi pod okny startovat takto vytuněnou mašinu ráno pří jízdě do hokny a samo že o hodinu dřív než vstávám já(jak to v životě často bývá) tak mám problém s tím jak ho zabít a nejít do lochu
hezky kilíčko ke kilíčku, Třeba se ti ten zadek opravdu povede odlehčit. Kdyby se ti celkově na zadku povedlo shodit tak 10 kg tak už by to mělo opravdu pozitivní smysl si myslím
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90