3X napsal:
Broňo, nesoudí se tu Mitas, kvůli jedné konkrétní vadě. Je to jen malé procento z vyrobeného množství. Nikdo netvrdí, že je 50% výroby špatná. Možná je zmetkovost i nižší než u konkurence, ale to neposoudíme. Já si osobně myslím, že tento konkrétní případ mohl být pěkný průser. Možná má konkurence lepší kontrolní mechanismy a takové gumy se na trh vůbec nedostanou.
Možná by byla zajímavá anketa, kdo jezdí jakou značku, protože je na fóru poměrně velký vzorek motorkářů a nikde tu není vlákno "Utrhla se mi Michelinka" nebo "Problémy s TKC", ...
Spíš si myslím,že konkurence má podstatně lepší výrobní technologii. Motopneu jsou u Mitasu vedlejší kolej. Hlavní a stěžejní jsou zemědělské a na těžkou techniku. Na to mají fabriku i v USA.
Když je hlad,je i husa dobrá.
male procento vzdyt na velke gs davaj mitasky jenom cesi mozna i nasi brata a to z jednoho prosteho důvodu - penize a nebo me chcete nakukat,ze by jste si koupili mitasku,kdyby stala stejne jako mecelera nebo michelina....
kdepak cesi,misto aby se priznalo ze neni na pneu,tak se kupuje to nejlevnejsi na trhu,tak se hleda spousty veci proc ano a nalhava se falesna pravda.....
Uz davno neplati pravidlo - mas opici,tak musis mit na banany.....
bych fakt chtel videt deset odkazu i klidne ze sveta nejen z naší vlasti,kde je jasne videt poskozeni konkurencnich znacek pneu.....
nikdy jsem totiz na motorce jinou gumu nez mitasku poskozenou nevidel......
vzdyt ta mitaska je pomalu kazda druha vpr.....
Vidíš a já bych si Mitasku koupil a půjdu do ní znovu. Jsem hledej na to, že jsem Čech. A na Varadero fóru jsem zase četl spoustu příspěvků o loupajících se Michelin Anakee 2 i 1.
Osobně jsem šel do Mitas 07 po dobré zkušenosti s předchozími dvěma sadami 09 - Dakar. Určitě nebyla rozhodujícím faktorem cena. Co bude další sada teď nevím, ale asi zkusím kvůli porovnání jinou značku. On opravdu pro náš rozměr a při využití asfalt,šotolina,bahno atd. není opravdu skoro žádný výběr...... To nemluvím o přilnavosti a nájezdu co nejvíce km......
newman
Osobně jsem šel do Mitas 07 po dobré zkušenosti s předchozími dvěma sadami 09 - Dakar. Určitě nebyla rozhodujícím faktorem cena. Co bude další sada teď nevím, ale asi zkusím kvůli porovnání jinou značku. On opravdu pro náš rozměr a při využití asfalt,šotolina,bahno atd. není opravdu skoro žádný výběr...... To nemluvím o přilnavosti a nájezdu co nejvíce km......
newman
Otázka je proč je na té gumě žlutý pásek,zatím jsem takto označené viděl jen drápy na motokros nikdy E07,tak se mi nabízí myšlenka jestli to není nějaká řada s např sníženým rychlostním indexem určená pouze pro nějaké sport.účely nebo co já vím .Možná že nějaká série nesplňovala kvalitativní požadavky na silniční provoz tak ji hodili do nižší kategorie která na silnici neměla se dostat (nevím jen se zamýšlím nad tím žlutým označením)jinak s E07mám zkušenosti dlouhodobě dobré a budu je jezdit samozdřejmě dál ,bez ohledu na jednu fotografii bůhví jakým způsobem zničené pneu.
