tak sem se konečně dostal k tomu ABS, rozebral sem ho a byla v něm voda. Vyčistil jsem ty spojky co jsou dole a dal zase dohromady. Nejak se mi podarilo napoprvy nastavit spravnou vzdalenost na zadnim cidle u kotoucku(je ubrouseny) a ABS mi chvili fungovalo, po chvili se ale nejak zase rozhazelo a fungovat prestalo, ted sem to ladil v garazi (menil vzdalenost zadniho cidla od kotoucku) 2 hodiny a zadny vysledek. Vzdycky resetuju ABS a kontrolky blikaj soucasne do rozjezdu, kdy se pri zaharaseni ABS neaktivuje a kontrolky se rozblikaj stridave. Proto se chci zeptat, kdyz mam spatnou vzdalenost cidla od kotoucku, rozhazi se to az pri rozjezdu, nebo to uz pri otoceni klickem zacne svitit jak zeleznicni prejezd? Potrebuju zjistit, jestli je ta zavada jen v tom zadnim cidle nebo mi neco pretrvava v samotny ABS jednotce. Dik
Upravil Fabio dne 19.09.2008 21:03
Tak abyste vedeli jak to nakonec vse dopadlo. ABS sem sundaval trikrat a az napotreti sem ho rozebral do te miry ze jsem ho spravil. Problém je ve rzi. protože se mi voda dostala až na tu hřídel, na který jsou elmag spojky. Elmag spojky který jsou vyznačený červeně se musí rozebrat a očistit styčné plochy elektromagnetu a toho protikusu. Sou tam dve spojky, predni okruh a zadni okruh. Aby se daly rozebrat tak se musi sundat uchycení hřídele(modré šipky a hřídel se musí sundat. Aby se dala sundat tak se musí vyháknout řetízek (zelené šipky). Ten řetízek je převod, přes který se otvírají hydraulické ventily. Po tom co se to povede tak se hřídel rozebere a vyčistí se od rzi. Nejdůležitější e vyčistit styčkou plochu mezi elektromagnetem a tim protikusem, tak když to nedoléhá kvůli rzi a já jií tam měl dost, tak se ABS neaktivuje. Je dobré to vzít ještě dohladka nějakým jemným šmirglem nejlíp na soustruhu. Pak dáme hřídel spátky dohromady a sestavíme a odvzdušníme brzdy. Kdyby měl někdo zájem tak vysvětlím funkci tohoto ABS někdy při nějakém posezení.
Dneska sem to byl pořádně vyzkoušet a pěkně to běhá.
Fabio přiložený následující obrázek:
smazak73 napsal:
Tak to je pěkná blbost nevim kdo je pa ˇzlabek jestli trošku nelakuje kur.a když máš ubrošený čdlo proč by jsi měl mít v pr...i celí ABS nevim co ti mám poradit to je nějaká mechanická vada šutr mezi čidlo zničil čidlo ubrousil nebo urazit nevim zkus www moto jj.com
Pan Žlábek je jeden z největších odborníků na BMW v Praze, speciálně na motory starších modelů. Rozhodně ho považuju za odborníka, myslím že mu rukama už pár desítek a možná stovek motorů prošlo... Jinak to je firma CarServis u vinohradské nemocnice.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Fabio,jsem rad,ze te znam.Taky bych chtel bejt tak sikovnej.Ja bych to opravil asi tak,ze uz by to nikdo neopravil.*pissed*
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
jo jeste jedna vec, to, ze je ubrouseny cidlo o takovych nejakych 0,7mm vubec nevadi, nejak sem to vypodlozil, aby tam byla dostatecna vzdalenost, aby to fungovalo a ono to funguje, takze ani to cidlo za dva litry kupovat nemusim
smazak73 napsal:
Tak to je pěkná blbost nevim kdo je pa ˇzlabek jestli trošku nelakuje kur.a když máš ubrošený čdlo proč by jsi měl mít v pr...i celí ABS nevim co ti mám poradit to je nějaká mechanická vada šutr mezi čidlo zničil čidlo ubrousil nebo urazit nevim zkus www moto jj.com
Pan Žlábek je jeden z největších odborníků na BMW v Praze, speciálně na motory starších modelů. Rozhodně ho považuju za odborníka, myslím že mu rukama už pár desítek a možná stovek motorů prošlo... Jinak to je firma CarServis u vinohradské nemocnice.