Popi napsal:
Moc hezký počin, už jen vytunit ten podvozek.
Akorát koukám, že váhou a spotřebou už se to vyrovnává 1200ce.
Jestli tam nedají nějakou dobrou cenu, tak si myslím, že hodně lidí pujde radši do boxerek...
jenomze 12GSA je zase PORADNEJ kus narostlejsi a ma to telelever a 19ku. S tim, ze na 12GSA LC temer urcite nepujde 21ka dat.
Srovnával jsem spíš s 1200GS bez A . Jo, ta 19" ve předu, to je škoda ale telelever na silniční cestování je fajn nebo né?
12GS bez A ma:
- PODSTATNE kratsi dojezd
- 19ku
- telelever
sorry, to je celkem jina moto.
A USD je na silnicni cestovani vyborny. Ja osobne si na telelever nezvykam uplne snadno.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Rendazase napsal:
Mě se to moc líbí. Jsem zvědavej na cenu :-)
řekl bych kolem 360 000 ... přeci jenom je krize tak to třeba bude i s nějakou výbavičkou... kdo ví i třeba s kuframa za 379 000 ...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Hicks -
Jo jo, nebudu se hádat. 800 s 1200 budu jízdně srovnávat až letos, takže vyzkouším, o čem mluvíš.
Každopádně 800GSA bych ppod. rád v garáži. Vypadá luxusně a ten dojezd bude asi hodně příjemný. Škoda, že musím pár let počkat, až spadne cena.
Upravil Popi dne 02.05.2013 20:17
F800GS
schrek napsal:
tak asi rikal 420, to je ale hodnota , ktera je dosazitelna, ja se svejma 96kg a ne moc citem pro plyn a bezdení motorem se spotrebou kolem 4.8 to urcite nikdy nedam
ono hodne zalezi jakou mate palivovou mapu, jelikoz ta nejnovejsi dava vic benzinu na uplne zavrenej plyn, aby masina nezdechala , ale je o 0,5litru vyssi spotreba
myslíš jako při zaklapnutým plynu a brždění motorem, že dává tolik benzínu ???
já myslel, že když brzdíš motorem, že to nežere vůbec nic, nebo se pletu ?
jardajerman@seznam.cz
Popi napsal:
Hicks -
Jo jo, nebudu se hádat. 800 s 1200 budu jízdně srovnávat až letos, takže vyzkouším, o čem mluvíš.
Každopádně 800GSA bych ppod. rád v garáži. Vypadá luxusně a ten dojezd bude asi hodně příjemný. Škoda, že musím pár let počkat, až spadne cena.
zalezi k cemu to chces... nezapomen, ze cim vetsi nadrz, tim min mrstna motorka.
co muze byt pozitivni u 8ADV je dost mozna teziste vic vepredu. Resp. zatim jsem nepochopil, kam ta nadrz vede...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
JardaFGS: asi tak driv kdyz jsem mel zarazenou 1 a uplne zavrel plyn a byl na rovince nebo i zkopecku tak mi motorka zdechal ted jsem na enduroskole zaradil jednicku vypnul plyn a po rovince to krasne jezdilo bez plynu i malinkou nerovnost zvladlo, jde o to ze to upravili kvuli tomu, aby se nemuselo tolik spojkovat
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
hicks napsal:
co muze byt pozitivni u 8ADV je dost mozna teziste vic vepredu. Resp. zatim jsem nepochopil, kam ta nadrz vede...
Vypadá to, že ta nádrž je protažená směrem dolů, takže možná zase trochu snížení těžiště...
Já se tak nějak chci sbalit, sednout a cestovat, nepotřebuju myškování ve městě ani zadírání v těžkém terénu, takže letos otestuju rozdíly mezi malým a velkým GSem a přes zimu se pak rozhodnu. Ale samozřejmě každá zkušenost od vás mi pomůže...
F800GS
hicks napsal:
co muze byt pozitivni u 8ADV je dost mozna teziste vic vepredu. Resp. zatim jsem nepochopil, kam ta nadrz vede...
Vypadá to, že ta nádrž je protažená směrem dolů, takže možná zase trochu snížení těžiště...
Já se tak nějak chci sbalit, sednout a cestovat, nepotřebuju myškování ve městě ani zadírání v těžkém terénu, takže letos otestuju rozdíly mezi malým a velkým GSem a přes zimu se pak rozhodnu. Ale samozřejmě každá zkušenost od vás mi pomůže...
jako uprimne.. nejvetsi rozdil oproti 800 mi u LCcka prijde v aerodynamice a teleleveru.
ma to mnohem dal plexi (to navic stavitelny) a tak vubec.
turbulence na helme pri mych 175 cm snad 10x mensi.
