looker napsal:
Vrátím se ještě k tomu ventilu. Když ho vytáhnu a zapnu klíč, má to něco dělat? případně jak to (bezbolestně ) vyzkoušet?
Dík
Ahoj, když to vytáhneš a zapneš zapalování tak to zavrčí a o kousek to zajede, když pak vypneš zapalování tak to asi vteřinu potom zase vyleze ven. Je možný, že přitom ta špička ventilu vypadne, ale to je možná jedině dobře, uvnitř je taková šroubovice s pružinou a tam to může být zatuhlý, tak to vyčisti a uvidíš. Po zamontování do motorky se to nakalibrováním plynu srovná samo do správné polohy, je to samonastavovací...
tak jsem dnes vyndal lambdu a testnul. Vypadá, že jede, ale měřil jsem vývody pro vyhřívání lambdy při zapnutí klíče na motorce a tam jsem jaksi nic nenaměřil :-(
Nevíte někdo, jak startuje studená dvousvíce s odpojenou lambdou? ;-)
Tak abych to nějak uzavřel, po aktualizaci fw v řidící jednotce motorka už nechcípá.
Snad jí to vydrží.
Díky tímto Lukášovi z Cartecu za super přístup a vlídné ceny ;-)
zdravím pánové, tak jak tak pročítám tak je to asi nejaká vrozená vada gs 650. mám dakara R.V. 2004 a dělá mi to co asi všem. Nastartuju - zdechne, a to se opakuje tak 3x a pak drží,když podržím plyn tak je to v pohodě. Zkoušel jsem i kalibraci plynu nečekaně nepomohlo. Co sem vypozoroval a zjistil tak když natankuju 98 nebo 100 oktanový tak to chytá napoprvé,že by lambda?? no v pátek jedu na diagnostiku tak uvidíme jestli neco ukáže.
nejdřív to počisti (vzduch.klapu) atd, je to tady popsaný.
Kdybys neuspěl mrkni sem
http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/MiscPhotos/UNKNOWN-Poor-Starting-2005-CS-GS-Dakar.txt
jestli spadáš do rozsahu VINů a možná ti pomůže,jako mě, ta aktualizace fw v řidící jednotce.
Lambdu můžeš orientačně vyzkoušet když ji vytáhneš, připneš 12V na napájecí piny a na signálové píchneš ohmetr a tu část, co je ve výfuku vložíš do plamene - stačí zapalovač s větším plamenem - měl by se měnit odpor, přesné hodnoty si už nepamatuju. Na orientační oprubování to stačí.
čau, zkoušim dát do kupy kamarádovu 650, rv2004, 2svíčka. Taky chcípá za studena, když držim vyšší otáčky, tak se jen snaží chcípnout, ale udrží to, jen jakoby vynechává a jen jak se trošičku zahřeje, třeba tři starty na pár vteřin, tak už to je ok.
Než koupim tu lambdu za litra, chci ji vyzkoušet, ale nějak nejsem schopnej ji vymontovat ze svojí motorky, akorát jsem na tom zlomil klíč, jak je to zarezlý
Tak se chci jen zeptat, než zlomim další klíč nebo urvu celej vejfuk, nemáte někdo rozdělanou moto a nepučil by mi tu sondu na vyzkoušení na pět minut? Okr nymburk.
Ono to rozdělanou teda znamená jen sundanej šusplech
Díky
Do it my way...
Klidně půjčím, mám ji venku, ale Brno. Nicméně lambdou to nebude. Za studena stejně lambda nejede. I vyhřívanou jednotka připojuje po nějaké době. V té 650 jestli si to dobře vybavuji tak po 20 nebo 30 vteřinách.
Ahoj, díky, ale brno je fakt kousek z ruky.. no zkusim radši sehnat pořádnej klíč
btw po odpojení nebo vyšroubování tý sondy to má jen trochu zvýšený otáčky po nastartování, ale nesnaží se to zdechnout a nechcípne, nijak neškube, takže snad mam vítěze.
Edit:
Jentak pro zvědavce, po odpojení a vyndání tý lambdy jsem měl motorku párkrát nastartovanou, jen jsem ji očistil a profouk a vrátil zpět a od tý doby jezdí bez chcípání.
Buď si to umí opravdu nějak znovu nastavit hodnoty v řj a nebo to byl jen nějaký haluz a za měsíc se to vrátí zpět, což vlastně v létě nepoznáme
Upravil Brko dne 17.04.2018 00:06
Do it my way...