Stále ale nevím, proč by to mělo chcípat jen při řazení na konkrétní stupeň, ale je třeba vyloučit všechno - svíčky (už hotovo), palivový filtr, seřízení vstřiků včetně volnoběhu a synchronizace klapek atd. Neboj, ono to pojede, nicméně po pečlivém majiteli bych si motorku představoval jinak...
Ivan - No je to možná i tím, kdy používám podřazení ze čtyřky na trojku a že to vždy spojuju s dlouhým vymáčknutím spojky, kdy to může spadnout na volnoběžné otáčky. Což se při jiném zařazení vlastně nestane. No on za to vlastně moc nemůže. Naopak udělal servis ještě těsně před tím, než jí prodal. Kdo ti takto předá motorku s dokladem ze servisu? Koupil jsem jí při 65564 a servis je na účtu při 65563. Jinak servis nebyl dělaný v BMW ale u HD. Asi jen podcenil to nastavení otáček. Tedy doufám, že v tom je jediný problém.
Tak jsem byl v CAR servisu a diagnostika ok. Prostě dle odborníka vše nastavené a udělané jak má být. To chcípání na studenej start jsem vyřešil delším podržením ručního plynu na max. a pak je to v pohodě. To chcípání při zpomalení a zároveň podřazení mi však dělá nadále. Odborník neví čím to je, nyní by se muselo postupovat vylučovací metodou a to je oser. Tak se s tím asi budu muset naučit žít.
Jen ho zaujalo, že mám tak hlasitý originál výfuk. Z venku kuchanej není a při nasvícení baterkou dovnitř se nezdá, že by to někdo to někdo "upravil" trubkou. To by musel asi katík z druhé strany.
Zdravím,
od srpna vlastním R1150GS a mám trochu v poslední době problém se studeným ranním startem.
Když dám sytič do první polohy, otáčky se v podstatě nezmění. Při podržení sytiče se zvednou na cca 1700. Co mám kde poštelovat, aby sytič fungoval správně?
Díky