Sammo a co vlastně Afrikou sleduješ? Proti Afře nic nemám, mám jí rád, svezu se občas na bráchovo a v partě jezdí Afry s námi na dovolené, ale nevím jestli to odpovídá představě nižší motorky. Jasně, manévrovatelnost na místě je lepší a to o dost, pocitově je lehčí a je bezesporu krásná na pohled, ale jinak ta motorka za stejnou spotřebu pro mne nabízí na silnicích o dost méně zábavy, ale zase je pro mne daleko zábavnější a hravější v terénu, ale takových motorek je víc, KTM950/990 je v powerendurech dost jinde. Jestli jsi vysloveně offroadista a na asfaltu moc nepospícháš, a nevadí ti jít do zhruba o třetinu slabší motorky se slabšími brzdami...tak proč ne, ale za mne je Afrika spíše krok zpátky, než krok vpřed.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Melizoy: netvrdim ze vysku by som neprivital nizsiu ale original AF je nizsia ako origo gs. ide mi hlavne o vahu a manevrovatelnost pri tlaceni a parkovani. v tabulkach pisu ze stara AF650 ma vahu 185kg sucha a AF750 205kg. pricom GS ma okolo 230 myslim. co je celkom dost asi. nie som pretekar uz. asi starnem. takze slabsi motor nevadi. viac jazdim po asfalte ako offroad. nehrniem sa za high tech moto. ja radsej klasiku karborator a menej elektroniky (preto som nechcel gs nad rok 2003). a na novej nie je co robit. v starej sa da stale hrabat a nieco bastlit.
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
GS zatím nemám takže porovnat tyhle dvě motorky nemůžu. AT jsem měl a moc mě bavila. Věřím že s ní chybu neuděláš
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko