Já teda nevím, ale mě se zdají ty bundy minimálně srovnatelné s bundama Rockway.
Mám Rockway a můžu říct za tu cenu je to luxus. Supr odvětrávání, vložka v dešti taky funguje a když jsem skákal kotrmelec do pole, tak jako do peřin...
F800GS
Za 18 tisíc sympatex černá nebo za 16700 goretex Dane Toresso ve světlejší kombinaci s 2x větší plochou větrání a řadou vychytávek....
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ja jsem na 800 nemel v podstate nic... Kufry od TT - super na silnici, do terenu naho.vno (na off jsou lepsi mekke), ale zase na druhou stranu v pripade, kdy kufry nejsou namontovany, ten ram na ne funguje jako ochrana (rovnal jsem ho nescenekrat) - kdyz je motorka na boku, lezi na riditkach a ramu na kufry. Kryty rukojeti byly od BMW, susplech taktez. Zadni plotna je dobra vec a TT nebo kdokoliv jiny splni svuj ucel. Veseni ostatnich kravinek je podle me jen na to, aby motorka vypadala vic "drsnejc". Na svetle jsem mel nalepenu silnou folii (ca 1.5mm) a jednou za ctvrt roku jsem ji vymenil.
Osobne bych radeji investoval do kvalitnich rafku jak vpredu tak vzadu a taktez do tlumicu. Ostatni jsou nepodstatne kravinky a motorka kvuli nim lip nepojede.
Male "odlozeni" motorka prezije tak jak je. Pri velkych padech se toho vetsinou poku.rvi mnohem vice a zadne ochrany tomu nepomuzou. Pak je levnejsi servisovat pouze origo dily a ne origo dily + hromadu doplnku.
petrs: protože si lidi chtějí vybírat podle sebe, tak jsme měli na výběr "měkké" Zega a "tvrdé" ZegaPro. Ty Zega budou příští rok nahrazené jinými s trošku odlišným designem a proti ZegaPro výrazně nižší cenou.
Jinak dost záleží na konstrukci toho rámu kufrů. Některé jsou dělané tak, že se propojovací tyč deformuje a nebo jsou tam i dvě tyčky co propojují levou a pravou stranu a pak kufr sám o sobě nemusí povolit a energie se utlumí při běžných pádech v deformaci těch tyčí. A některé jsou dělané tak, že rám se po pádu ani nehne a pokud se nehne ani tělo kufru, tak se ta energie někam musí přenést ale když je ta propojka udělaná správně, tak se celkem nic vážného neděje. Obvykle to odnese deformací právě ten rám, což se dá celkem snadno napravit buď kurtama nebo i hevírkem v každé garáži. Naposledy jsme to takhle rovnali po docela solidním pádu v Zagoře v Maroku. Heverem se to srovnalo tak, že se nedalo poznat že byl rám ohnutý o dobře 30 stupňů.
Jinak bych neřekl, že všechno ostatní je nanic - minimálně z poslední letošní větší cesty kde byly tuším tři F800GS na 4500km tripu v Maroku a padali jak hrušky každý den a v celkem vysokých rychlostech, tak bych některý věci viděl jako docela zásadní. Třeba kovový držák chladiče, protože ten plastový se utrhne při prvním pádu a chladič nic nedrží. Mřížka na světlo při jízdě po kamenitý pistě je naprosto zásadní. Od motorky před tebou lítají kameny takovou rychlostí, že je zbytečný riskovat. Pochopitelně 1.5mm folie něco snese ale půlkilovej ostrej šutr odhozený od motorky co jede kilo, to už je nějaká energie a když to trefí hranu té paraboly, nevěřím že to světlo neodnese. Mřížka chladiče - v kamenitých podmínkách na rychlý pistě docela zásadní věc. V bahně to samý. Na poškození chladiče není potřeba vůbec velký kámen, stačí poměrně malý a už to teče. Zbytečný starosti.
Nějaký rozšíření policajta, jinak ty motorky NEUSTÁLE někde padají. A kdyby alespoň spadly jen tak, obvykle spadne na druhou a poškodí to cizí... Sériový policajt má děsně malou plochu i na trávě, o něčem měkčím ani nemluvím.
Neopreny na kluzáky vidlí nejsou blbý nápad - rozhodně to je lepší než nic když člověk neustále nečistí.
Sériový stupačky jsou příšerný. Kdo jezdí víc hodin denně ve stupačkách, tak to pochopí. Na silniční ježdění to je fuk ale když stojíš na motorce 6h každý den během 14 dnů cesty, tak je to zásadní rozdíl jestli tam jsou fakt široký nebo ne. Zejména když člověk nemá opravdu MX boty s tuhou podrážkou. A stavitelná řadička v případě MX bot mi přijde jako zásadní.
Nicméně souhlasím že č. 1 je podvozek a u F800GS to je docela velký rozdíl co tam je za tlumiče vpředu i vzadu. Sériové ráfky jsou z bláta a dozadu to chce 18" pokud to člověk myslí s offroadem vážně - už jen kvůli výběru pneumatik. Šucplech od BMW mi přijde dost malý ale nikdo z letošní výpravy nenajel na šutr a neprorazil to (na rozdíl od 1200GS)
Ovšem pro mě je ještě důležitější sedlo, protože sériový sedlo na F800GS navrhoval šílenec. Ty ostrý hrany moje stehna nesnesou. A nejsem asi sám.
Tome, to s tim deformovanim drzaku kufru nebylo mineno jako kritika. Naopak... Ty drzaky se rovnaly snadno a velmi dobre ochranily motorku pri padu. Do Australie chodily 800 s jinovou vybavou a moje mela uz rozsirene stupacky, pravdepodobne od TT.
Ta folie funguje prekvapive dobre. I vetsi sutry mi svetlo prezilo. Jestli by to dalo i pul kilovy, nevim, pac jsem takovym nikdy nedostal.
Na sedlo jsem si tak nejak zvyknul a pri jizde ve stupackach je jeho uzkost vyhoda - motorka se lepe sevre koleny.
Policajta jsem rozsireneho nemel. Po ruce je vzdy nejaky sutr nebo klacek na podlozeni, anebo strom na opreni... Kolega to mel a v pisku mu motorka stejne spadla, zrovna tak jako v mekkem bahne.
S tim chladicem mas mozna pravdu. Me se to nikdy nepovedlo... Za to mi z motorky trvale padaly srouby. Takze je dobre mit dostatek nahradnich v naradi :-)
Já znám tu motorku co měl kolega Petr ale to je starší model a ty tři letos v Maroku, to bylo teda něco. Fakt se pořád něco opravovalo. Zaseknutý plynový lanka, urvaný chladiče, tekoucí olej pod hlavou..
Ale kromě jednoho měli docela ochranné věci a jsem si jistý že to pomohlo - těch pádů do kamení byly fakt desítky a jak přední rámy v kombinaci s rámy kufrů fungovaly dobře. Ty šutry co lítaly od kol - neuvěřitelný. Ten kryt chladiče fakt doporučuju. Ne že by se to nedalo opravit ale když nemáš tekutý kov tak je to pakárna někde na cestě co s tím...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tome: ano rafky stoji za pikacu to vime vsichni, sam uz mam vepredu excel
podvozek jo ten je taky dizkuze na dlouhy stranky, nekdo si vystaci s klasikou , ale to zas nejezdi off, kdyz das treba Hyperpro pruziny uz poznas rozdil hlavne, kdyz je motorka nenalozena
co se tyka susplechu tak ten je v poradku, ja letos chytnul takovej balvan, ze mi pak dalo dost prace to vyklepat nazpatek a uplne vpohode ustal to, navic kdyz pominu letosni model susplechu, ktery se mi celkem zamlouva tak predtim teda TT nenabizelo nic extra tem kryt + kryt chladice oleje byl teda rozhodne horsi jak ten BMW z boku tim predkem by tam nalitalo teda vic sutru jak tim BMW
vyztuhu na chladic sem poridil myslim jako prvni po koupi motorky , jeste by se mohla delat i na druhou stranu
co se tyka sedla tak opravdu to zakladni sedlo je hruza, 300km a mam zadek uplne znicenej, ale znam lidi co na tom vydrzi jezdit hodiny a stovky km, ja pouzivam to snizeny a na tom se da jezdit dlouho, ted budu testovat konfortni
jinak stupacky zatim moc neresim, porad mi vyhovuji, asi bych pak resil tema sirokyma od SW nebo Pivot, ale ty jsou na me dost drahy, porad ty zakladni jsou lepsi jak ty malinkaty na obyc R1200GS
neopreny sem poridil taky dobra vec , pokud clovek jezdi off, mam ty se suchacem od TT musi se vic udrzovat jak ty celoneoprenovy, ale zas montaz je za chvilku
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
macabe: tady mas prvni doplnek at mas ten zobak trochu krasnejsi http://www.motork...92560.html opravdu mi to tam na tve ve vzhledu chybi
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
mě rupne,když jsem zobák sháněl já tak nikde nebyl a tady jsou hned dva za super cenu. jinak já si snížil origo sedlo (172 cm) a sedí se nepopsatelně líp.padáky mám od GIVI ,původně jsem je nechtěl,ale už jsem si blahořečil,když jsem ji zvedal ze zámkovky.
macabe napsal:
o barvu mi až tolik nejde pokud nebudu v červeném nebo zeleném... jde mi spíš o funkčnost a bezpečnost.
Psi je spicka, vse funguje a je vymyslene. Mam 2 metry a tohle http://www.psihub...e=category vcetne kalhot na miru. V desti super, nepromokne a jel jsem i v teplotach okolo nuly, vse super
všude dobře, s kávou nejlíp
Mám lem zádního brzdového světla naprasklý, pod jakým názvem se to dá vyhledat na netu abych si zjistil cenu? Zkoušel jsem to hledat, ale nic jsem nenašel.
díky
EDIT:
Jakou používáte nabíječku, abych mohl dobíjet baterii bez odstrojování ale jen přes "zapalovač" a současně aby s ní bylo možné dobíjet i auto.. ať nemusím kupovat 2 nabíječky díky.
Upravil macabe dne 29.12.2013 17:48
macabe napsal:
Mám lem zádního brzdového světla naprasklý, pod jakým názvem se to dá vyhledat na netu abych si zjistil cenu? Zkoušel jsem to hledat, ale nic jsem nenašel.
díky
EDIT:
Jakou používáte nabíječku, abych mohl dobíjet baterii bez odstrojování ale jen přes "zapalovač" a současně aby s ní bylo možné dobíjet i auto.. ať nemusím kupovat 2 nabíječky díky.
macabe napsal:
Mám lem zádního brzdového světla naprasklý, pod jakým názvem se to dá vyhledat na netu abych si zjistil cenu? Zkoušel jsem to hledat, ale nic jsem nenašel.
díky
EDIT:
Jakou používáte nabíječku, abych mohl dobíjet baterii bez odstrojování ale jen přes "zapalovač" a současně aby s ní bylo možné dobíjet i auto.. ať nemusím kupovat 2 nabíječky díky.