125 má asi 15 koní. Je to nádhera:) měl jsem jí půjčenou na dva dny někdy tuším v létě 2002 a tehdy jsem v Praze působil jako UFO:) Teda ne že by jich dneska jezdilo víc:) ale zrovna nedávno jsem v centru jednoho potkal. Tehdy ještě nebyla homologovaná na jízdu bez helmy a zrovna se to řešilo, dneska už to homologované je. Jediné co mi vadilo, byly ty pásy, přece jenom kurtovat se k motorce byl pro mne trochu "pocitovej" problém, ale věřím, že se na to dá zvyknout.Kažopádně byly to hezký dva dny a rád na to vzpomínám:)
Spotřebu co si tak pamatuji, okolo 3l, ale to Ivan určitě napíše přesněji:)
GS 1200 R Adventure
Takže postupně, podle mých omezených zkušeností:
- přední okno je drahé, cena tuším kolem 14000,-, je to klasické lepené sklo jako v autě
- dělaly se 125 ccm s výkonem 15 koní a 200 (přesný obsah tuším 186 ccm) s výkonem 18 koní. Na výkonnější verzi jsem teď jel, hlubší zvuk, zátah odspodu cca podobný, ale na rozdíl od 125 ve vyšších rychlostech nevadne, znatelný rozdíl je v kopcích i na maximálce.
- ročníky - dělalo se to snad 1999-2003, netuším jestli byly nějaké úpravy. Při koupi asi záleží hlavně na stavu jako u každé motorky
- helma - opravdu se může jezdit bez helmy i když by snad na to měl být nějaký papír s vyjímkou, který nemám, ale policajti se mne na to ptali a moje vysvětlení vzali, koneckonců je to na čelním okně nalepené (v němčině) - "při jízdě bez helmy je třeba mít zapnuté pásy"
- pásy - samonavíjecí, v pohybu mne neomezují. Přikurtován jsem jedna dvě a když se přesouvám pár metrů, zacvaknu za zády a nekurtuji se (bez zapnutých pásů se motorka nastartuje, ale nerozjede). Odepnout jdou jednotlivě nebo centrálním táhlem pod řídítky, je to hned.
- spotřeba - neměřil jsem, u 125ky píšou 2,9 litru/100 km a zhruba to tak odpovídá. Nádrž je na 9 litrů pod sedlem, na boku se odemkne sedlo, vyklopí dopředu a tam je už víčko
Překvapila mne ta absence únavy po 300 km a příští rok udělám doufám nějakou delší cestu...
Kluci davejte si u tech C1 pozor na rozvodovy retizek,hydraulicky napinak ma docela maly chod a jak se retizek vic vytahne tak nenapina,a jak preskoci tak je vymalovano.Stav vytazeni retezu se da docela jednoduse zkontrolovat ze se zmeri jak je napinak utopeny v sachte.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Potkali jsme pred par lety v rakousku partu asi 8 postarsich nemcu na c1. Byli vsichni strasne nadseni a rikali, ze za den jezdi prave cca tech 200-300km. Okukovali nam gs a my jim tyhle pojizdny klobouky. Byla to docela sranda. Maiali nel Fango!
Tak máme doma už druhu C1, je to ta červená co je foto o něco výše. Kamarád potřebuje uvolnit garáž na novou akvizici na 4 kolech a tak mi ji nabídl. Přestože jsem chtěl druhou C1 kupovat až na jaře od Cyrila, který je největší C1 odborník v republice a na prodej jich má víc, stav tohoto kusu a doplňková výbava (obsahuje úplně všechno z nabídky BMW, chybí jen imobilizér), mne přesvědčily. Navíc má zcela nové pneu, provedený servis (filtry, oleje atd.), příručku, vytištěný a svázaný dílenský manuál, lakované víko kufru a BMW audiosystém, který kamarád sehnal za hříšné peníze. No a jako bonus originál BMW bunda C1:-). A proč druhá C1? No přece abychom mohli jezdit spolu s Drákulou.
Modrá C1 je na servisu u Cyrila. Koupil jsem ji od místního člena, který tvrdil jak ji měl rád, ale choval se k ní macešsky a aby byla motorka opravdu v pořádku, je na ní dost práce, což mi v počátečním nadšení nedošlo a některé věci se objevily až po koupi. Motorka má opravdu málo najeto, ale měla jen špatné majitele, teď je kompletně rozebraná, ale na jaře bude opět ve 100% stavu.
Mimochodem, kdo ze zdejších članů má C1 také, neuděláme na jaře srazík?
Ivan přiložený následující obrázek:
Ivan napsal:
Tak máme doma už druhu C1, je to ta červená co je foto o něco výše. Kamarád potřebuje uvolnit garáž na novou akvizici na 4 kolech a tak mi ji nabídl. Přestože jsem chtěl druhou C1 kupovat až na jaře od Cyrila, který je největší C1 odborník v republice a na prodej jich má víc, stav tohoto kusu a doplňková výbava (obsahuje úplně všechno z nabídky BMW, chybí jen imobilizér), mne přesvědčily. Navíc má zcela nové pneu, provedený servis (filtry, oleje atd.), příručku, vytištěný a svázaný dílenský manuál, lakované víko kufru a BMW audiosystém, který kamarád sehnal za hříšné peníze. No a jako bonus originál BMW bunda C1:-). A proč druhá C1? No přece abychom mohli jezdit spolu s Drákulou.
Modrá C1 je na servisu u Cyrila. Koupil jsem ji od místního člena, který tvrdil jak ji měl rád, ale choval se k ní macešsky a aby byla motorka opravdu v pořádku, je na ní dost práce, což mi v počátečním nadšení nedošlo a některé věci se objevily až po koupi. Motorka má opravdu málo najeto, ale měla jen špatné majitele, teď je kompletně rozebraná, ale na jaře bude opět ve 100% stavu.
Mimochodem, kdo ze zdejších članů má C1 také, neuděláme na jaře srazík?
Jaké jsou to zhruba investice,abys to dostal do cajku.Jak se dají sehnat ND.Zajímám se o tu s prasklým sklem.Před léty jsem už byl načatý a ted prodávám malé Gééso a jsem znovu nalomenej a tak scháním rady.Díky
bubak
Investice jsou takové, jak moc je motorka zanedbaná, já po předchozím majiteli potřeboval dát dohromady elektriku, vůli v horním uložení předních vidlic, nové pneumatiky, servis motoru (svíčka, olej, filtr, ventily) a kluci kouknou i na variátor, ale ten asi moc potřebovat nebude. Cenově to není horší než na velkou motorku. Přední sklo je problém, prý stojí 13-15 tisíc, koupit C1 s praským oknem se vyplatí jen pokud bude jinak v pořádku a za excelentní cenu. Spíš bych koukal po pojízdné a v dobrém stavu a nevybíral bych to nejlevnější, co se nabízí, např. Cyril má myslím 3 na prodej - sbíral je, vozil z Německa pěkné kousky pro sebe, ale už toho má asi moc tak si prý nechá 1-2 a zbytek prodává. Navíc C1 dokonale zná a dělá kvalitní servis, mám ty nejlepší zkušenosti.
ND jsou běžné u BMW, ceny jak co, já zatím nic moc nepotřeboval a doufám že nebudu, když je o něj dobře postaráno, je to celkem spolehlivý skůtr, Cyril má na svém najeto 50 tisíc km, jel jsem na něm a motor i podvozek jsou ve skvělé kondici, prý to snese bez následků i hrbolatou silnici. S doplňky co byly za příplatek už to u BMW tak slavné není, třeba zadní okno (2800,-) mají, ale s některými jinými by mohl být problém, je to ale taková třešnička na dortu co není nutná. Ale na ebay je toho prý dost, kamarád co mi červenou C1 prodával, tam sehnal audiosystém a není prý problém ani s jinými věcmi. Takže nemyslím, že udržovat C1 v pravidelném provozu by bylo něco těžkého.
Spotřeba kolem 3 litrů i při rychlejší jízdě, pov.ručení platím cca 250,-. Komfort skvělý, zážitky úžasné:-).
Ivan napsal:
Investice jsou takové, jak moc je motorka zanedbaná, já po předchozím majiteli potřeboval dát dohromady elektriku, vůli v horním uložení předních vidlic, nové pneumatiky, servis motoru (svíčka, olej, filtr, ventily) a kluci kouknou i na variátor, ale ten asi moc potřebovat nebude. Cenově to není horší než na velkou motorku. Přední sklo je problém, prý stojí 13-15 tisíc, koupit C1 s praským oknem se vyplatí jen pokud bude jinak v pořádku a za excelentní cenu. Spíš bych koukal po pojízdné a v dobrém stavu a nevybíral bych to nejlevnější, co se nabízí, např. Cyril má myslím 3 na prodej - sbíral je, vozil z Německa pěkné kousky pro sebe, ale už toho má asi moc tak si prý nechá 1-2 a zbytek prodává. Navíc C1 dokonale zná a dělá kvalitní servis, mám ty nejlepší zkušenosti.
ND jsou běžné u BMW, ceny jak co, já zatím nic moc nepotřeboval a doufám že nebudu, když je o něj dobře postaráno, je to celkem spolehlivý skůtr, Cyril má na svém najeto 50 tisíc km, jel jsem na něm a motor i podvozek jsou ve skvělé kondici, prý to snese bez následků i hrbolatou silnici. S doplňky co byly za příplatek už to u BMW tak slavné není, třeba zadní okno (2800,-) mají, ale s některými jinými by mohl být problém, je to ale taková třešnička na dortu co není nutná. Ale na ebay je toho prý dost, kamarád co mi červenou C1 prodával, tam sehnal audiosystém a není prý problém ani s jinými věcmi. Takže nemyslím, že udržovat C1 v pravidelném provozu by bylo něco těžkého.
Spotřeba kolem 3 litrů i při rychlejší jízdě, pov.ručení platím cca 250,-. Komfort skvělý, zážitky úžasné:-).
Tak jsem dost načnutý.prodávám malé gééso a vážně uvažuju o C1. Ještě bych uvítal někoho okolo K.Varů,abych se svezl. Jsem díky tobě v kontaktu s Cyrilem ale je to 1000km.
bubak
já bych ROZHODNĚ nešel do C1 s prasklým oknem.. A to z jednoho prostého důvodu. Většinou když má prasklé okno, tak má hnutý rám, který nejde rovnat.. Bývá to dost často po pádu. Myslím, že Cyril potvrdí..
jezek napsal:
já bych ROZHODNĚ nešel do C1 s prasklým oknem.. A to z jednoho prostého důvodu. Většinou když má prasklé okno, tak má hnutý rám, který nejde rovnat.. Bývá to dost často po pádu. Myslím, že Cyril potvrdí..
Dík za info ,já si to taky myslím.Trochu mě odrazujou recenze většinou negativní na tento stroj.
bubak
Mně to rozhodně, nemyslím že je to přespříliš problémový stroj, slyšel jsem např. o mechanismu zatahování podvozu, pardon, stojanu, ale když se s ním zachází jak má, problémy prý nejsou. Jsou lidé,co na skůtru sedí když ho sundávají ze stojanu, což je chyba atd. Ale zavolej Cyrilovi, ten ví o C1 všechno:-). Já se nebojím a pokud je nějaká typická moucha, která motorka je nemá? A C1 je rarita poskytující úžasné jízdní zážitky, to za to stojí:-).
Tak co kluci, kde se na jaře sjedeme, já už jsem skoro připraven:-)?
Ivan přiložený následující obrázek:
Premyslim o C1. Na kratke pojizdeni po Praze, nakupy v Globusu. Tj. setrit si RTP na delší cesty a ne kazdodeni jezdeni. Mam v podzemnich garážích zamykatelnou komurku - dveře 90cm. RTP i GSo tam sikovnosti protahnu. Nezmeril by mi nejaky majitel C1 jaka je presna sirka (tj asi riditka)? Dik moc. Karta.
Modrá C1 je ze servisu doma, dnes jsem ji po ose převezl. Byla to celková prohlídka a oprava a údržba všeho, kde to bylo i třeba ještě nebylo potřeba. Vše bylo zkontrolováno, všechny náplně vyměněny, variátor rozebrán, proměřen, vyčištěn, nové pneu, dolnění zadního okna, zprovoznění audiosystému, oprava vůle přední vidlice, kontrola a drobné opravy a údržba elektroinstalace, snažil jsem se na ničem nešetřit a doufám, že C1 se mi odmění. V každém případě jede lépe, víc zrychluje, nikde nic netluče, podvozek je tuhý, dají se pustit řídítka a C1 jede rovně jako po kolejích.
A jedna nepovedená mobilem ze sobotní vyjížďky, vždy mi na C1 připadalo něco leteckého (kromě jízdních pocitů, ty mají blíž k letadlu než motorce)...
Ivan přiložený následující obrázek: