Tak ať Ti slouží!Su z Boskovic, zkouknul bych Ti to , ale vidim, že než mi pracovní povinnosti dovolili, tak už nakoupils...
No....jenom technicka, nemam ani to nejmensi proti abs! Zvlast kdyz se da vypnout. Osobne jsem zazil reci typu tady vyse....mas peknou motorku, ale bez abs je uz neprodena...Z vlastni zkusenosti musim rict....blbost nebo keci....Motorku bez abs jsem prodal vzdy bez sebemensich problemu a nikdy jsem neprodelal....Takze doporucuju neposlouchat plky lidi, kteri o tom prd vi :-D
diky Mao, ja radsi abs kvuli pocitu, ne kvuli budoucimu prodeji
co se tyce rychleho nakupu tak sem nechtel otalet,
protoze mi to prisla dobra nabidka a pekna motorka,
v podstate co jsem si predstavoval a i cena byla presne muj limit...
toz tak
Ta černá je nádherná,líbí se mě aji to sedlo,právě proto,že to není pak taková celá černá,temná mrcha. A k tomu ABS,já sem třeba vyloženě chtěl moto bez téhle sračky. Celej život a ve fšech věcech mě někdo do fšeho kecá,na motorce to tak nebude,tam chcu byt pánem já. Ale chápu,že kdyš je někdo křečovitej může to v některé situaci potřebovat,já to za 100 000km na motorce nepotřeboval...
Omlouvám se za vstup, ale nemohu jinak - chápu že když někdo ABS neměl a najel bez něj 100 tisíc km, může se utvrdit v jeho zbytečnosti a své řidičské neomylnosti. Když jsem měl před 15-ti lety první GS bez ABS a tvrdil to samé, říkali mi kamarádi "máš recht, my jsme motorkáři, to není pro nás a navíc máme dar od pánaboha, protože řídit motorku jen tak někdo neumí, ABS je pro bohatý blbce". Tehdy ABS nabízelo snad jen BMW a pár dalších (třeba Bandit 1200). A dnes? Považujeme to za užitečnou věc a i zkušení motorkáři ABS mají a jsou za něj rádi. Respektuji názor ostatních, ale nenazývejme prosím věc, která má sice mouchy ale daleko víc předností, sračkou. Jinak ať i samozřejmě koupí kdo chce co chce.
pepanek1150 napsal:
kdyby to šlo vypnout jako blinkr, tak neřeknu ani popel......
... a to jako bys ho zapínal v případě krizovky ? :-) ... nebo tak často přejíždíš z asfaltu na šotolinku a obráceně, že je problém zastavit cvaknout a jet ? ... nebo fakt nevím podle jakýho klče bych ho zapínal, či vypínal ... já totiž dopředu nevím, že ho budu či nebudu potřebovat ...(jasně asfalt versus offroad-nezpevněná cesta ... tam je to jasné ... ale rallyecross opravdu nejezdím )
(ch)stepan
pepanek1150 napsal:
kdyby to šlo vypnout jako blinkr, tak neřeknu ani popel......
... a to jako bys ho zapínal v případě krizovky ? :-) ... nebo tak často přejíždíš z asfaltu na šotolinku a obráceně, že je problém zastavit cvaknout a jet ? ... nebo fakt nevím podle jakýho klče bych ho zapínal, či vypínal ... já totiž dopředu nevím, že ho budu či nebudu potřebovat ...(jasně asfalt versus offroad-nezpevněná cesta ... tam je to jasné ... ale rallyecross opravdu nejezdím )
Když přejíždíš mezi silnicí a offroadem, tak si to přepneš a nemusíš kvůli tomu zastavovat a vypínat motor. Nebo, pokud jedeš delší cestu v offroadu, tak při každém startování musíš myslet na to, že máš vypnout ABS. Záleží, jak moc to ten konkrétní jezdec využije, to je samozřejmě individuální.
pepanek1150 napsal:
kdyby to šlo vypnout jako blinkr, tak neřeknu ani popel......