Upravil kim dne 23.08.2013 19:17
[quote]kim napsal:
Otázka je proč je na té gumě žlutý pásek,zatím jsem takto označené viděl jen drápy na motokros nikdy E07,tak se mi nabízí myšlenka jestli to není nějaká řada s např sníženým rychlostním indexem určená pouze pro nějaké sport.účely nebo co já vím .Možná že nějaká série nesplňovala kvalitativní požadavky na silniční provoz tak ji hodili do nižší kategorie která na silnici neměla se dostat (nevím jen se zamýšlím nad tím žlutým označením)jinak s E07mám zkušenosti dlouhodobě dobré a budu je jezdit samozdřejmě dál ,bez ohledu na jednu fotografii bůhví jakým způsobem zničené pneu.[/quote
Tuším označení Dakar - silnější plášť. Alespoň u 09 to tak bylo.
newman
male procento vzdyt na velke gs davaj mitasky jenom cesi mozna i nasi brata a to z jednoho prosteho důvodu - penize a nebo me chcete nakukat,ze by jste si koupili mitasku,kdyby stala stejne jako mecelera nebo michelina....
kdepak cesi,misto aby se priznalo ze neni na pneu,tak se kupuje to nejlevnejsi na trhu,tak se hleda spousty veci proc ano a nalhava se falesna pravda.....
Uz davno neplati pravidlo - mas opici,tak musis mit na banany.....
bych fakt chtel videt deset odkazu i klidne ze sveta nejen z naší vlasti,kde je jasne videt poskozeni konkurencnich znacek pneu.....
nikdy jsem totiz na motorce jinou gumu nez mitasku poskozenou nevidel......
vzdyt ta mitaska je pomalu kazda druha vpr.....
Vidíš a já bych si Mitasku koupil a půjdu do ní znovu. Jsem hledej na to, že jsem Čech. A na Varadero fóru jsem zase četl spoustu příspěvků o loupajících se Michelin Anakee 2 i 1.
Můžeš sem nějaký ty negativní příspěvky dát, myslím odkazy, já na Varadero foru ted´ hledal a žádný ohledně loupání Anakee jsem nenašel.
Uvažoval jsem o nich, nerad bych, aby se otevřely jako tahle na obrázku.
male procento vzdyt na velke gs davaj mitasky jenom cesi mozna i nasi brata a to z jednoho prosteho důvodu - penize a nebo me chcete nakukat,ze by jste si koupili mitasku,kdyby stala stejne jako mecelera nebo michelina....
kdepak cesi,misto aby se priznalo ze neni na pneu,tak se kupuje to nejlevnejsi na trhu,tak se hleda spousty veci proc ano a nalhava se falesna pravda.....
Uz davno neplati pravidlo - mas opici,tak musis mit na banany.....
bych fakt chtel videt deset odkazu i klidne ze sveta nejen z naší vlasti,kde je jasne videt poskozeni konkurencnich znacek pneu.....
nikdy jsem totiz na motorce jinou gumu nez mitasku poskozenou nevidel......
vzdyt ta mitaska je pomalu kazda druha vpr.....
Emile, přestaň myslet jen peněženkou, mohou být i jiné důvody...
Podobných univerzálních gum jako Mitas E07 pro velké GS totiž moc není - kromě Heidenau K60 Scout (taky žádný "velký" výrobce) do letoška nic podobného nebylo, až letošní Karoo 3. Pak už jsou k dispozici jen špunty - TKC 80 (Continental - jsou OK) a pak obě Karoo (Metzeler) a nebo naopak spíše silniční Tourance a Anakee.
Přestože jsem byl s TKC 80 vždy spokojen, vyzkoušel jsem K60 i E07 - především kvůli delšímu nájezdu (do pneuservisu pouze 1x za sezonu).
TKC vždy OK, pouze menší nájezd (8-10000), trochu hučí
K60 měla na konci životnosti prasklinu mezi bloky, nájezd cca 15000 km, taky trochu hučí
E07 zatím OK, bez úniku tlaku, bez prasklin (ale podívám se), zdá se mi méně hlučná než obě předchozí.
Pokud nebudu mít s E07 podobný problém jako v úvodním příspěvku, vezmu je asi znova.
