Ty vosmikila jsou prostě prapodivný motorky. Nejsou špatný, ale už bych to švácnul na stejnou kupu jako kterýhokoliv japonce a nebo číňana. Prostě spotřebka bez duše.
U 1150ADV mě vadí pouze to sedlo. Ale už to mám vykoumané, kdyby zbylo na druhou do garáže, tak to bude ona a přehodím podsedlovky z Bobše. Tak bych měl to úzké monosedlo na motorce, se kterou budu jezdit sám a na ADV normální dvousedlo. Je pro spolujezdce pohodlnější.
A že je 1150 starej krám? No je, ale mě se líbí, sám mám 1100 a hlavně, proti mě je to pořád zajíc
Vodu na motorkui nechci. To bych si nekupoval BMW, ale něco pohodlnějšího, rychlejšího, třeba Japonského.
A navíc je to další zbytečné kur vítko. Výkonově pomalu nestačím na 1100 a rychlost považuji za dostatečnou. Netřeba mě honit vyšší cíle za cenu materiálových a konstručních ústupků.
Ovšem každá věc má svého kupce. Třeba hračička Hicks ( jistě není sám) už se těší na BMW ADV na atomový pohon s lačnými ústy poblíž reaktoru
Já prostě konzervativně a zpátečnicky hodlám zůstat u pomalého, zastaralého, čoudícího, nevýkonného a těžkého starého železa.
Upravil Medik dne 12.11.2013 07:50
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Podívejte se na výsledky ankety. Téměř 100 lidí hlasovalo a s přehledem vede 1150GSA. Kupodivu i Stephanie ztrácí (12%) - myslel jsem, že tuhle volbu budou preferovat třeba ti, kterým se Adventure nelíbí vůbec...
18% pro nového vodníka mě taky překvapuje - téměř nikomu se nelíbí, slyšel jsem lidi na krámě říkat, že vypadá doslova hnusně a ejhle - najednou má stejně hlasů jako 1200GSA předchozího typu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Podívejte se na výsledky ankety. Téměř 100 lidí hlasovalo a s přehledem vede 1150GSA. Kupodivu i Stephanie ztrácí (12%) - myslel jsem, že tuhle volbu budou preferovat třeba ti, kterým se Adventure nelíbí vůbec...
18% pro nového vodníka mě taky překvapuje - téměř nikomu se nelíbí, slyšel jsem lidi na krámě říkat, že vypadá doslova hnusně a ejhle - najednou má stejně hlasů jako 1200GSA předchozího typu.
Já si myslím, že R1200GSA by se měly počítat dohromady, vím, že jsou to jiný motorky, ale myslím si, že většina lidí dala starší verzi jen proto, že ji mají doma. No a hned máme u dvanáctky skoro 30 hlasů.
Medik napsal:
Ty vosmikila jsou prostě prapodivný motorky. Nejsou špatný, ale už bych to švácnul na stejnou kupu jako kterýhokoliv japonce a nebo číňana. Prostě spotřebka bez duše.
ja jsem si teda nevsiml, ze by jedenactka mela nejaky charizma nebo se mluvi o tom svetlu z avyje?
Vodu na motorkui nechci. To bych si nekupoval BMW, ale něco pohodlnějšího, rychlejšího, třeba Japonského.
tak mi, mily hochu, ukaz JAPONSKOU konkurenci osmikila
Ono je to totiz take o tom, ze telelever, navic s 19kou a tezistem VEPREDU zdaleka nesedne kazdemu.
Ovšem každá věc má svého kupce. Třeba hračička Hicks ( jistě není sám) už se těší na BMW ADV na atomový pohon s lačnými ústy poblíž reaktoru
Já prostě konzervativně a zpátečnicky hodlám zůstat u pomalého, zastaralého, čoudícího, nevýkonného a těžkého starého železa.
LCcko a premotorovany? jako proc? jezdis porad mezi 2500 -- 5000 otacek nejakej zazracnej vykon to nema. Spis to nemusis tolik honit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mr GS napsal:
Jednoznačně DOHC Ne,že by se mi vodník nelíbil,ale teď bych si ho rozhodně nekoupil,protože to ve mě nebudí důveru(snad to čas a zkušenosti ostatních změní )
Svoji 12ku mám otestovanou na spolehlivost víc,než dost a dvouvačka není krom motoru až tak jiná,takže mít na to,jdu pro poslední AlpineWhite ...s tím,že svoji bych si stejně nechal
ty se svejma 55 kilama mokry vahy nepotrebujes LCcko musi s tebou jezdit kilo i Simson.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hele vis, co se rika.. cim vetsi afinita k motocyklum obrim, tim mensi pindour
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No za sebe rikam, ze me se nevic libi ta co mam prave doma, takze nyni 1200 ADV. Jinak, ale objektivne se mi libi asi kazda hezky udrzovana motorka jeji majitel ji ma rad a samozrejme i kazda nova hracicka. Myslim, ze novy ADV je opet o neco napred a bude se vam libit nebojte, to chce cas a prachy a zvyk.
ja jsem si teda nevsiml, ze by jedenactka mela nejaky charizma nebo se mluvi o tom svetlu z avyje?
tak mi, mily hochu, ukaz JAPONSKOU konkurenci osmikila
Ono je to totiz take o tom, ze telelever, navic s 19kou a tezistem VEPREDU zdaleka nesedne kazdemu.
LCcko a premotorovany? jako proc? jezdis porad mezi 2500 -- 5000 otacek nejakej zazracnej vykon to nema. Spis to nemusis tolik honit.
No, zase jsi to pochopil malinko zvráceně, ale už jsem si zvykl. jedenáctka má charisma, alespoň pro mě. Je tak hnusná na první pohled, že si jí pořídí opravdu jen někdo, kdo to překoná a začne nacházet proč jí chce. Mám v živé paměti mé setkání s tímto strojem. Příšerná laminátová zbytečnost ve předu, Aviácký světlo, hranatopatvarovitej tvar......no a už jí mám doma 5 let a zůstane se mnou, dokud nás smrt nerozdělí. A postupně jsem upouštěl od úprav těch věcí, které se mě hnusily napoprvé. Třeba zrovna to světlo z autobusu mám rád a hodlám si ho ponechat a nevyměním ho ani za xenon od TT.
Nehledal jsem japonskou konkurenci osmikila, ale že bych šel cestou pohodlnější motorky aj. Osmikiklo je trvdej osel, kterej se ti sedlem zařízne mezi půlky a tím už pro mě končí, protože nemám rád v řiti nic navíc, než dala příroda. Ovšem jak jsem psal dál, někomu to vyhovuje. Já mám zadel jako štírskej valach, takže mě ne. Dovedu si představit jezdit třeba na Pan Europeanu.
nenapsal jsem, že je přemotorovaný. Má větší výkon, to ano, je i rychlejší, to snad nepopřeš a obsahuje více kur vítek, což je nezpochybnitelné. To jsem myslel. Jinak samozřejmě má své hranice již koncepce motoru a ty ani elektronikou nepředěláš. Prostě 20.000 otáček z toho dostaneš jen jednou a na chvilku, ale zase kolem těch 5000 to objede několikrát Zeměkouli.
Shrnuto - jsem konzerva a můj hroch mě plně dostačuje. Ovšem to neznamená, že bych mu nepořídil mladší nevěstu
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
K vývoji diskuze - především R1100GS nebyla nikdy prodávaná ve verzi "adventure" a o to tady jde. Ta zvětšená nádrž tvary motorky dost podstatně změní a ne vždy to vypadá hezky. Takže bych asi do toho netahal motorky, které jsou sice dělané a osvědčené na cestování i v dobrodružnějších zemích ale nejsou to tovární "adventure" stroje s velkou nádrží. To by se dalo taky diskutovat o tom, že ještě lepší je třeba G650X (případně s velkou nádrží) nebo HP2 je ještě lepší atd. Prostě to nebyly tovární ADVENTURE a basta.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
1150,1200 nebo LC je mi celkem jedno. Ty motorky se mi líbí všechny víceméně stejně. Zajímavé spíš je, a potvrdilo se mi to opět u LC, že varianta ADV je mnohem atraktivnější (co se týče designu) než neADV. Alespoň tedy pro mne. Máte to taky tak?
Některým stačí motocykl, jiní potřebují BMW
tomasgs napsal:
1150,1200 nebo LC je mi celkem jedno. Ty motorky se mi líbí všechny víceméně stejně. Zajímavé spíš je, a potvrdilo se mi to opět u LC, že varianta ADV je mnohem atraktivnější (co se týče designu) než neADV. Alespoň tedy pro mne. Máte to taky tak?
Roman Jakub napsal:
Verze ADV mi vždy přišla atraktivnější, než obyčejná (výrazně). U LC to možná prvně bude obráceně.
u mne je to podobne. Mne se spis NELIBILA (krome par vyrocek a DOHC) normalni 12ka a ADV mi prislo moc drahy a prerostly (kdyz jsem kupoval svoji prvni velkou moto po Pragovce).
u LC se mi ukrutne libi normalni verze a asi taky HODNE (nevidel jsem v realu) ADV.
ale kdyz jsem tenkrat sel do Inveltu, odesel jsem s osmikilem v prvni rade protoze se mi LIBILO vic, nez 12ka (melo napr. cerny draty
Upravil hicks dne 12.11.2013 17:14
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nikdy jsem si nemyslel, ze koupim novou motorku, vzdy mi to prisly vyhozeny penize. Po te co v kvetnu predstavili 800GSA jsem jenom doufal, ze az ji uvidim nazivo, nebude to ono a ja nerozbiju prasatko. Nestalo se tak a stoji v garazi.
Je proste nadherna, ostatni maji take sve kouzlo ale kdyz milujes neni co resit.
Bohuzel hlasovani je ovlivneno tim co jsem si koupil a proc jsem koupil.
BMW F800GS Adventure
Roman Jakub napsal:
Verze ADV mi vždy přišla atraktivnější, než obyčejná (výrazně). U LC to možná prvně bude obráceně.
u mne je to podobne. Mne se spis NELIBILA (krome par vyrocek a DOHC) normalni 12ka a ADV mi prislo moc drahy a prerostly (kdyz jsem kupoval svoji prvni velkou moto po Pragovce).
u LC se mi ukrutne libi normalni verze a asi taky HODNE (nevidel jsem v realu) ADV.
ale kdyz jsem tenkrat sel do Inveltu, odesel jsem s osmikilem v prvni rade protoze se mi LIBILO vic, nez 12ka (melo napr. cerny draty
JJ, souhlas, těšil jsem se na novou LC ADV a zatím podle prvních fotek zklamání, hlavně z toho lešení. Vypadá to jak kdyby bez toho nedržela pohromadě. Oproti tomu stará 1200 je pro mne rozhodně hezčí v ADV...
Pink Floyd - Coming Back To Life
kaca napsal:
JJ, souhlas, těšil jsem se na novou LC ADV a zatím podle prvních fotek zklamání, hlavně z toho lešení. Vypadá to jak kdyby bez toho nedržela pohromadě. Oproti tomu stará 1200 je pro mne rozhodně hezčí v ADV...