Ja chci verit,ze je to fakt jen nepodarenej kus.
Treba uz jen,ze se mi asi trikrat povolila zadni naprava,na tech trmenech.
Kdyz jsme kupovali Sprintera,tak byl rozdil oproti Renaultu asi 3500 e, myslim.
Jinak nejezdime dlouhy streky,spis kolem komina,do 100 km.
A nejlepší dodávka,kterou sem kdy měl,byl starej mercedes 208D,ještě generace před sprinterem. r.v.91, motor 2,3atmosféra a to neznalo závady,max spojka nebo altík,ale to byly korunový položky oproti dnešním rádobyautům. A na to,že to byla zadokolka,tak toho v zimě vyjela neskutečně,protože ten motor byl lenoch a neutrhávalo se to tak,jako ty dnešní turba.
Celkově mám rači auta se zadkem,aji osobáky. Fšechny předohraby sou rozpočtový mrdky.
No a u těch malejch dodávek je zajimavej Hyundai H1,ten novej. Motor nadupanej,velkej objem,zadní náhon... Kamoš to má od novoty,momentálně natočený kilo a bez problémů,jen oleje dělá.
Ve firmě jsme měli H1 08 a tranďáka07 - servis na H1 byl asi tak dvakrát dražší:-(. H1 mě chtěli dát na ježdění po Praze což jsem s poděkoval a odmítl i jako služebák. Jelo to supr, ale jen v létě. V zimě jsem zastavil někde v prd.li na zastávce, kde bylo odhrnuto 10 čísel sněhu, abych naťukl navigaci a vytlačil mě až po 2hodinách myslivec který šel odněkud, někam jinak bych tam byl do oblevy. Jelo to fakt dobře, což znamenalo na sněhu občas prekérku s předbíhajícím zadkem. Orosil jsem se hodněkrát. Ne to mě fakt nesedlo - zbytečné krizovky.
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Mě docela překvapuje, že nikdo tady nepíšete o Ivecu. (ani kladně, ani záporně)
Iveco jedine nektery vyrobni dny, nebrat ct a pa, videl jsem uplne novy stredecni kus a v nakladovem prostoru rozsypany sroubky a matice, kladivo jsem nikde nevidel a hned po vyjezdu od prodejce prestaly fungovat sterace (vymena komplet vcetne prevodu)
všude dobře, s kávou nejlíp
No mě je právě víc pochuti,když mě předbíhá zadek při akceleraci,než jako u předků,kde jede předek rovně při deceleraci. Navíc mě to ježdění "dveřima napřed" dost baví:-)
Janak na fšech zadohrabech sem používal Nokian Hakkapeliitta,se kterejma to vyjelo fakt hodně. A ty dva dny v roce,když je nějaká kalamita je mě to jedno,stejně se člověk nikam nedostane,protože to někde šprajcne ****,co si myslí,že ho espasr a jiný ****iny přenesou nad ostatníma a pak je se svou vochcávkou někde ve svodidlech:-)
U osobáků je komfort jízdy se zadním náhonem uplně někde jinde,než u předokolek,to sou jen šidítka:-)
Vikec napsal:
No mě je právě víc pochuti,když mě předbíhá zadek při akceleraci,než jako u předků,kde jede předek rovně při deceleraci. Navíc mě to ježdění "dveřima napřed" dost baví:-)
Janak na fšech zadohrabech sem používal Nokian Hakkapeliitta,se kterejma to vyjelo fakt hodně. A ty dva dny v roce,když je nějaká kalamita je mě to jedno,stejně se člověk nikam nedostane,protože to někde šprajcne ****,co si myslí,že ho espasr a jiný ****iny přenesou nad ostatníma a pak je se svou vochcávkou někde ve svodidlech:-)
U osobáků je komfort jízdy se zadním náhonem uplně někde jinde,než u předokolek,to sou jen šidítka:-)
Nezlob se na mě, bez urážky, ani snad nechci vědět kolik si toho na sněhu najezdil, protože takovýhle názory "předohrabky vs. zadohrabky" může mít jen někdo z jižní moravy, kterej zná sníh jen při "kalamitě". Spousta lidí bydlí nebo jezdí i v oblastech kde je v zimě na silnici sníh velmi často nebo i pořád. Myslím, že by stebou taky nesouhlasili..a nejem v tomhle