PS: na Dakarce jsem jezdil vzadu E09 Dakar (dopředu jsem dával TKC) - bez problému
Upravil buboGS dne 23.08.2013 20:18
BMW GS = stroj na radost
před mitaskou sem měl nazutý heidenau K60,3x mi za jízdy ušlo přední kolo,v garáži nic,tak jsem je poslal do popelnice a koupil mitas 07,jedu na zadní druhý rok,jestli budu prase,dám i třetí sezónu když je prořežu
bystricke přiložený následující obrázek:
bystricke napsal:
před mitaskou sem měl nazutý heidenau K60,3x mi za jízdy ušlo přední kolo,v garáži nic,tak jsem je poslal do popelnice a koupil mitas 07,jedu na zadní druhý rok,jestli budu prase,dám i třetí sezónu když je prořežu
Pěkná práce Kolik maji najeto, že jsem tak zvědavej?
Bystro ty si drak jak prase tohle jeste rezat . jinak Mitas nekupuju kvuli cenne ta je mi asi zas tak jedno s mejma 10000km za rok ale protoze se mi na nich dobre sprote jezdi a jak se napsalo E07 proste asi nema konkurenci v UNI gumach.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
male procento vzdyt na velke gs davaj mitasky jenom cesi mozna i nasi brata a to z jednoho prosteho důvodu - penize a nebo me chcete nakukat,ze by jste si koupili mitasku,kdyby stala stejne jako mecelera nebo michelina....
kdepak cesi,misto aby se priznalo ze neni na pneu,tak se kupuje to nejlevnejsi na trhu,tak se hleda spousty veci proc ano a nalhava se falesna pravda.....
Uz davno neplati pravidlo - mas opici,tak musis mit na banany.....
bych fakt chtel videt deset odkazu i klidne ze sveta nejen z naší vlasti,kde je jasne videt poskozeni konkurencnich znacek pneu.....
nikdy jsem totiz na motorce jinou gumu nez mitasku poskozenou nevidel......
vzdyt ta mitaska je pomalu kazda druha vpr.....
Vidíš a já bych si Mitasku koupil a půjdu do ní znovu. Jsem hledej na to, že jsem Čech. A na Varadero fóru jsem zase četl spoustu příspěvků o loupajících se Michelin Anakee 2 i 1.
Můžeš sem nějaký ty negativní příspěvky dát, myslím odkazy, já na Varadero foru ted´ hledal a žádný ohledně loupání Anakee jsem nenašel.
Uvažoval jsem o nich, nerad bych, aby se otevřely jako tahle na obrázku.
http://www.varadero.cz/forum3/search.php?t=169
Víš jsou lidi,co prostě přijmou názor druhých jako ,,svatý" a jiní,co nad tím popřemýšlí. Tady,nevím proč, vznikl nějaký mýtus o Anakee jak je to supr guma na cestovní endura. Na základě toho jsem si ji taky koupil,abych ji odzkoušel. U mně,a nejsem sám, propadla na celé čáře a ve dvou testech v časopisech(dva roky od sebe), ve kterých byla posuzována propadla taky. V obou případech poukazovali na ,,nestabilitu v náklonu". Znám člověka, který ji pořád obouvá, i přestože mu na Anakee už 2x rozpadl běhoun. Toto se mi stát, tak zuřím,že jsem se mohl zabít a v životě bych to už neobul. On ne. Jsme každý jiný... Navíc,já bych o tom určitě podal info ostatním (a byl bych opět za štourala co se mu něco nelíbí ),aby věděli do čeho jdou.
glock7 napsal:
Emil má pravdu. Ak má niekto negat. skúsenosť tak je to "náhodou" vždy Mitas Tu na fóre aj na MR je dosť prípadov, doteraz som ale nečítal, že by sa niečo podobné stalo s napr. TKC ( aj keď samozrejme nikde nie je napísané, že sa to nemôže stať. ) Každopádne ja osobne žiadnu mit. neobujem, tých pár evri za to nestojí.
Tak tady je jedna TKC
joe přiložený následující obrázek:
[144.38Kb]
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží