Petos, Bajlak: joooo tak to je hodne dulezita vec kterou si nepriznavam, ale uvedomuju.
Nemam strach z toho, ze bych pak na motorku nemel penize, az tak moc nemam strach ani z casu, spis mam divnej strach z toho, abych vubec mel chut a "odvahu" jezdit. A to me tlaci do toho koupit motorku co nejdriv, pak uz hold doma bude a nebudu se muset prat s nejakyma vymluvama.
Rad bych, ale na cekani se uz vymlouvam hromadu let, protoze jsem sobec.
Je mi 32 a nechci jit svymu diteti na maturitak jako duchodce.. Navic doma bych to taky asi neprosadil a chapu to.
Alda napsal:
Rad bych, ale na cekani se uz vymlouvam hromadu let, protoze jsem sobec.
Je mi 32 a nechci jit svymu diteti na maturitak jako duchodce.. Navic doma bych to taky asi neprosadil a chapu to.
Prislo mi to tak nejak stejne a jsem rad, ze jsem to udelal a tesim se, jak si jako ctyricatnik, padesetnik jeste pekne zacestuju. Zatim si uzivam na motorce intenzivneji, vetsinou v offiku, na ruznych akcich a zavodech, kde se clovek vyblbne za den a nemusi nekde trajdat tejden. Navic za chvili uz budeme v obdobi,kdy uz muzou nastoupit babicky a tak i nejakej ten vejlet se zenou zase dame. Ale pocitej skoro tri roky jezdeni singl. Jeste mi do budoucna vrta v hlave sajda, ze bychom malyho taky mohli nekam kousek po pidicestach vzit a trochu infikovat benzinem. Maiali nel Fango!
Alda napsal:
Rad bych, ale na cekani se uz vymlouvam hromadu let, protoze jsem sobec.
Je mi 32 a nechci jit svymu diteti na maturitak jako duchodce.. Navic doma bych to taky asi neprosadil a chapu to.
Prislo mi to tak nejak stejne a jsem rad, ze jsem to udelal a tesim se, jak si jako ctyricatnik, padesetnik jeste pekne zacestuju. Zatim si uzivam na motorce intenzivneji, vetsinou v offiku, na ruznych akcich a zavodech, kde se clovek vyblbne za den a nemusi nekde trajdat tejden. Navic za chvili uz budeme v obdobi,kdy uz muzou nastoupit babicky a tak i nejakej ten vejlet se zenou zase dame. Ale pocitej skoro tri roky jezdeni singl. Jeste mi do budoucna vrta v hlave sajda, ze bychom malyho taky mohli nekam kousek po pidicestach vzit a trochu infikovat benzinem.
pockej, ale az budes mit druhy mimino, pripocitej teda dalsi 3 roky 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Alda napsal:
Rad bych, ale na cekani se uz vymlouvam hromadu let, protoze jsem sobec.
Je mi 32 a nechci jit svymu diteti na maturitak jako duchodce.. Navic doma bych to taky asi neprosadil a chapu to.
Prislo mi to tak nejak stejne a jsem rad, ze jsem to udelal a tesim se, jak si jako ctyricatnik, padesetnik jeste pekne zacestuju. Zatim si uzivam na motorce intenzivneji, vetsinou v offiku, na ruznych akcich a zavodech, kde se clovek vyblbne za den a nemusi nekde trajdat tejden. Navic za chvili uz budeme v obdobi,kdy uz muzou nastoupit babicky a tak i nejakej ten vejlet se zenou zase dame. Ale pocitej skoro tri roky jezdeni singl. Jeste mi do budoucna vrta v hlave sajda, ze bychom malyho taky mohli nekam kousek po pidicestach vzit a trochu infikovat benzinem.
Než sajda už je lepší kabriolet. Je na ty netopejry tak nějak praktičtější, když pořídíš "správnej" rok výroby, nikdo tě nebude buzerovat za pásy a sedačky...... Přeci jenom, sajda je jiná, už to není motorka, ale nemotora. Já já sevyblbnul s Felícií.....Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Lc Adv. bude to nejlepsi tak asi nemas co resit. Ja jsem na tom zrejme taky takR 1200 GS Adventure Ps: Jsem spokojen s tím co mám ale pokrok nezastavím.
Jeste dotaz, jak je to s modelovym rokem 2014, s tlumicem rizeni a dejme tomu "vychytanyma nejakyma muskama"? To uz se prodava? Nebo dokonce uz jezdi po silnicich?
Tlumič řízení už na modelovém roku 2014 je. Na spodním můstku je nálitek na uchycení tlumiče řízení. Ukazoval jsem fotky jak je to udělané už před pár týdny na Radarce Hicksovi. Myslím, že už ty motorky stojí i na salónech u nás v ČR. V Brně stojí jedno LC "2014" určitě.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
tiež som mal takúto dilemu ale potom sa dostala do rany 30 ročná DOHC Adv a bolo po dileme, uvedomujem si ze som si kupil starsi model za peniaze ku ktorym este keby som nejake to euro prihodil tak som mohol mat vodnika v socialpakete a nejak sa to vo mne samo zlomilo a najlepsie je ze po kupe vobec nepremyslam ci som urobil dobre... to že mám "boxeroidnejší" motor ktorý nemá taký úžasný priebeh krivky výkonu ako vodník mi nevadí... nakoniec keby mi to vadilo tak si kúpim Triumph Tiger Explorer 1200 - to je motorka ktora necha v spatakoch s vynimkou multistrady hadam vsetky cestovne endura
dost bolo lyriky, podme k tvojmu problemu
nikto z nas tu 12LC Adv. viac menej nejazdil - radit mu aby si zobral prave adventurovodníka je viac emocionalne ako racionalne (a to mne sa ten advík páči)
12LC uz par ludi ma a detske choroby novych modelov BMW sa skratka opat raz potvrdili, na druhu stranu sudruhovia zasa par dalsich veci oproti staremu modelu vychytali a odladili
moja rada znie, ak chces motorku teraz chod do dvojvacky air head (menej penazi, odladena, ale zas viac bliziaca sa k tej co si mal),
ak ti to nehori tak si urob mimino a rok dva pockaj na vodnika ked bude odladeny
Upravil raptor dne 17.10.2013 09:36
live fast, die young be wild, have fun
nikto z nas tu 12LC Adv. viac menej nejazdil - radit mu aby si zobral prave adventurovodníka je viac emocionalne ako racionalne (a to mne sa ten advík páči)
12LC uz par ludi ma a detske choroby novych modelov BMW sa skratka opat raz potvrdili, na druhu stranu sudruhovia zasa par dalsich veci oproti staremu modelu vychytali a odladili
moja rada znie, ak chces motorku teraz chod do dvojvacky air head (menej penazi, odladena, ale zas viac bliziaca sa k tej co si mal),
ak ti to nehori tak si urob mimino a rok dva pockaj na vodnika ked bude odladeny
Jak uz bylo receno, jsem rozhodlej pro LC. Ikdyz s tebou naprosto souhlasim, prijde mi rozumny jit dal a nekoupit si "stejnou" motorku, jako jsem mel poslednich 6 let.
Mouchy u LC.. vime o nejakym kmitani riditek na dratech, rok 2014 uz to resi a treba se stane, ze to vyresi svolavacka na 2013. Tezko rict. Hlavne jsem tim ale chtel rict to, ze o zadnych dalsich mouchach nevim, nikdo nic nehlasi, problemy nejsou.
Resit ADV je rozhodne neracionalni a to nejen proto, ze na ni jeste vlastne nikdo nejel, ale i proto, ze je to pro 98% lidi naprosto zbytecny. Vsem co maji ADV, az na par vyjimek, by stejnou sluzbu udelalo obyc. GS. Je to emocionalni a ty emoce jsou i duvod pro me proc nad ADV premyslim.
Alda napsal:
Rad bych, ale na cekani se uz vymlouvam hromadu let, protoze jsem sobec.
Je mi 32 a nechci jit svymu diteti na maturitak jako duchodce.. Navic doma bych to taky asi neprosadil a chapu to.
Prislo mi to tak nejak stejne a jsem rad, ze jsem to udelal a tesim se, jak si jako ctyricatnik, padesetnik jeste pekne zacestuju. Zatim si uzivam na motorce intenzivneji, vetsinou v offiku, na ruznych akcich a zavodech, kde se clovek vyblbne za den a nemusi nekde trajdat tejden. Navic za chvili uz budeme v obdobi,kdy uz muzou nastoupit babicky a tak i nejakej ten vejlet se zenou zase dame. Ale pocitej skoro tri roky jezdeni singl. Jeste mi do budoucna vrta v hlave sajda, ze bychom malyho taky mohli nekam kousek po pidicestach vzit a trochu infikovat benzinem.
Než sajda už je lepší kabriolet. Je na ty netopejry tak nějak praktičtější, když pořídíš "správnej" rok výroby, nikdo tě nebude buzerovat za pásy a sedačky...... Přeci jenom, sajda je jiná, už to není motorka, ale nemotora. Já já sevyblbnul s Felícií.....
Souhlas, veteránskej kabriolet mně treda napadl i první a zřejmě to tak dopadne. Normální sajdu bych nemohl, to mně nebere.
Ale pak jsem našel tohle a nemůžu říct, že by mně to nelákalo alespoň zkusit:
nikto z nas tu 12LC Adv. viac menej nejazdil - radit mu aby si zobral prave adventurovodníka je viac emocionalne ako racionalne (a to mne sa ten advík páči)
12LC uz par ludi ma a detske choroby novych modelov BMW sa skratka opat raz potvrdili, na druhu stranu sudruhovia zasa par dalsich veci oproti staremu modelu vychytali a odladili
moja rada znie, ak chces motorku teraz chod do dvojvacky air head (menej penazi, odladena, ale zas viac bliziaca sa k tej co si mal),
ak ti to nehori tak si urob mimino a rok dva pockaj na vodnika ked bude odladeny
Jak uz bylo receno, jsem rozhodlej pro LC. Ikdyz s tebou naprosto souhlasim, prijde mi rozumny jit dal a nekoupit si "stejnou" motorku, jako jsem mel poslednich 6 let.
