brtnik napsal:
Ja bych taky radeji 1150 nez 12GS, ale pravda je, ze vahovy roozdil mezi 12GS a 1150ADV je znacny, pocitove jeste vetsi,nez na papire. Vaha je hlavni nevyhoda 1150ADV, jinak skvela moto (pokud nechces litat po dalnici 160+ na to fakt dobra neni)
No ještě pár takových fotek v bílo modré a asi to přehodnotím
Jinak me osobne ta bilomodra neucarovala, par jsem jich na zivo videl a u mne vede klasika stribrna se stribrnym motorem.
Bilomodra je super normal GS vyrocka jako ma Morabo
Upravil brtnik dne 22.04.2013 20:19
sved63 napsal:
To Waltr - psal svůj rozpočet ,to cos mu poradil je o dost jinde
Hele vzhledem k tomu že jsem přečet první příspěvek a jediné tam byl ,,dost" drahé, dal jsem adekvátní tip.
Mimochodem my prodali F 800 GS a koupili 848
Co píší všichni kup hlavně dobrou...A VEM SI NĚKOHO KDO SE VYZNÁ.
Nejlépe s diagnostikou. Tento a minulý týden tři bazarovky na servis a všechny přetočeno a omlazeno. Lidi neberto co bliká (km) a svítí červené světýlka.
sadlo napsal:
Mi se nelíbí obyčejné 1200GS, ale někdo radši modernu i za cenu, že bude mít v základu, ono dokupování doplňků vyjde dráž, než když ji koupíš už nastrojenou.
jenomze dvanactka 2005,6,7 fakt moc zadna moderna NENI
sorry.. TOHLE radsi nez 2006 obyc GSo:
---
a pokud ti tak vadi pristrojofka.. muzes nahodit IMO od Touratechu.
Tady bych si dle osobních zkušeností dovolil souhlasit.
Tak to já bych si dovolil nesouhlasit.Pokud má někdo takhle omezenej rozpočet,tak kupovat výročku,která je v průměru o 40tis dražší,jen proto,že má jinou barvu a není okoukaná,je malicherný.To radši koupím dvanáctku,která je lehčí,výkonnější a nebude se předemnou plácat plexi,jak povadlej ocas
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
sved63 napsal:
To Waltr - psal svůj rozpočet ,to cos mu poradil je o dost jinde
Hele vzhledem k tomu že jsem přečet první příspěvek a jediné tam byl ,,dost" drahé, dal jsem adekvátní tip.
Mimochodem my prodali F 800 GS a koupili 848
Co píší všichni kup hlavně dobrou...A VEM SI NĚKOHO KDO SE VYZNÁ.
Nejlépe s diagnostikou. Tento a minulý týden tři bazarovky na servis a všechny přetočeno a omlazeno. Lidi neberto co bliká (km) a svítí červené světýlka.
jj 848 je super ale jako druhá motorka na okruh, zjistil jsem že na ty naše cesty to fakt není.
Až bude koupě aktuální tak se určitě s někým domluvím, o BMW vím prd a riskovat nebudu.
sadlo napsal:
Mi se nelíbí obyčejné 1200GS, ale někdo radši modernu i za cenu, že bude mít v základu, ono dokupování doplňků vyjde dráž, než když ji koupíš už nastrojenou.
jenomze dvanactka 2005,6,7 fakt moc zadna moderna NENI
sorry.. TOHLE radsi nez 2006 obyc GSo:
---
a pokud ti tak vadi pristrojofka.. muzes nahodit IMO od Touratechu.
Tady bych si dle osobních zkušeností dovolil souhlasit.
Tak to já bych si dovolil nesouhlasit.Pokud má někdo takhle omezenej rozpočet,tak kupovat výročku,která je v průměru o 40tis dražší,jen proto,že má jinou barvu a není okoukaná,je malicherný.To radši koupím dvanáctku,která je lehčí,výkonnější a nebude se předemnou plácat plexi,jak povadlej ocas
No mě spíš napadlo obyč adv. stříknout na tuto barevnou kombinaci. Proto jsem se ptal jestli tam jsou i nějaké jiné změny. Nejde mi o výročku jako takovou, navíc za takový příplatek, ale prostě se mi nejvíc líbí tyto barvy.
Nic proti 1150, navíc v modro bílé kombinaci, jak obyčejná, tak GSA je super, ale je tady ještě jedna poměrně důležitá věc a to je ergonomie. 12 jsem koupil mimo jiné proto, že mi sedla jak pr.del na hrnec, což se o 1150 říct nedalo.
Co se týká BC, který nemám, tak mi chybí pouze ukazatel teploty a to se dá řešit, jinak je to OK. BMW GS = stroj na radost
sadlo napsal:
Mi se nelíbí obyčejné 1200GS, ale někdo radši modernu i za cenu, že bude mít v základu, ono dokupování doplňků vyjde dráž, než když ji koupíš už nastrojenou.
jenomze dvanactka 2005,6,7 fakt moc zadna moderna NENI
sorry.. TOHLE radsi nez 2006 obyc GSo:
---
a pokud ti tak vadi pristrojofka.. muzes nahodit IMO od Touratechu.
Tady bych si dle osobních zkušeností dovolil souhlasit.
Tak to já bych si dovolil nesouhlasit.Pokud má někdo takhle omezenej rozpočet,tak kupovat výročku,která je v průměru o 40tis dražší,jen proto,že má jinou barvu a není okoukaná,je malicherný.To radši koupím dvanáctku,která je lehčí,výkonnější a nebude se předemnou plácat plexi,jak povadlej ocas
No mě spíš napadlo obyč adv. stříknout na tuto barevnou kombinaci. Proto jsem se ptal jestli tam jsou i nějaké jiné změny. Nejde mi o výročku jako takovou, navíc za takový příplatek, ale prostě se mi nejvíc líbí tyto barvy.
Zmeny u vyrocek nejsou. Je to jen barva + eventuelne nejaka vybava navic, ktera byla u normalniho modelu za priplatek (napr. blastry, padak, nekdy abs atd.).
A co se meho pohledu tyce, taky bych volil 1150 (resp. stal jsem pred par lety pred podobnym rozhodnutim a koupil vyrocku 1150). To s vahou je pravda, ale i s tou se da zit a daji se s ni delat psi kusy, kdyz to clovek dostane trochu do ruky. Naproti tomu je to proste poctive postavenej kus motorky, co vydrzi nejakou tu ranu, coz se treba pro offik fakt hodi. Co se vykonu tyce, tak ano 12ka (modely 05, 06 o kterejch se bavime) ma vyssi vykon, ale o dost horsi krivku kroutaku, takze je oproti 1150 dole fakt dychavicna... Ta je proste traktor se vsim vsudy. Budiky se mi taky nelibily a mel jsem spousty planu, co s nima, ale po cca 14 dnech jsem to nejak prestal resit. A klidne bych ozelel i tu vyrocku a usetrenej peniz bych pouzil napr. na novej podvozek, nejlip tractive, protoze co si budeme povidat, pravdepodobnost, ze ojetina tohohle data vyroby bude mit mrtvej podvozek se nebezpecne blizi jistote. Eventuelne bych jeste poladil dalsi drobnosti, vrazil to do poradnyho vybaveni atd, atd. Proste myslim, ze to chce vzit jako celkovou investici a ne jen koupit s napjatym rozpoctem vysnenou moto a pak nemit na to ji dat co potrebuje a trpet v blby helme, hadrech, botach....
Upravil morabo dne 22.04.2013 21:49
Maiali nel Fango!
Ps: hledal bych malo jetej kus s dlouhou 6kou. Ta je paradni a da se s ni prijmneji cestovat vyssi rychlosti navic pri priznivy spotrebe. Rozhodne to nesetrim a pri "beznym" provozu (hodne off a mesto a nikdy pomalu) se casto pohybuju i pres 8l/100 , ale pri tempu kolem 150 po dalnici mi to papa jen lehce pres 5l
Maiali nel Fango!
