Maris napsal:
na litákách to není ono, to si rovnou můžete koupit nějaký 990 SMT atd..
mozna bys mohl min kecat ostatnim do toho, co by si meli koupit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
Pro jezdeni po ROZMLACENEJCH cestach tedy GSo je a POKUD ti nevadi, ze kolo trochu hazi a vicemene se to NEDA UPLNE VYCENTROVAT, obhajuj si draty.
Myslím, že se tady mluvilo o tom, že dráty na dvanáctce jsou pevnější než na osmikile díky tomu, že jdou bokem ráfku kvůli bezduším, tak třeba to bude lepší.
LORD napsal:
Mezi slovy CHTIT a POTREBOVAT je velmi tenka hranice
Treba ja kdyz neco chci tak zahy zjistim ze to nutne potrebuju
.
Ale to je na těch koníčkách přece to hezký. Nepotřebuju nutně nový objektiv ale docela bych ho chtěl a za chvílí člověk začne hledat na tom starém chyby a zjistí, že ten nový prostě ukrutně nutně potřebuje Přesně tak to je s lyžováním (nové lyže určitě NEPOTŘEBUJU a mohl bych jezdit na starých ale...
...ako napriklad ze som si v 2011 kupil skuter Gileru Nexus a povedal som si ze uz NEPOTREBUJEM velke silne moto, ze uz si budem brnkat len na tej 300-vke?
A ked som v decembri pozrel v predajni na novu R1200GS LC vedel som stale ze ju NEPOTREBUJEM ale do noci som ju studoval na nete a rano som ju uz CHCEL a bezpodmienecne MUSEL MAT cim skor doma
HONDA CB 1000R 2009, GILERA Nexus 300 i.e. 2011, BMW R1200 GS 2014
hicks napsal:
Pro jezdeni po ROZMLACENEJCH cestach tedy GSo je a POKUD ti nevadi, ze kolo trochu hazi a vicemene se to NEDA UPLNE VYCENTROVAT, obhajuj si draty.
Myslím, že se tady mluvilo o tom, že dráty na dvanáctce jsou pevnější než na osmikile díky tomu, že jdou bokem ráfku kvůli bezduším, tak třeba to bude lepší.
stejne se to:
a) musi centrovat
musi udrzovat
c) musi kontrolovat
d) minimalne podle zlabka to casto UPLNE vycentrovat NEJDE
e) ma to vyssi neodpruzenou hmotnost
f) neutazene se to trochu krouti
uzijte si draty
na delsi cestu urcite draty, ale do alp a nazpet? ani omylem.
Upravil hicks dne 20.01.2014 21:45
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Asi takhle: Poslední sezonu 95 procent jezdím na GS po asfaltu různých kvalit.Tam má telelever smysl, stejně jako abs a supr brzdy.A těch zbylých 5 procent padlo na nějaký ten lehčí offroad s kuframa po Rumunsku a Albánii a tam se chystám i letos.No a občas a vlastně velice zřídka i v ČR na akcích pro velká endura.Ale prostě mám pocit, že motorku opravdu využívám tak jak byla zkonstruovaná.
Když si třeba někdo movitý koupí Toyotu Landcruisera a jezdí pouze po silnicích, tak u mě je h ňup.Ale stačí, že má chatu nebo srub někde v horách a příjezdová cesta hrozí proražením vany u běžného auta, tak tady má tereňák své místo.Optimálně, když veze na tažném vozík plný lehkých endur.
Ono to je fuk.Spousta jezdců na supersportech taky nejezdí vůbec na okruhu a i v provozu s tím jezdí jak s hnojem.I těm říkám, jestli není pro ně naháč lepším řešením.Ale když ta R1 je tak hezká...
Upravil Nori dne 20.01.2014 22:00
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
a) musi centrovat
b ) musi udrzovat
c) musi kontrolovat
d) minimalne podle zlabka to casto UPLNE vycentrovat NEJDE
e) ma to vyssi neodpruzenou hmotnost
f) neutazene se to trochu krouti
uzijte si draty
na delsi cestu urcite draty, ale do alp a nazpet? ani omylem.
Nevím na osmikile mi to začalo házet až těsně před sjetím gumy, Advík drží a to dostal pár solidních ran v plný náloži v Rumunsku. Ale máš pravdu, že v tomhle mají liťáky trochu navrch. Co se týče údržby tak když už umývám motorku tak si raději umyju dráty protože se mi víc líbí. (ty seš línej tak se ti umývat nechcou ). S tím kroucením bych se docela hádal, je tady dost lidí co přehazují liťáky za dráty a nikdy jsem o ničem podobným nic takovýho nečetl. No a co se týče váhy tak to nevím, zkoušel to někdo přímo zvážit, jakej je rozdíl?
a) musi centrovat
b ) musi udrzovat
c) musi kontrolovat
d) minimalne podle zlabka to casto UPLNE vycentrovat NEJDE
e) ma to vyssi neodpruzenou hmotnost
f) neutazene se to trochu krouti
uzijte si draty
na delsi cestu urcite draty, ale do alp a nazpet? ani omylem.
Nevím na osmikile mi to začalo házet až těsně před sjetím gumy, Advík drží a to dostal pár solidních ran v plný náloži v Rumunsku. Ale máš pravdu, že v tomhle mají liťáky trochu navrch. Co se týče údržby tak když už umývám motorku tak si raději umyju dráty protože se mi víc líbí. (ty seš línej tak se ti umývat nechcou ). S tím kroucením bych se docela hádal, je tady dost lidí co přehazují liťáky za dráty a nikdy jsem o ničem podobným nic takovýho nečetl. No a co se týče váhy tak to nevím, zkoušel to někdo přímo zvážit, jakej je rozdíl?
a) udrzbou myslim utahovani dratu
s kroucenim se hadat nemusis, vzdyt vyhoda dratu je prave ta, ze trochu "pracujou". litak ne.. ten nic, nic a praskne. vetrinou
c) jo jsou lehci
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
a) udrzbou myslim utahovani dratu
s kroucenim se hadat nemusis, vzdyt vyhoda dratu je prave ta, ze trochu "pracujou". litak ne.. ten nic, nic a praskne. vetrinou
c) jo jsou lehci
Jak často se ti stane, že se ti povolí drát? Ano pracují, ale jenom v případě silnějšího nárazu, pochybuju, že by jsi to poznal během jízdy. A tu váhu nevíš přesně? Ze zvědavosti by mě to zajímalo.
Nori napsal:
Asi takhle: Poslední sezonu 95 procent jezdím na GS po asfaltu různých kvalit.Tam má telelever smysl, stejně jako abs a supr brzdy.A těch zbylých 5 procent padlo na nějaký ten lehčí offroad s kuframa po Rumunsku a Albánii a tam se chystám i letos.No a občas a vlastně velice zřídka i v ČR na akcích pro velká endura.Ale prostě mám pocit, že motorku opravdu využívám tak jak byla zkonstruovaná.
to beru. Ale proc rikas lidem, co jezdi kazdy den myslim RADOVE rozmlacenejsi cesty nez ty, ze jsou uplne mimo s litakama?
to FAKT nechapu.
Navic o tom, ze motorku vyuzivas "tak, jak byla zkonstruovana" by se taky dalo polemizovat. Je to v prvni rade motorka UNIVERZALNI, tj. uzije si ji jak cca silnicar, tak offroadista.
Nerika, ze jeden expert musi JEZDIT OBOJI.
Když si třeba někdo movitý koupí Toyotu Landcruisera a jezdí pouze po silnicích, tak u mě je h ňup.Ale stačí, že má chatu nebo srub někde v horách a příjezdová cesta hrozí proražením vany u běžného auta, tak tady má tereňák své místo.Optimálně, když veze na tažném vozík plný lehkých endur.
no a pak jsou tady fuhreri jako ja, co denne jezdi po silenejch cestach, protoze misto aby se opravili stavi se za nase prachy na Morau dalnice
vyraz sem s tim svym SS a az prijedes budes mluvit o oktavu vejs.
jezdim "silnice", ktery mistni povazujou za autem sjizdny nez v nouzi.
ale vole.. prej musim mit draty. Fakt vesely.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
a) udrzbou myslim utahovani dratu
s kroucenim se hadat nemusis, vzdyt vyhoda dratu je prave ta, ze trochu "pracujou". litak ne.. ten nic, nic a praskne. vetrinou
c) jo jsou lehci
Jak často se ti stane, že se ti povolí drát? Ano pracují, ale jenom v případě silnějšího nárazu, pochybuju, že by jsi to poznal během jízdy. A tu váhu nevíš přesně? Ze zvědavosti by mě to zajímalo.
