Ceny jsou výborné.
Každopádně gratuluji, skvělý marketingový tah, dát slevu z MOC a použít kouzelné slůvko "tester BMW", a hned je skoro vyprodáno.
Já jsem kdysi dostával věci na testování zadarmo, no, doba je jiná.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Pardal napsal:
Chystáme i bezešvé, ale to zatím je fázi testů vyroby samotného materiálu, ale tyto vyrobky jsou řádově dražší. Ale pokud se povede tak to bude.
Jinak na prádlo je zatím spousty pozitivních ohlasů, v příštím týdnu rozešleme zbytek objednaných věcí pro "TESTERY"
Jsem v oboru laik ale nemyslím si, že je to jen otázka bezešvé technologie.
Teď se dívám na jedny levné boxerky, švy vypadají +- stejně, ale jsou jinak umístěné, nejsou vzadu ale jakoby úplně dole a nejsou cítit.
Kejda - no dívej se na to jak chceš, ale pro mě je marketing když se můžu řídit názory spotřebitelů, a podle toho něco dělat s vyrobkem, a tady tu zpětnou vazbu mam od spousty lidí ať znamých a nebo pro mě neznamých. Pro někoho je marketing zdůvodňovaní vysoké ceny, pro někoho je marketing něco okopírovat... My naše výrobky v každé nové výrobní várce někam posouváme, a mam radost když přijede zakazník v našem oblečení a sam řekne, supr tohle jste zase vylepšili.
Suky určitě díky za názor, ja třeba s těma švy žadný problem nemam, a kdyby jsi se ty neozval vubec bych nad tím nepřemyšlel, ted se na to podívam, co by šlo udělat.
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
testovány dlouhý a krátký trencle XL.
ani na jednom nebylo po 9-ti dnech párání ani nic podobnýho, každý den to bylo 400-450km v teplotách 15-38st, oboje v textilních hadrech, jednou jen s vnitřní síťovkou gatí a podruhý s membránou páč se nedá vyndat.