Upravil hicks dne 02.05.2013 20:52
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
JardaFGS: asi tak driv kdyz jsem mel zarazenou 1 a uplne zavrel plyn a byl na rovince nebo i zkopecku tak mi motorka zdechal ted jsem na enduroskole zaradil jednicku vypnul plyn a po rovince to krasne jezdilo bez plynu i malinkou nerovnost zvladlo, jde o to ze to upravili kvuli tomu, aby se nemuselo tolik spojkovat
tak to jo, na volnoběh se zařazeným kvaltem, neřikej mi ale, že ti to zvedne spotřebu o 0,5l na 100 když takhle ujedeš jednou za měsíc 50 metrů
jardajerman@seznam.cz
schrek napsal:
JardaFGS: asi tak driv kdyz jsem mel zarazenou 1 a uplne zavrel plyn a byl na rovince nebo i zkopecku tak mi motorka zdechal ted jsem na enduroskole zaradil jednicku vypnul plyn a po rovince to krasne jezdilo bez plynu i malinkou nerovnost zvladlo, jde o to ze to upravili kvuli tomu, aby se nemuselo tolik spojkovat
tak to jo, na volnoběh se zařazeným kvaltem, neřikej mi ale, že ti to zvedne spotřebu o 0,5l na 100 když takhle ujedeš jednou za měsíc 50 metrů
mam 2008 a na volnobeh na jednicku mi to jede i do lehkyho kopecka.
zajimalo by mne, kde a jak ma Shrek tu informaci overenou... mozna je to pravda, nevim.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
sanko napsal:
Tá nádrž je MALÁ na 800ke a to ti povie vačšina.
blbost.. mezimesto, mesto, dalnice... cca 380-400km bezne.
a rozhodne ne pomalu.
jazdil som s partiou čo mali všetci vačší dojazd ako ja, Rozdiel bol taký, že kým niektorý vynechávali tankovania tak ja som tankoval zakaždým ked sme na benzinke zastavili. Aj ked len po 200km. Sem tam ma to otravovalo.
Určite si vačší cestovatel ako ja , ale vo dvojici s komplet kuframi , na 300 - 350 km predsa musíš tankovať. 400km možeš spraviť tak doma , ked budeš krúžiť okolo benzinky.
sanko napsal:
Tá nádrž je MALÁ na 800ke a to ti povie vačšina.
blbost.. mezimesto, mesto, dalnice... cca 380-400km bezne.
a rozhodne ne pomalu.
jazdil som s partiou čo mali všetci vačší dojazd ako ja, Rozdiel bol taký, že kým niektorý vynechávali tankovania tak ja som tankoval zakaždým ked sme na benzinke zastavili. Aj ked len po 200km. Sem tam ma to otravovalo.
Určite si vačší cestovatel ako ja , ale vo dvojici s komplet kuframi , na 300 - 350 km predsa musíš tankovať. 400km možeš spraviť tak doma , ked budeš krúžiť okolo benzinky.
330-350 km ve dvou s kuframa okresky nejsou problem, dalnice cca ~300.
nevim, s kym si jezdil, ale osmikilo ma jen o neco malo kratsi dojezd nez 1150 a cca stejny, nebo delsi, nez LCccko (tam mozna netankuju uplne plnou, to musim jeste poresit).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks: tu informaci mam overenou z dvou autorizaku a jednoho neutorizovanyho servisu, jinak ty mas stenej firmware od te toby co si to koupil ?
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Se musím přidat. Já dávám na nádrž 300 km, ale když jsem jel s Geofrem do rakouska a on měl 650gs z roku cca 2004. Tak jsem najel 450km . MAX rychlost 110. Jinak doufám, že ta nádrž z 800ADV půjde dát na klasiku. To by hodně pomohlo.
Závist je nejvyšším uznáním úspěchu
Pallfy napsal:
Se musím přidat. Já dávám na nádrž 300 km, ale když jsem jel s Geofrem do rakouska a on měl 650gs z roku cca 2004. Tak jsem najel 450km . MAX rychlost 110. Jinak doufám, že ta nádrž z 800ADV půjde dát na klasiku. To by hodně pomohlo.
450...?? To je jak Já s 30-ti litrama na Advíkovi...
na 650-tce jsem si teď měřil spotřebu, ostrá jízda plus jízda v koloně -zahájení sezony a jízda ve městě, 3,8 litru. Když jedu kochačkou tak jsem na 3,5-3,7 --jak prostě fouká a jak se najím. Terén není problém dostat se k 4,8 až 5 litrům ..
Dojezdy mám kolem 320 km, ale to se ani nerozsvítí hladové světýlko :-)... a podle manuálu je 4,5 litrů na rezervu, takže by to tu stovku ještě ujet mohlo....
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...