DOPRCIC UZ.
CASTO. ty najedes par km na osmikile, prodas to novy... zeptej se zlabka na draty u par let starych motorek s najezdem 80k km+.
vaha je u lehkych litaku, jako napr. prvni serie 1200GS + LC udajne slusnej rozdil.
Upravil hicks dne 20.01.2014 22:13
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
CASTO. ty najedes par km na osmikile, prodas to novy... zeptej se zlabka na draty u par let starych motorek s najezdem 80k km+.
vaha je u lehkych litaku, jako napr. prvni serie 1200GS + LC udajne slusnej rozdil.
Mluvím snad pouze o svojí zkušenosti? Ne. A hlavně nepopírám, že občas to potřebuje servis, jen to není tak často na to aby mě to otravovalo. To hlavní co jsem říkal je, že pochybuju, že je poznat rozdíl dráty/liťáky při jízdě.
Hicksi, kde jsem psal, že lidi s liťákama jsou úplně mimo?
Jel jsi někdy se mnou, abys věděl, že jezdím řádově kvalitnější cesty?
K diskusi-bych to za sebe uzavřel-draťáky na GS patří víc, protože...
ale to už tady bylo přece psáno.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Chlapi serte na to!!!
Kto chce draty nech si kupi draty!
Kto chce liatinove nech si kupi liatinove!
Alebo predajte tie GS-ky a kupte vodne skutre a je po probleme s kolesami.
HONDA CB 1000R 2009, GILERA Nexus 300 i.e. 2011, BMW R1200 GS 2014
hicks napsal:
a) udrzbou myslim utahovani dratu
s kroucenim se hadat nemusis, vzdyt vyhoda dratu je prave ta, ze trochu "pracujou". litak ne.. ten nic, nic a praskne. vetrinou
c) jo jsou lehci
Jak často se ti stane, že se ti povolí drát? Ano pracují, ale jenom v případě silnějšího nárazu, pochybuju, že by jsi to poznal během jízdy. A tu váhu nevíš přesně? Ze zvědavosti by mě to zajímalo.
Dráty jsou u GSLC těžší:
předek o 1060g
zadek o 850g
Upravil stepan dne 20.01.2014 22:35
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Musím tedy popravdě konstatovat, že jedinou opravdovou nevýhodou a problémem téhle motorky je to, co se děje kolem ní. Jezdil jsem na opravený japonský motorce, kterou někdo vyválel v Itálii. Všichni kamarádi se přijeli podívat, když jsem ji koupil.Co mám r1200GS LC v garáži, nikdo u mně nebyl, nějak se mnou nikdo nechce sdílet radost. Navíc naopak je poměrně dost lidí, který ty motorky nesnáší, jejich řidiči jsou pro ně namyšlený vrtule, který opovrhujou vším ostatním a roztahujou se na všech možnejch akcích. S jedním takovým jsem se dal do řeči a když se mi dostatečně vysmál, co jsem si to koupil, jak je to špatný, ukázal jsem mu pár obrázků a on se divil, co to je za pružinu tam za vidlicema předního kola... znalec. No a pak je zase druhá partička vyznavačů tohoto stroje, někteří dokonce tvrdí, že nejsou motorkáři, ale jezdci BMW a ty často většinou přesně ví, jak taková motorka je myšlená, co na ni pověsit, obout a kam nejlépe s ní jezdit. Dost to otravuje. Ještě že je ta motorka je tak dobrá, že mi to stojí za to. Napadá někoho ještě nějaká jiná motorka, kolem který jsou cítit podobný sociální harašení?