Filo napsal:
Presne preto furt kupujem remeň podľa VIN originál, pre Bmw to tiež robí Continental a je drahší, no ale veď to nemeníme každý mesiac ...
Sice s tímto přístupem v mnoha položkách nesouhlasím, ale jde o relevantní názor, připomínající pořekadlo, že kdo chce cvičenou opici, musí mít na banány....
Kdybych k tomu přistupoval tímto způsobem, zimní preventivní repase koupeného Bédi by se mi prodražila o pěkných pár tisícovek. Upřímně opravdu nechápu, proč bych měl za doslova to samé platit 2-4x tolik než musím. V mém případě to tentokrát s řemenem napoprve nevyšlo, ale když to vezmu zpětně, kolik jsem už na značkových (neošizených) náhradách od září ušetřil, že mi bude tato drobná negativní zkušenost za 130,- Kč bohatě dorovnána. Osobně si myslím, že šetřit na věcech podstatných a důležitých je opravdu hloupost, ale utrácet ze řemen a podobné prkotiny násobně víc než je nezbytně nutné, je hloupost ještě mnohem větší.
Filo napsal:
Presne preto furt kupujem remeň podľa VIN originál, pre Bmw to tiež robí Continental a je drahší, no ale veď to nemeníme každý mesiac ...
Sice s tímto přístupem v mnoha položkách nesouhlasím, ale jde o relevantní názor, připomínající pořekadlo, že kdo chce cvičenou opici, musí mít na banány....
Kdybych k tomu přistupoval tímto způsobem, zimní preventivní repase koupeného Bédi by se mi prodražila o pěkných pár tisícovek. Upřímně opravdu nechápu, proč bych měl za doslova to samé platit 2-4x tolik než musím. V mém případě to tentokrát s řemenem napoprve nevyšlo, ale když to vezmu zpětně, kolik jsem už na značkových (neošizených) náhradách od září ušetřil, že mi bude tato drobná negativní zkušenost za 130,- Kč bohatě dorovnána. Osobně si myslím, že šetřit na věcech podstatných a důležitých je opravdu hloupost, ale utrácet ze řemen a podobné prkotiny násobně víc než je nezbytně nutné, je hloupost ještě mnohem větší.
OK, veď je to len vec názoru .... nič sa nedeje, hlavne nech to šľape k spokojnosti .
Geckar napsal:
Takže jsem další exot v řadě, který si dovolil reagovat na vlákno po delší době..... Takže u roku 2007 mohu konstatovat, že řemen CONTI "4PK592(582) ELAST" je naprosto nepoužitelný. V přesném porovnání oproti původnímu 4PK592 je přesně o 18mm kratší. A to tam fakt dostat nejde. Takže objednávám CONTI 4PK611 dle info výše a doufám, že tentokrát už se podaří. Přidávám foto, aby se s tím někdo netrápil jako dnes já.
Porovnávat starej s novým je zbytečný... starej je vždycky provozem nataženej... tím spíš ten elast na 12kách.
A na 12 GS 2007 sice patří 611 elast, ale na GS Adventure toho samého roku už patří 592/582 elast. Proto u tohodle často dochází k omylům.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA