Jestli se mohu vložit do této diskuse, tak na předchozí moto mi to běžně dělala skoro sjetá pneu na předním kole a u nové GS 1200 LC mám tlumič řízení a ve 130 jsme zkusil pustiti řídítka a absolutně bez potíží. Dodám snad jen to, že jsme neměl kufry. Nevím, zda-li tam dodávali tlumič kvůli této záležitosti, ale úplně by tomu, podle mého názoru, zabránit nedokázal. 3patně vyvážená přední pneu taky dělá své.
mmch ja myslel, ze 2014 uz modra nebude..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já jsem si model 2014 přivezl z Inveltu na konci listopadu, sice jsem najel pouze asi 600km, ale o údajném kmitání řidítek jsem se dočetl až zde. Jinak by mně to jako téma vůbec nenapadlo. Vybral jsem si paprskový kola a při vyšších rachlostech na tuhém tlumení v režimu dynamic to jede jako po sametu. Co mi naopak překvapilo, je docela hrubá převodovka, hlavně dole - 2,3. O tomhle se naopak nepíše. Uvidím časem, myslím, že se naučím převodovce líp vyhovět a taky se určitě trochu sedne. Kdyby jste sem někdo o těch převodech napsal pár řádků, budu rád.
Pamilton napsal:
Já jsem si model 2014 přivezl z Inveltu na konci listopadu, sice jsem najel pouze asi 600km, ale o údajném kmitání řidítek jsem se dočetl až zde. Jinak by mně to jako téma vůbec nenapadlo. Vybral jsem si paprskový kola a při vyšších rachlostech na tuhém tlumení v režimu dynamic to jede jako po sametu. Co mi naopak překvapilo, je docela hrubá převodovka, hlavně dole - 2,3. O tomhle se naopak nepíše. Uvidím časem, myslím, že se naučím převodovce líp vyhovět a taky se určitě trochu sedne. Kdyby jste sem někdo o těch převodech napsal pár řádků, budu rád.
ale pise.. uz od zacatku.
Po 30k to je trochu lepsi.. pouzivej meziplyn
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mam na LCcku 30 tisic najeto, tak se ptej
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ja som kupoval par dni pred Vianocami, mam MR 2014, kedze pocasie nieje uplne idealne tak som najazdil zatial len 300km, nakolko ju zabieham tak otacky tocim max do 5000 a co najviac preradujem. zatial sa mi zdaju spodne kvalty trochu surove, preto podradujem s medzipynom aby si to pekne sadlo a ide to ako po masle.
Upravil juro017 dne 10.01.2014 17:44
juro017 napsal:
ja som kupoval par dni pred Vianocami, mam MR 2014, kedze pocasie nieje uplne idealne tak som najazdil zatial len 300km, nakolko ju zabieham tak otacky tocim max do 5000 a co najviac preradujem. zatial sa mi zdaju spodne kvalty trochu surove, preto podradujem s medzipynom aby si to pekne sadlo a ide to ako po masle.
....no jo, taky jsem se zrovna vrátil a využil jsem počasí k pracovní cestě bez nutnosti odvozu většího materiálu. Já tam zatím natočil 286km a mám ho od 13.12. úplně stejného jako ty. Musím uznat, že přepínání režimů ve městě a mimo město je skoro nutnost, protože na ROAD nebo DYNAMIC jet po městě je hodně nepříjemný. Oproti předchozí motorce (Caponord 2005) jsou přejezdy železničních přejezdů o dost tvrdší, i když to nastavím co nejměkčeji. Asi to chce čas než to trošku povolí nebo ta elektronika to prostě neumožňuje. Svezl jsem se i na novém Caponordu 1200 a ten byl na kočičích hlavách taky jako koza a to měl najeto asi 8 tis.km. Pak mám trochu výtku k nastavení světla od výroby. Svítí to příliš před motorku, i když impozantně. Za jízdy jsme posunul nastavení do polohy mezi 1 a 2 jezdce a bylo to o.k. Tak to budu muset nějak přizpůsobit. Jinak jsem čím dál více nadšen s čím větší lehkostí tu motorku ovládám. Předpokládám, že tak po 5 tis. už to bude skoro o.k. Hlavně ten elektronický plyn je skutečně návykový oříšek, ale chce to čas a rutinu. To řazení mi ani nevadí, protože jsem zvyklý řadit pouze s "meziplynem" a tak necítím rozdíl oproti jiným motorkám. Když nemůžu jezdit na běžkách, tak aspoň na motorce. Auto mě nikdy moc nebavilo, leda s řidičem....
to s tym svetlom je pravda, tiez mi to svieti blizko ale mozno budu vediet v servise nastavit zakladnu poziciu do inej polohy.
ja ESA system nemam, takze mäkkosť pruzenia neviem stelovat.
ale stroj je to paradny, ...raz darmo BMW ukradlo napady sudruhom z vychodonemeckeho MZ a vyslo im to
Upravil juro017 dne 10.01.2014 18:42
Choseman napsal:
Musím uznat, že přepínání režimů ve městě a mimo město je skoro nutnost, protože na ROAD nebo DYNAMIC jet po městě je hodně nepříjemný.
na ROAD? ale neblazni.
Oproti předchozí motorce (Caponord 2005) jsou přejezdy železničních přejezdů o dost tvrdší, i když to nastavím co nejměkčeji. Asi to chce čas než to trošku povolí nebo ta elektronika to prostě neumožňuje.
ukrutne mi to zmeklo.
dorazy bys mel mit elektronicky hlidany, nicmene i tak pozor na nejmekci nastaveni.
Upravil hicks dne 10.01.2014 23:02
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Choseman napsal:
Musím uznat, že přepínání režimů ve městě a mimo město je skoro nutnost, protože na ROAD nebo DYNAMIC jet po městě je hodně nepříjemný.
na ROAD? ale neblazni.
Oproti předchozí motorce (Caponord 2005) jsou přejezdy železničních přejezdů o dost tvrdší, i když to nastavím co nejměkčeji. Asi to chce čas než to trošku povolí nebo ta elektronika to prostě neumožňuje.
ukrutne mi to zmeklo.
dorazy bys mel mit elektronicky hlidany, nicmene i tak pozor na nejmekci nastaveni.
Je to subjektivní pocit, ale je fakt tvrdý. Nicméně vice lidicek se tady o tom zmiňuje, takže předpokládám zmekceni jako v Tvém případě. Počkám, stejně si musím zvykat i na jiné věcí. Jezdil jsem vždy jen Italky, pouze na začátku jsem mel F650.
servisak napsal:
A jako hlavni novinka pro rok 2014 je to ze se BMW vraci jen ke dvema klicum k moto jako to bylo do roku 2007..
Ji....taky me překvapilo, ze se tím nedá sundat ani přední kolo, natož něco vic.
ja ale myslel klice od zapalovani ne naradi pod sedlem. Ale na sundani kol neni naradi ani u 12 vzduchem chlazenych
... servis a diagnostika BMW Motorrad