... a to jako bys ho zapínal v případě krizovky ? :-) ... nebo tak často přejíždíš z asfaltu na šotolinku a obráceně, že je problém zastavit cvaknout a jet ? ... nebo fakt nevím podle jakýho klče bych ho zapínal, či vypínal ... já totiž dopředu nevím, že ho budu či nebudu potřebovat ...(jasně asfalt versus offroad-nezpevněná cesta ... tam je to jasné ... ale rallyecross opravdu nejezdím )
Když přejíždíš mezi silnicí a offroadem, tak si to přepneš a nemusíš kvůli tomu zastavovat a vypínat motor. Nebo, pokud jedeš delší cestu v offroadu, tak při každém startování musíš myslet na to, že máš vypnout ABS. Záleží, jak moc to ten konkrétní jezdec využije, to je samozřejmě individuální.
souhlas .. to je podle vkusu každého soudruha :-)
(ch)stepan
No já třeba nechápu ty vaše zachráněný 100%ní kreše To máte tolik krizovek v přímém směru jízdy,protože jinak si to nedokážu vysvětlit. Proti uklouznutí doboku v náklonu to není a přesně tohle je jediná "krizovka" do které se vobčas dostanu,kdyš je člověk rychlejší do točky než by bylo zdrávo:-) Ale samozřejmě je to o vkusu každýho soudruha,naštěstí nám dali navybranou.
No me uz se parkrat stalo,ze jsempred zatackou sel na brzdy,nekdy uz i trochu v naklonu a byl tam sterk nebo pisek.Pak to clovek citi ze to abs zafunguje.Jestli bych to bez nej zvladnul nebo ne muzu jen hadat.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
pepanek1150 napsal:
kdyby to šlo vypnout jako blinkr, tak neřeknu ani popel......
... a to jako bys ho zapínal v případě krizovky ? :-) ... nebo tak často přejíždíš z asfaltu na šotolinku a obráceně, že je problém zastavit cvaknout a jet ? ... nebo fakt nevím podle jakýho klče bych ho zapínal, či vypínal ... já totiž dopředu nevím, že ho budu či nebudu potřebovat ...(jasně asfalt versus offroad-nezpevněná cesta ... tam je to jasné ... ale rallyecross opravdu nejezdím )
Když přejíždíš mezi silnicí a offroadem, tak si to přepneš a nemusíš kvůli tomu zastavovat a vypínat motor. Nebo, pokud jedeš delší cestu v offroadu, tak při každém startování musíš myslet na to, že máš vypnout ABS. Záleží, jak moc to ten konkrétní jezdec využije, to je samozřejmě individuální.
souhlas .. to je podle vkusu každého soudruha :-)
Off jezdim vzdy se zaplym ABS.S vyplym se bojim.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
pepanek1150 napsal:
kdyby to šlo vypnout jako blinkr, tak neřeknu ani popel......
... a to jako bys ho zapínal v případě krizovky ? :-) ... nebo tak často přejíždíš z asfaltu na šotolinku a obráceně, že je problém zastavit cvaknout a jet ? ... nebo fakt nevím podle jakýho klče bych ho zapínal, či vypínal ... já totiž dopředu nevím, že ho budu či nebudu potřebovat ...(jasně asfalt versus offroad-nezpevněná cesta ... tam je to jasné ... ale rallyecross opravdu nejezdím )
přiznávám trochu blbě jsem to napsal a ty jsi to ještě dotáhl do konce, nikdo neříká , že by to chtěl zapínat v případě krizovky, zase tak velkej odborník jak někteří z fora nejsem, ale tahle p.....na by mě nenapadla ani ve snu. Ano ať si koupí každý co chce
všude dobře.....doma GSA
Vikec napsal:
No já třeba nechápu ty vaše zachráněný 100%ní kreše To máte tolik krizovek v přímém směru jízdy,protože jinak si to nedokážu vysvětlit. Proti uklouznutí doboku v náklonu to není a přesně tohle je jediná "krizovka" do které se vobčas dostanu,kdyš je člověk rychlejší do točky než by bylo zdrávo:-) Ale samozřejmě je to o vkusu každýho soudruha,naštěstí nám dali navybranou.
ABS je totiž anti-blok-system...a ne,anti-blb-system
Když si najedeš do zatáčky rychleji,než je možný ji projet,tak ti to nepomůže a ani to tak nebylo myšlený.ABS je pro případ nečekanýho prudkýho brzdění(něco ti vjede/skočí do cesty),nebo brzdění na kluzkým povrchu(déšť,písek...) Jinak si každej normální člověk dobrzdí včas i bez ABS
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
pamatuji, že jsem jednou v dešti jel od Příbora na NJ, to tam ještě nebyly ty dráty uprostřed...
Jedu v levým a pomalu předjíždíme pomalu jedoucí v pravém, v tom mi tam vlítl z pravýho borec se starou kraksnou, vzadu děcka, přelítl dvě plný čáry a protisměrem to začal všechno předjíždět
Jsem se tak lekl, že jsem vzal za brzdy úplně na max., nebyl čas přemýšlet...
ABS to prokopalo a motorka zpomalila, byl jsem rád, že tam je, určitě bych se tenkrát válel na tom mokru.
Při normál. brždění to člověk nepotřebuje, ale občas se něco přihodí, pak si člověk říká: Kdybych měl ABS..."
Vikec - a to je právě ono co si o ABS myslíš, ono totiž funguje i v zatáčkách. Jeden příklad (ne můj jediný) - jedu na jaře z Popradu do Revúce, stmívá se, jsem už trochu unavený a ty zatáčky jedu trochu rychleji. Vjedu do pravoúhlé levé, trochu z kopce a najednou cítím pod koly štěrk po zimě. Určitě to nevytočím, když zadupnu zadek bez ABS, půjdu do smyku, položím to a skončím ve svodidle. Zabrzdil jsem zadek, ne naplno ale dost silně a cítím, že zadní kolo jde do smyku. Je ale takový mírný, táhlý, naprosto čitelný a kontrolovatelný, cítím přitom jak ABS naplno maká. Kolo se nezastavilo, ale dělalo to, co mu ABS dovolilo a výsledkem bylo, že jsem půl zatáčky projel v tomhle mírném smyku, mezitím rychlost klesla, přestal jsem brzdit a pokračoval dál. Když jsem to rozdýchal a promyslel, lákalo mne to vyzkoušet znovu, jestli to bylo opravdu tak jak popisuju. Zkoušel jsem to od té doby na "bezpečné" šotolině víckrát a fakt to funguje a postupně jsem zjistil, že je to i příjemná, lehce adrenalinová, ale bezpečná záležitost. Díky ABS...
Já už bych motorku bez ABS nechtěl, jsem přesvědčený, že kdybych ho měl na motorce před pár lety, tak bych nebyl bohatější o zkušenost, jak funguje naše kvalitní zdravotnictví a taky bych byl lehčí o několik gramů kvalitní chirurgický oceli...takže, já už teď jen vždy s ABS!
ja abs chtel a mam ho,
chtel sem po svy zkusenosty na namokly silnici, kde sem pri prudkym brzdeni cejtil ze mi pomaha abych se nesmek... a pokud de vypnot, tak nez pojedu do terenu tak ho vypnu, v tudle chvili sem rad ze mam tu moznost si vybrat jak bylo zmineno
mam jeste jedne dotaz, dalsi budou asi nasledovat....
poterbuju vymenit baterku a nevim jak, dnes sem na to zbezne kouknul a nechce se mi verit ze bych mel sundavat nadrz... poradite ?
Ideální je fakt tu nádrž sundat. Pokud se Ti ale nechce rozpojovat hadice (rychlospojky asi nemáš), tak stačí jen odšroubovat ten šroub co jistí nádrž, nádrž pak jen nad baterkou pozvednout a baterku vyměnit. Mělo by to jít.
Presne tak, ale je to docela pakarna baterku vyndat sam jednou rukou, kdyz druhou nadzvedavas nadrz.
Upravil maxipes dne 10.04.2013 22:37
www.kokiskashop.cz