Mouchy u LC.. vime o nejakym kmitani riditek na dratech, rok 2014 uz to resi a treba se stane, ze to vyresi svolavacka na 2013. Tezko rict. Hlavne jsem tim ale chtel rict to, ze o zadnych dalsich mouchach nevim, nikdo nic nehlasi, problemy nejsou.
Resit ADV je rozhodne neracionalni a to nejen proto, ze na ni jeste vlastne nikdo nejel, ale i proto, ze je to pro 98% lidi naprosto zbytecny. Vsem co maji ADV, az na par vyjimek, by stejnou sluzbu udelalo obyc. GS. Je to emocionalni a ty emoce jsou i duvod pro me proc nad ADV premyslim.
Jj. Je to v hlavě, ale ty emoce to chce a opravdu si udělat tu radost, když po tom člověk touží a nezůstat racionálně pod vrcholem.
Já si teda v minulosti drbal hlavu obráceně. Když jsem kupoval Xcountry, čekal jsem na nějaký větší peníze a měla to bejt překlenovačka k 12ADV. Hodně jsem ještě zvažoval normální 12 na drátech a v plný polní, kterou tenkrát v Autecu/inveltu měli, předváděčku s pár km a tu bych byl v poho utáhl. Ale chtěl jsem si holt udělat tu opravdovou radost. Nakonec se ne vše uplně povedlo a já zůstal s Xcountry několik let a nakonec to řešil 1150, kam jsme se se ženou krásně věšli. Stihli jsme jednu dovču a šup mimčo a od tý doby jsem zase jezdil sám...
To jen tak pro ilustraci, že se tyhle věci stejně blbě plánujou.
Pokud bych měl ale 11ku, tudíž neměl problém, že nemám na čem a tak jak tak bych si jí nechával a věděl bych, že už mě u bývalý motorky z jakejchkoli důvodů hlodalo, že to nebyl advík, tak bych si počkal na LC adv.
A že na tom nikdo nejel?! Myslím, že pokud jsem jel na normální původní 12 a adv a taky na LC, tak si představu docela udělat dokážu a myslím, že se od reality moc lišit nebude.
Maiali nel Fango!
Jenze ja jsem takova ostuda ze jsem nejel ani na 12ADV.
Od kamosu si takovy veci nerad pujcuju z jasnych duvodu, u dealera si nerad pujcuju kdyz nevim jestli nejakej kseft udelam. Profesionalni deformace z podnikani no.
Alda napsal:
Jenze ja jsem takova ostuda ze jsem nejel ani na 12ADV.
Od kamosu si takovy veci nerad pujcuju z jasnych duvodu, u dealera si nerad pujcuju kdyz nevim jestli nejakej kseft udelam. Profesionalni deformace z podnikani no.
Tak to se projeď. Třeba u prodejce, kde se za to pár korun platí bych to neviděl jako problém. Říct to na férovku. Uvažuju, ale potřebuju si udělat komplet obrázek.
PS: jel jsi teda vůbec na tý dvouvačce?
Upravil morabo dne 17.10.2013 14:04
Maiali nel Fango!
morabo a teraz nastupuje to caro rozdielnych nazorov.. pre mna je jazda na adventure (1150, 1200air) uplne o inom ako na "hladkej" verzii
- jedna z mušiek u vodnika je napr ze zerie zadne platnicky - do 6tkm ich mas v čudu... a rieši sa to preprogramovanim riadiacej jednotky ABS
- dalšia, ale už vačšia muška je že ta motorka zrejme nemá rada dážď... čítal som to tu na fóre zatial od jedného človeka, som zvedavý či podobné skúsenosti budú mať aj ďalší
- o výmene predného rámu kde je hlava riadenia tu už takisto bola reč - naštastie tiež iba u jednej motorky ale tie okolnosti vzniku boli velmi podivuhodne
- uchytenie predných klzákov na prvých sériách v hornom okulári - známa vec
..stále sa iba utvrdzujem v tom že nový model od BMW je vždy lepší ako ten starý, ale vždy treba od vypustenia rok dva počkať aby si neriešil voloviny
live fast, die young be wild, have fun
emoce jsou jedna věc, kolikrát to řeším stejně, ale psal jsi, že motorku chceš mít 6 let.
V tom případě bych u LC ještě chvíli počkal. Musím souhlasit s raptorem.
LC je nový model a změna oproti starému není "jen" dílčí, třeba jako 2009/2010 přechod na DOHC. Toto je úplně nová a jiná koncepce celé motorky. Od předního kola až po zadní. Těch problémů, co neobjevili v testovacím provozu bude jen přibývat s počtem prodaných kusů a najetých km. A motorka za půl mega není skútr za 25tis.
Upravil 3X dne 17.10.2013 16:37
Jo, jel jsem na dvouvacce. Motorove o necem jinym, to je jasna vec, ale proste je to porad jedna a ta sama motorka.
To samy jestli si koupim Passata 2.0TDi, pri touze po zmene to taky nevyresi stejny auto, byt treba s sestivalcem.