S 1150 s dlouhou 6 jsem jel nejvíc podle GPS 194 bez kufrů. Tachometr byl za 200km/h. Měl jsem tehdy ještě katalyzátor, prostě vše origo.
Jinak s dlouhou 6 mohu jet klidně pořád 160 bez pocitu, že by se motor přetáčel. Ale prostě už pak fouká, takže spíš do těch 140.
Upravil stepan dne 08.10.2013 10:27
to chstepan: mám to stejně, 4000 - 45000 ot. O chlup delší 6tka by se hodila. Když jsem měl 8kilo tak po dálnici jsem jezdil okolo 90tky. Jinak mi přišlo že motor moc huntuju.
xjav napsal:
Na dálnici v DE lehce přes 200 km/h (205-210) i s kuframa a naloženej, jinak běžná cestovka 160 km/h...když není kvalt a/nebo mám šetřivou náladu , tak dálnice vynechávám a cestovka tak 120-130 km/h
hosi.. kecate.
po dalnicich jezdim pomerne casto, GSa potkavam (a dohanim), MALOKDO JEZDI PRES TACHOMETROVEJCH 130-150.
zvlast trvale.
-
120 na okresce u poloviny fora je jeste lepsi vtip
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dedkoid napsal:
to chstepan: mám to stejně, 4000 - 45000 ot. O chlup delší 6tka by se hodila. Když jsem měl 8kilo tak po dálnici jsem jezdil okolo 90tky. Jinak mi přišlo že motor moc huntuju.
Pitomost, 140 se dalo na osmikile bez problému držet akorát prostě foukalo.
A Kubo jak můžeš tyhle ty věci vědět? Se všema tady na fóru si někdy jel, když jeli sami a podle sebe, pochybuju.
Dedkoid napsal:
[quote]Paul napsal:
Pitomost, 140 se dalo na osmikile bez problému držet akorát prostě foukalo.
Motor rožhavenej do ruda, spálený nohy a žralo to jak BVPčko. :-)
Tak si měl nějakej problém, protože já jel po dálnici stabilně dvě hodiny 140 a teplota nevylezla ani o jednu čárku a to bylo venku přes 25 stupňů. Ono nesmíš jezdit v kraťasech pak to nebudeš cítit . Navíc já to cítil jenom když zapla sahara třeba ve městě jinak vůbec. No trošku víc to bralo, ale nic závratnýho, kolem 5,5l na sto.
Dedkoid napsal:
to chstepan: mám to stejně, 4000 - 45000 ot. O chlup delší 6tka by se hodila. Když jsem měl 8kilo tak po dálnici jsem jezdil okolo 90tky. Jinak mi přišlo že motor moc huntuju.
Pitomost, 140 se dalo na osmikile bez problému držet akorát prostě foukalo.
A Kubo jak můžeš tyhle ty věci vědět? Se všema tady na fóru si někdy jel, když jeli sami a podle sebe, pochybuju.
podle mne si honite trika, pripadne zamenujete "jel jsem jednou palbu z dovolene" vs. JEZDIM PALBU JAK VJEDU NA DALNICI.
nemluve o tom, ze aby jel clovek byt jen tachometrovejch 160 TRVALE, dalnice musi bejt prazdna. A to se stava casto. i v DE.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Stewe napsal:
Když jsem se potřeboval přesunout v roce 2011 z Pelješacu domů, cca 1350, chtěl jsem to zvládnout za jeden den. Když jsem najel v HR na dálnici, nasadil jsem 180 a celou dálnici jsem to tam tak nějak držel, spotřeba se vyšplhala na 8,5/100 km. V Rakousku už jsem byl hodnej a jel do 150. Jinak na dálnicích jezdím do Těch 150.
Tohle je fotka, když jsem zpomalil kvůli fotce tachometru, spotřeba je vidět.RAJČE
když jsem koncem září jel do Skotska, tak jsem na německý dálnici vyzkoušel, kolik mi to dá plně nabalený a dalo mi to 190 kmh, víc ani ň - tak nechápu jak jde nasadit 180 ..... a nebo to mám rozbitý
Z 12tky jsem kdysi vyzdimal 220km/h. Z 1100 192km/h, proste jsem to musel zkusit no.
Obe tyhle cisla byly podle navigace. Na 12tce souhlasily s navigaci, 1100 ukazuje mnohem vic nez kolik opravdu jede.
okrsky do 120 max, dálnice dle nálady a stavu většinou mezi 130-150 s kuframa, ojediněle 170. Maximálku jsem zkoušel na mé 12. rok 04, ale ve 200 jsem si říkal že už mi to stačí, tak nevím kam by to ještě šlo, ale asi už moc ne....
Lepší než za ženštinami hampejznými se píditi, jest plodníkem svým dvakrát týdně řádně zatřásti!
8my brnda jede 150 motorove naprosto vklidu ale fouka jak krava :-) bere pak tesne pod 6 - ja jezdil 150 v kuse i na 1V pegasu nesmite bejt mekejsi - pak ale bralo hrube nad 8 :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Mne prijde tak nejak nejprijemnejsi jezdit kolem 150. Pomaleji to moc neutika. Nejcasteji tedy na tacho tech 150 - 170, pricemz v takhle mi navic 1150 s dlouhou 6 zere jen cca 5,5l. Taky samo zalezi jakej je provoz.
Na motorce s tempomatem jsem tolerantnejsi i k pomalejsi jizde, stejne jako si treba na LC umim predstavit vyrazit o pulnoci, dat na tempomat 180 a rano bejt v Monte Carlu Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Na motorce s tempomatem jsem tolerantnejsi i k pomalejsi jizde, stejne jako si treba na LC umim predstavit vyrazit o pulnoci, dat na tempomat 180 a rano bejt v Monte Carlu
jo to je presne vo zabiti.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
Na motorce s tempomatem jsem tolerantnejsi i k pomalejsi jizde, stejne jako si treba na LC umim predstavit vyrazit o pulnoci, dat na tempomat 180 a rano bejt v Monte Carlu
jo to je presne vo zabiti.
Co?! Rychla jizda pres noc?
Nevim jak pro koho, ale ja mam tohle nejlip vyzkouseny vuci mymu organismu. Lip udrzim pozornost, nez kdyz se budu crcat celej den vypruzenej v hustym provozu a zacpach. Spanek mi neva.
Samozrejme je to na pohodlnou motorku, co dobre sviti. Na Hapine bych do toho nesel Teda alespon ne v takovy mire.
Maiali nel Fango!
... když v noci je tak lehký přehlídnout díru na silnici, roztouženou srnku co chce na druhou stranu nebo flek od nafty či oleje na silnici ... v autě to vetšinou akorát tak trochu drcne, bouchne nebo šmejkne ... ale na moto to bývá o dost fatálnější ...
(ch)stepan
chstepan napsal:
... když v noci je tak lehký přehlídnout díru na silnici, roztouženou srnku co chce na druhou stranu nebo flek od nafty či oleje na silnici ... v autě to vetšinou akorát tak trochu drcne, bouchne nebo šmejkne ... ale na moto to bývá o dost fatálnější ...
ve 180ti v noci staci mozna i vyhozena taska z McDriva, nebo PETka.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
na dálnici občas zkusím kolik z ní dostanu, ale konstantně 160 - 180. Spotřeba dle pc přes 8l.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015