192, ale oproti konfekcni postave mam spis delsi nohy a taky jsem trochu hrbatej (resp. nesedim s rovnyma zadama), takze vuci prumernemu a zdatnemu jedinci to pro sezeni na moto asi odpovida jako kdybych mel par cm min.
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
A uzasny je i plexi, jeho nastavovani koleckem a konecne vlastne cela aerodynamika je excelentni a turbulenci prosta. Mistrovskym dilem jsou z tohoto pohledu blastery.
to je zajímavé s tím plexi, já na klasickém 1200GS nemůžu najít žádnou polohu plexi tak, abych se zbavil turbulencí do helmy
moje výška 186cm
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Přesně to samý řeším já,nepomohlo zvýšený plexi MRA + deflektory.Co je pro mně ovšem zajímavý,je to,že když si otevřu plexi,tak okolo 100 je uvnitř helmy větší ticho než se zavřeným.A to mi mozek nebere proč.Ukazuje mi to na to,že bych si měl pořídít helmu se štítkem?
oranžová dvanáctka
rick napsal:
Přesně to samý řeším já,nepomohlo zvýšený plexi MRA + deflektory.Co je pro mně ovšem zajímavý,je to,že když si otevřu plexi,tak okolo 100 je uvnitř helmy větší ticho než se zavřeným.A to mi mozek nebere proč.Ukazuje mi to na to,že bych si měl pořídít helmu se štítkem?
to neni imho vubec prekvapivy.
mne na 800 zacal treba SILENEJ kraval otevrenim ty bradovy mikroventilace.
otevrenim plexi proste zmenis proudeni vzduchu jak okolo, tak uvnitr helmy.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Právě proto sem se ptal,jakou má Morabo vejšku,protože je vyšší než já,takže LC za jedna a helma bude ještě laborování a zkoušení.Těším se na další poznatky!
oranžová dvanáctka
rick napsal:
Přesně to samý řeším já,nepomohlo zvýšený plexi MRA + deflektory.Co je pro mně ovšem zajímavý,je to,že když si otevřu plexi,tak okolo 100 je uvnitř helmy větší ticho než se zavřeným.A to mi mozek nebere proč.Ukazuje mi to na to,že bych si měl pořídít helmu se štítkem?
Ono je to docela jednoduchy. Problem dela prilis svisly plexi. Vznika kapsa, vzduch se toci a fouka ti na helmu zezadu a na to vetsinou testovany nebyvaji a proto to dela kraval. Dal, kdyz pak dosahne urcity rychlosti, tak uz napor vetru zvitezi a zacne na tebe turbulentni vzduch utocit primo.
Ruznym testovanim s univerzalni, plne stelovatelnym plexi na xcountry a pozdeji s tobinatorem na 1150 jsem dosel k tomu, ze nejlip funguje bud dobre umisteny, ale vzdy hodne sklopeny(lezaty) plexi, ktery znamena relativne linearni proudeni na jezdce a az daleko za motorkou se zacina vzduch tocit. Nebo plexi zadny. Eventuelne negativni odtrhova hrana, jako na rally strojich.
Hodne svisly plexi je taky strasne nachylny na konkretni rychlost. Jsou pak rozmezi, kdy je to ok, ale pridej o 10km a vytluce ti to mozek z hlavy.
A LC ma plexi krasne "lezaty", staci se podivat na fotku bocniho profilu. A k tomu jeste dobre modelovany. Fakt si tentokrat dali zalezet a nebude takova potreba sahat po aftermarketu.
Maiali nel Fango!
tak dneska jsem za to zkusil full zatahnout asi do 7mi tisic (najeto uz asi 1300km) a i kdyz jsem zapomel podradit tak tam bylo VELMI rychle a jeste k tomu do kopce 200.
ve dvoustovce to toci asi 7000 na sestku, takze jeste 2 tisice zbyva, prepocteno na maximalni otacky vychazi cca 260km/h.
To to asi nepojede.. ale na snadny odpal opruzu v oktavkach to stacit bude.
jo.. stahnul jsem predtim trochu plexi.
Upravil hicks dne 17.04.2013 22:01
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
progranit napsal:
Kdy jsi absolvoval 1000km servis?
dneska?
jj rano. To tam jeste bylo 1068km. Pak jsem musel pracovne urgent do Chomutau.
nic.. balim v kanclu, jdu tam jeste 70 prihodit.
Upravil hicks dne 17.04.2013 22:07
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kdyz jsem se dneska oddelil od Moraba a Progranita v chuchli, zkousel to na mne ten jelit co s nama stal napravo na zavorach.