Saso, taky tomu nerozumim, ale je to tak, dalkovy prumer pri takovym tempu je skutecne cca 5,2... Zato po Praglu a blizkych polich a lukach jsem pri posledni bande atakoval 9....
Maiali nel Fango!
bluesbery napsal:
při 150 jen přes 5 l ? Borku, to tam leješ kerosin nebo palivo ze severokorejských raket ? U mně min o 1,5 l navíc.
ma parchant dlouhou sestku... no.
Kolik Ti toci ADV ve 130?
mne LC cca 4600 :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Díky moc za všechny příspěvky, tady se člověk alespoň dozví pravdivé informace a z první ruky. Na motorkari.cz by byly první 2 strany plné výlev rádobyvtipných kašparů, na třetí straně by se vzájemně plácali po zádech jak jsou vtipní a pak by přišly teprv na řadu "zaručené" informace od kamaráda kamarádů kterej říkal že BMW stojí za ho....
Celý to ještě zvážím .... jediné GS na kterém jsem jel byl Adventure 1200 asi 07' a to docela ovlivnilo mé rozhodování, přitom v této výbavě je nad můj limit (respektivně už nechci mít v mašině 250tyček) a tak jsem byl rozhodnutý pro obyč 12ku. Ještě musím projet 1150 a podle toho co jsem různě načetl by mi mohla projevem motoru i více vyhovovat. Uvidíme. Faktem je že 1150 adv jsou za zajímavé peníze a za zbytek z rozpočtu by se dala zrepasovat do super stavu což bude asi rozumnější.
No nic jdu si pustit "Na mašině kolem světa"
Tak už je doma. Nakonec to ale dopadlo úplně jinak a zvolil jsem RT. Po menších počátečních problémech s relátkem palivového čerpadla šlape jako hodinky. První dojmy super, projev tohodle motoru mi plně vyhovuje. Něco takového jsem celou dobu hledal v jiných motorkách.
namork1 napsal:
Tak už je doma. Nakonec to ale dopadlo úplně jinak a zvolil jsem RT. Po menších počátečních problémech s relátkem palivového čerpadla šlape jako hodinky. První dojmy super, projev tohodle motoru mi plně vyhovuje. Něco takového jsem celou dobu hledal v jiných motorkách.
A jaký RT jsi teda koupil ? 850, 1100, 1150, 1200 ?
Hodně mi to připomíná můj příběh který jsem nezveřejnil. Vždy jsem si říkal, že časem přejdu na velké GS 1200 a najednou když tu možnost mám, tak se o ní absolutně nezajímám a hledám ke koupi R 1200 RT. Když jsem na ni usedl tak jsem věděl že ji musím mít. Teď jen vybrat správně... a když žádnou neseženu tak se vrátím k plánu č. 1 - velké GS
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
berka napsal:
Hodně mi to připomíná můj příběh který jsem nezveřejnil. Vždy jsem si říkal, že časem přejdu na velké GS 1200 a najednou když tu možnost mám, tak se o ní absolutně nezajímám a hledám ke koupi R 1200 RT. Když jsem na ni usedl tak jsem věděl že ji musím mít. Teď jen vybrat správně... a když žádnou neseženu tak se vrátím k plánu č. 1 - velké GS
tak si kup LC... pokud jses mensi tak aerodynamika je super!
tim myslim turbulence okolo helmy.
Upravil hicks dne 17.07.2013 23:59
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ahoj, kupil som 1200 GS rocnik 2007 a som plne spokojny. Motorka ma vsetko, co potrebujem, vyborny podvozok, silny motor, jazdim na "kochacku" cize netocim 9000 otacok, jazdim pre radost. Urcite na dlhe obdobie nebudem menit, skratka 2007 s ABS je OK.