Minulý týden jsem řešil spíše opačný problém, všiml jsem si že mi nejdou zamknou řidítka, tak jsem se na to po práci mrknul a oba ty spešl šroby co drží spínačku byly povolený a asi 8mm vyšroubovaný a prostě to nešlo zamknout, jinak všechno šlapalo jak má. Koupil jsem imbusáky M8x25 a zalepil to modrým Loctite, snad už se to nevyklepe.
Tomano79 přiložený následující obrázek:
[197.18Kb]
Upravil Tomano79 dne 09.05.2015 09:24
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Ahoj,
to je přesně ono, ale buď se ty trhací šrouby musí předem v dílně vyměnit za šrouby s ibmusem a nebo sebou vozit kromě antény i akuvrtačku, náhradní šrouby a levotočivý vrták.
Na utazeni je pripravek . Jezek ho myslim pujcuje ke sroubum. A jinak demontaz je odvrtanim. Ale ty to na 800 nemas ty tam mas normalne na 40torx s bespecnostnim cepem
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Na utazeni je pripravek . Jezek ho myslim pujcuje ke sroubum. A jinak demontaz je odvrtanim. Ale ty to na 800 nemas ty tam mas normalne na 40torx s bespecnostnim cepem
chlastá zelenou s pivem . Kecá
Upravil Milda_Km dne 09.05.2015 20:54
Jsou tam (na 12) šrouby se speciílní hlavou s takovými ozubením, které má záběr jen na utažení. V ose šrobu je malá slepá díra, takže trefit střed při odvrtání je v pohodě. Doporučuji navrtat a použít vytahovák zalomených šroubů.
Trošičku oživím téma :-)
Jedu se trošku provětrat za hranice a nerad bych (jak někdo taky psal výše :-) ) se vracel třeba na vozíku za autem. Po přečtení tohoto vlákna jsem si také raději zakoupil náhradní EWS,píšete že je třeba pro výměnu odvrtat původní šrouby aby to šlo vyměnit,jsou to tyto dva (viz obrázek ) ??? Pokud ano,předchozí majitel již asi tuto krabičku měnil,protože tam mám normální šroubky na hvězdičku?!
No a druhý dotaz zní.
Známý mi poradil,že pokud bych tam měl ještě ty původní šrouby a stalo by se to co nechci,stačí jen vytáhnout ten konektor z nefunkčního EWS a strčit do nového a ten nový EWS při startu stačí jen přiložit nějak blíže ke klíči a ono to prý naskočí.
Máte s tímto procesem někdo zkušenost?