sanko napsal:
Hicks:to by teta vyzeralo keby sa na 800 ke dali len tak ohnúť riaditká. To by bola velká hanba.
Na kroske som ich chcel po ťažkom páde kúsok narovnať 3 metrovou trubkou s kamarátom, pružilo to jak **** a kupil som radšej nové. Poriadne kvalitné riaditko je velmi silné a hlavne pružné, to sa ani nedá len tak ohýbať
resp. na 800 se to hne v tech silentblocich...
ja som na 650 žiadne nemal, ale ked su tie silentbloky také jak hovoríš, tak pri každom
sebamenšom páde na zem, treba riaditká nastavovať.To by ma teda dobre hnevalo.
c. 9. "rubber mounting".
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
sanko napsal:
Hicks:to by teta vyzeralo keby sa na 800 ke dali len tak ohnúť riaditká. To by bola velká hanba.
Na kroske som ich chcel po ťažkom páde kúsok narovnať 3 metrovou trubkou s kamarátom, pružilo to jak **** a kupil som radšej nové. Poriadne kvalitné riaditko je velmi silné a hlavne pružné, to sa ani nedá len tak ohýbať
resp. na 800 se to hne v tech silentblocich...
ja som na 650 žiadne nemal, ale ked su tie silentbloky také jak hovoríš, tak pri každom
sebamenšom páde na zem, treba riaditká nastavovať.To by ma teda dobre hnevalo.
Motorku som kúpil s navýšenými riaditkami a žiadna guma tam nebola,
ved som to rozoberal. Inak podla nákresu nechápem, ako sa to môže pohnúť
ked za rajdy zdvihnem motorku.
sanko napsal:
Hicks:to by teta vyzeralo keby sa na 800 ke dali len tak ohnúť riaditká. To by bola velká hanba.
Na kroske som ich chcel po ťažkom páde kúsok narovnať 3 metrovou trubkou s kamarátom, pružilo to jak **** a kupil som radšej nové. Poriadne kvalitné riaditko je velmi silné a hlavne pružné, to sa ani nedá len tak ohýbať
resp. na 800 se to hne v tech silentblocich...
ja som na 650 žiadne nemal, ale ked su tie silentbloky také jak hovoríš, tak pri každom
sebamenšom páde na zem, treba riaditká nastavovať.To by ma teda dobre hnevalo.
Motorku som kúpil s navýšenými riaditkami a žiadna guma tam nebola,
ved som to rozoberal. Inak podla nákresu nechápem, ako sa to môže pohnúť
ked za rajdy zdvihnem motorku.
je to POD brejlema.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tomtom napsal:
Herbivor...To není možné, kolik kalorií ty saláty musí mít
Jedna hlávka salátu zalitá jedním literm olivového oleje.....
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Bob napsal:
náš hubeňour v legendárním proužkatém svetru
peknej kluk!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
z podzimu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vole
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
2012
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2