Vikec napsal:
No mě je právě víc pochuti,když mě předbíhá zadek při akceleraci,než jako u předků,kde jede předek rovně při deceleraci. Navíc mě to ježdění "dveřima napřed" dost baví:-)
Janak na fšech zadohrabech sem používal Nokian Hakkapeliitta,se kterejma to vyjelo fakt hodně. A ty dva dny v roce,když je nějaká kalamita je mě to jedno,stejně se člověk nikam nedostane,protože to někde šprajcne ****,co si myslí,že ho espasr a jiný ****iny přenesou nad ostatníma a pak je se svou vochcávkou někde ve svodidlech:-)
U osobáků je komfort jízdy se zadním náhonem uplně někde jinde,než u předokolek,to sou jen šidítka:-)
Nezlob se na mě, bez urážky, ani snad nechci vědět kolik si toho na sněhu najezdil, protože takovýhle názory "předohrabky vs. zadohrabky" může mít jen někdo z jižní moravy, kterej zná sníh jen při "kalamitě". Spousta lidí bydlí nebo jezdí i v oblastech kde je v zimě na silnici sníh velmi často nebo i pořád. Myslím, že by stebou taky nesouhlasili..a nejem v tomhle
Máš pravdu,jezdím málo a porovině:-) Osum let v kuse jezdím 120-150 000km ročně,2x týdně Brno-chemnitz(přez krušný hory)-Saarbrucken-Brno. A předtím sem jezdil rozvoz Vysočinu,v noci,4roky...se zadokolkou....
Ten komfort zadokolek je nezpochybnitelnej,aji u těch dodávej je sprinter/crafter daleko pohodlnější než zbytek světa. Momentálně mám jak dodávku,tak osobák předohrab a po přesednutí ze zadních náhonů je to krok zpět na celé čáře. Toť můj pohled na věc,ale je mě jasný,že sou lidi,co kopou za předokolku-jejich věc
Vikec napsal:
No mě je právě víc pochuti,když mě předbíhá zadek při akceleraci,než jako u předků,kde jede předek rovně při deceleraci. Navíc mě to ježdění "dveřima napřed" dost baví:-)
Janak na fšech zadohrabech sem používal Nokian Hakkapeliitta,se kterejma to vyjelo fakt hodně. A ty dva dny v roce,když je nějaká kalamita je mě to jedno,stejně se člověk nikam nedostane,protože to někde šprajcne ****,co si myslí,že ho espasr a jiný ****iny přenesou nad ostatníma a pak je se svou vochcávkou někde ve svodidlech:-)
U osobáků je komfort jízdy se zadním náhonem uplně někde jinde,než u předokolek,to sou jen šidítka:-)
Nezlob se na mě, bez urážky, ani snad nechci vědět kolik si toho na sněhu najezdil, protože takovýhle názory "předohrabky vs. zadohrabky" může mít jen někdo z jižní moravy, kterej zná sníh jen při "kalamitě". Spousta lidí bydlí nebo jezdí i v oblastech kde je v zimě na silnici sníh velmi často nebo i pořád. Myslím, že by stebou taky nesouhlasili..a nejem v tomhle
Máš pravdu,jezdím málo a porovině:-) Osum let v kuse jezdím 120-150 000km ročně,2x týdně Brno-chemnitz(přez krušný hory)-Saarbrucken-Brno. A předtím sem jezdil rozvoz Vysočinu,v noci,4roky...se zadokolkou....
Ten komfort zadokolek je nezpochybnitelnej,aji u těch dodávej je sprinter/crafter daleko pohodlnější než zbytek světa. Momentálně mám jak dodávku,tak osobák předohrab a po přesednutí ze zadních náhonů je to krok zpět na celé čáře. Toť můj pohled na věc,ale je mě jasný,že sou lidi,co kopou za předokolku-jejich věc
Souhlasím s tebou, že pro dálkovou přepravu jsou Sprinter/Crafter pohodlný, jsou na to určený, takže ten zadní pohon má opodstatnění (pevná náprava, větší zatížení), počítá se že jezděj většinou naložený.
