haus1> ono u oktávky bych nový model celkem bral, ale pokud bych chtěl auto, co něco vydrží a nezalekne se terénu, tak čím novější model, tím méně off... takže bych taky sáhnul po něčem starším a ověřeném časem :-)
co se týče GS, asi bych šel do vzducháče. spíše proto, že vodník je mimino a než se to vychytá, tak rok/dva to potrvá. si vzpomeňte na vzducháč - u ročníků 2004/2005 se chytaly mouchy, 2006/2007 už byly oblíbenější, 2008/2009 téměř bez poruch :-)
Asi to nebudou nějaké velké mouchy, ale drobnosti... ale kdo ví?
Když je vůle, cesta se najde
Kdyz jsme u te oktavky,tak treba Tonda ted koupil jednickovy model se starym TDI 81kw.A dobrovolne za ni dal vice penez,nez za dvojkovy model uz s novejsim motorem.Asi vi proc.
Ja kdyz si kupuju motorku,tak predpokladam ze na dlouho.U motorky typu GS me vyssi vykon nezajima a jde mi hlavne o spolehlivost.Myslim si ze neni pravda,ze kazdej si koupi za stejne penize novy model.Spousta lidi si koupi za vetsi penize dvouventila nez treba 1100gs,spousta lidi si koupi posledni 1150,pripadne posledni zachovalou jednosvicku za stejne penize jako prvni 1200gs.Treba posledni porsche se vzduchem chlazenym motorem jsou podstatne drazsi nez prvni vodnici a urcite si kupce najdou.Ano asi to neni vetsina,ale urcita cast urcite ano.A urcite to nedelaji jenom proto,ze jsou blby.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Je fakt, že když jsme kupovali 1150, tak už byly 12ky levnější než ten můj konkrétní kus... a vím, že tu nejsem jediný...
Upravil HonzaGS-SV dne 23.03.2013 16:24
jj dneska mi to jde tak ja si jdu dát kořalku s hasičem abych váš nezlobil
jinak takhle vypadá po vyndání z bedny
servisak přiložený následující obrázek:
[33.28Kb]
Upravil servisak dne 23.03.2013 19:04
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Za mě je "vodník" moc pěkná motorka (fakt se mi líbí) a až na ní něco najedu, tak si udělám úsudek jestli do ní půjdu nebo ne. Co se týče dětských nemocí, tak určitě budou - tak jako u všech nových modelů (i u jiných značek) - jelikož mám ale osobní zkušenost s vychytáváním těchto neduhů, když jsem si v roce 2008 kupoval 1200 Adventure. Tenkrát mě potkali snad všechny tehdejší neduhy, které jsou už dnes vyřešeny a ví se o nich (a jejich odstranění je jednoduché). Blbé je, když se některý takový neduh projeví třeba pár dní před odjezdem na dovolenou a potřebný díl není ještě pořádně na skladě a motorka jelikož je nová a je v záruce bude muset stát v servisu a tím pádem je po dovolené - díl bude k dispozici třeba za týden nebo 14 dní nebo taky za dýl. Díky pár kamarádům, kteří potřebný díl pořešili u svých známých v Německu (tam ho tenkrát jeden nejmenovaný dealer odmontoval ze skladové motorky), poslali mi ho, já jim poslal můj vadný, sám jsem si ho vyměnil a na dovolenou jsem odjel. Vím, že podobně to měl i servisák u své motorky, když mu prdla brzdová trubka (neduh na který potom byla svolávačka) - taky čekal snad měsíc než byl díl k dispozici. Nejsem zpátečník - jak jsem psal, novému modelu fandím, líbí se mi moc a uvažuji o něm. "Motokros" s GS nejezdím - nemám na něj ambice - a na šotolinách, které mám rád, se určitě neztratí a nebude zranitelnější než jiné dnešní motorky. Určitě ale bude zranitelnější při nějakých větších pádech oproti staršímu modelu - třeba "lešení" na přední sestavě (zobák, světlo, budíky) je odlitek z lehké slitiny (jako třeba u R1200S), který když dostane ránu, tak půjde do kytek - můj názor.
Osobně kdybych musel novou motorku řešit teď hned, tak jdu do "vzducháče". Jede velmi dobře a fakt je vychytaný - a když už se nějaké bolístko projeví, tak je všeobecně známé a lehce řešitelné. Do "vodníka" až tak příští rok, až se fakt vychytá.
Upravil Tonda dne 23.03.2013 20:01
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...