Podle mne mel nejakeho Monstera nebo neco takovyho placatyho.
Samozrejme, ze jsem jelita teezce ponizil v zatackach... zvlast te na konci mostiku co jde pres strakonickou, ale jeste jsem mu ujel v akceleaci na trojku a ctyrku.
pouceni: daji se s tim trapit nahaci i MIMO technicke useky
mmch predni kolo se sveda fakt ochotne ... na trojku urcite, na ctyrku mam podezreni... chce to opatrne, ASC neASC. Jezdim na ROAD rezim.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
progranit napsal:
Zajímavé, zítra se svezeš na mojí pokud se potkáme a uvidíš jak ji změní dráty a TKC80.
Jsem zvědav:-)
Tak a mame pricinu kopani Hicksovy moto v terenu, resp, na pricnych nerovnostech. Holt jsem dlouho nejel na GS se silnicnim obutim a litaky.... Vsechno co jsem psal vyse k tomuto tematu je pitomost. I LC dokaze jet sametove. Jen to holt chce spravny gumy, foukani a mozna i kola. Nereaguje to o nic hur nez 1150, naopak dokonce lip. Uplne mi vypadlo jak je to na hladkejch gumach nervozni...
Takze zadny deseni se a malovani pekelniku na steny, i novy GS definitivne stale umi jak Strasse, tak i Gelaende
Dik za moznost porovnani, Vlado!
Maiali nel Fango!
Ruzne, od nejakych 1,6/1,8 v mekkym terenu po predpisovej tlak na delsi silnicni, nebo rychlejsi dalnicni presuny. Vetsinou ale cca co bylo i tady, tedy nejakejch 2,0/2,2.
Maiali nel Fango!
Hmm, mám na TKC 2,2 a 2,5. Zkusím trochu ubrat, ale ze všeho nejvíc se bojím, jestli to nedělají ty litý kola... Ale zase by byl konečně nějaký rozumný důvod pro výměnu za dráty (teda kromě vzhledu), akorát ta cena :-o
BMW GS = stroj na radost
Myslim,ze ani tema dratama to tolik neni.Parkrat jsem jel v kamenitym terenu na dost nafouklejch tourance a docela des.Hrozne tvrde odskakuje to atd.Staci treba i 07 s vysokym vzorkem nafoukla na 2 atm.a pohodli je nesrovnatelne vyssi!Myslim ze svoji roli hraje i ten cca centimetr mekke pruzne gumy na tech ,,off" pneu.Proste je to komfortnejsi.
Ty drataky jsou urcite pruznejsi a mozna to bude trochu znat.Ale jejich vyhoda je myslim spis v tom,ze snesou horsi zachazeni v terenu,aniz by doslo k trvalemu poskozeni.
Upravil vevis dne 19.04.2013 12:53
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Myslim,ze ani tema dratama to tolik neni.Parkrat jsem jel v kamenitym terenu na dost nafouklejch tourance a docela des.Hrozne tvrde odskakuje to atd.Staci treba i 07 s vysokym vzorkem nafoukla na 2 atm.a pohodli je nesrovnatelne vyssi!Myslim ze svoji roli hraje i ten cca centimetr mekke pruzne gumy na tech ,,off" pneu.Proste je to komfortnejsi.
Ty drataky jsou urcite pruznejsi a mozna to bude trochu znat.Ale jejich vyhoda je myslim spis v tom,ze snesou horsi zachazeni v terenu,aniz by doslo k trvalemu poskozeni.
Jo, tourancky jsem měl asi dvakrát, ale to TKC mi prostě přijde pohodlnější, proto mám radši nazutý špunty, i když do terénu se moc neženu
Trošku odfouknu a uvodím - díky :-)
BMW GS = stroj na radost
kdyz jsem se dneska oddelil od Moraba a Progranita v chuchli, zkousel to na mne ten jelit co s nama stal napravo na zavorach.
Podle mne mel nejakeho Monstera nebo neco takovyho placatyho.
Samozrejme, ze jsem jelita teezce ponizil v zatackach... zvlast te na konci mostiku co jde pres strakonickou, ale jeste jsem mu ujel v akceleaci na trojku a ctyrku.
pouceni: daji se s tim trapit nahaci i MIMO technicke useky
mmch predni kolo se sveda fakt ochotne ... na trojku urcite, na ctyrku mam podezreni... chce to opatrne, ASC neASC. Jezdim na ROAD rezim.
Dnes, som dostal takého jedného, aj s mojou starou za chrbtom. To já mám potom akú motorku !? a to ako musel byť ponížený !?