Původně tady byl dotaz na menší auta T5/Vito, který mají komfortem daleko blíž k osobáku a nejezděj tolik a často naložený a tam je výhoda předku na sněhu nesporná.
Možná jde jen o zvyk. Osobně bych volil VW Caddy-Maxi nebo T5.
Máme doma od nova T4 2.5 TDi 77 kw a T5 2.5 TDi 96 kw. Oba bez problémů, najeto 320 a 160k km, pouze běžný servis.
T4 je držák, to je jasný... T5 je zase někde jinde v jízdních vlastnostech atd., prostě skoro osobák, 6ti kvalt atd. Co se týče poruchovosti, tak nějak cyklicky se se.rou jenom ty 128 kw verze...
Caddy bych rozhodně nebral, na to člověk moc chvály neslyší a co se týče těch Dacii to radši bez komentáře, to vážně nemůžete srovnávat
jardajerman@seznam.cz
Ve firmě sme měli VW caddy 1.9tdi a za dva roky 150tkm a jediná závady byli mlátící tyčky stabilizátorů. Teď máme to samí akorát 1.6tdi a vůbec to nejede a netopí ale závady žádný.Máme jich vždy 5kusů a všechny v pohodě.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Eman_ napsal:
Me by zajimalo,jak si prisel na vito....to si kup radeji dvanacettrojku nebo barkase nech vyvarit a zlaty....hlavne vito ne....
Vw cady nebo berlingo jako ma bohumil,to by ti melo stacit.....stejne to mas na to,aby te stara vozila ze zabavy a ruznych putyk.....
potřebuju ložnou plochu cca 2,5m
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko
Eman_ napsal:
Me by zajimalo,jak si prisel na vito....to si kup radeji dvanacettrojku nebo barkase nech vyvarit a zlaty....hlavne vito ne....
Vw cady nebo berlingo jako ma bohumil,to by ti melo stacit.....stejne to mas na to,aby te stara vozila ze zabavy a ruznych putyk.....
potřebuju ložnou plochu cca 2,5m
Avia 15 Furgon,dá se sehnat za 15 klacků.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Eman_ napsal:
Me by zajimalo,jak si prisel na vito....to si kup radeji dvanacettrojku nebo barkase nech vyvarit a zlaty....hlavne vito ne....
Vw cady nebo berlingo jako ma bohumil,to by ti melo stacit.....stejne to mas na to,aby te stara vozila ze zabavy a ruznych putyk.....
potřebuju ložnou plochu cca 2,5m
Avia 15 Furgon,dá se sehnat za 15 klacků.
lojzo
Nač stahovat kalhoty když brod je ještě daleko
JardaFGS napsal:
Caddy bych rozhodně nebral, na to člověk moc chvály neslyší...
sorry ale tohle teda ctu uplne poprvy.
jestli muzu trochu prispet. V praci mame cca 15aut, od jiste doby jen koncernove vozy. Musim zaklepat, ale lejem do toho jen olej a benzin. A jsou mezi nimi i auta ktera natoci 60tis rocne.
jedina zavada ktera se nedavno odehrala byla porucha PD vstriku na passatu. opraveno za cca 12tis kdy jsem radsi nechal udelat vsechny.
Taky je dobry si uvedomit, ze diagnostiku na VW ma dneska kazdej lojza v garazi a na netu jsou popsany vesmes vsechny chyby, ktery se snad muzou stat.
Jeste dojizdime dva trafiky, starsi rv04 najeto 400tis a krome spotrebaku a jedny vetsi zavady pohoda, novejsi 09 najeto 250tis a kvalita je uplne nekde v pr....jo kde jsou ty casy kolem roku 2000 kdy se delala auta podstive. Prvni Laguna, Mondeo, passat B5, prvni oktavky, T4 apod
Nemam rad automobilovy fanatismus a kecy, ze tahle znacka je nejlepsi a jina ne...jde o stesti, ale 15kusu kolem me v denni provozu je pro me dostatecny duvod.
Dneska kdyz clovek rozebira napr citroen chce se mu bl.it.
[quote]Michal21 napsal:
[quote]....jo kde jsou ty casy kolem roku 2000 kdy se delala auta podstive.
Má pravdu předsedo... Jen bych doplnil - do roku 2 tisíce....
Upravil hobr dne 24.11.2013 09:14
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."