mmch od te doby, co elektronika ZJEDNODUSILA ovladani letadel, nemusi uz litat palubni inzenyr.
ja myslim, ze bazirovani na mechanice nekterych zde je ze slusne casti proto, ze ji proste nerozumi.. moje generace uz vyrustala s pocitacema.
Jasně to bezpochyby..,ale je to druhá strana mince a to je všeobecná představa o tom,že diagnostika el. součástí řekne jdi a vyměň tohle...tak to taky nefunguje...je to o zkušenstech a znalostech systémů...
A další argument strany zastánců mechanických věcí je jednoduchý...co stím v Africe,Jižní Americe apod...
Tom
mmch od te doby, co elektronika ZJEDNODUSILA ovladani letadel, nemusi uz litat palubni inzenyr.
ja myslim, ze bazirovani na mechanice nekterych zde je ze slusne casti proto, ze ji proste nerozumi.. moje generace uz vyrustala s pocitacema.
Jasně to bezpochyby..,ale je to druhá strana mince a to je všeobecná představa o tom,že diagnostika el. součástí řekne jdi a vyměň tohle...tak to taky nefunguje...je to o zkušenstech a znalostech systémů...
A další argument strany zastánců mechanických věcí je jednoduchý...co stím v Africe,Jižní Americe apod...
neni treba takove Chile a Argentina rozvinutejsi nez treba Morava
ad. diagnostika: hodne zalezi, jak ten system udelas... muzes ho podelat stejne jako mechanicky.
Ale podivej se na dnesni pocitace.. jsou milionkrat slozitejsi, nez ty starsi.. a s.rou se min.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mmch od te doby, co elektronika ZJEDNODUSILA ovladani letadel, nemusi uz litat palubni inzenyr.
ja myslim, ze bazirovani na mechanice nekterych zde je ze slusne casti proto, ze ji proste nerozumi.. moje generace uz vyrustala s pocitacema.
Jasně to bezpochyby..,ale je to druhá strana mince a to je všeobecná představa o tom,že diagnostika el. součástí řekne jdi a vyměň tohle...tak to taky nefunguje...je to o zkušenstech a znalostech systémů...
A další argument strany zastánců mechanických věcí je jednoduchý...co stím v Africe,Jižní Americe apod...
neni treba takove Chile a Argentina rozvinutejsi nez treba Morava
ad. diagnostika: hodne zalezi, jak ten system udelas... muzes ho podelat stejne jako mechanicky.
Ale podivej se na dnesni pocitace.. jsou milionkrat slozitejsi, nez ty starsi.. a s.rou se min.
Ale jo, Já ti jen říkám, že diagnostika není vše..lidi si myslí přijedu do servisu píchnu na komp a vím co stím je...ne vždy to tak...
Co se týká Jižní Ameriky, byl to příklad, jsou tam státy méně a i více vyvinuté(modernější) než Morava,prostě to byl příklad..
Upravil TomR1 dne 16.12.2013 03:22
Tom
Spíš si myslím, že je to tak, že vše má svoje výhody a třeba ty bude zastánce ''moderní'' techniky a někdo jinej klasiky...
Čtu teď cestopis jak jede na Jawě kolem světa...veze s sebou hodně dílů,leccos už se mu rozbilo ale díky zastaralosti a mechanice zatím vše opravil i v ¨''prdelých'' kde neví co je vstřikování....
druhá strana mince může být, že by koupil novu motorku a ten svět by objel bez závady...toť otázka...myslím, že je to nekonečná debata a každému jeho jest.
Tom
morabo napsal:
To muzeme prubnout, testovaci stroj bychom na to meli, ne?!
Až bude jednou zažranej do nějaký ultra debaty u počítače tak mu nenápadně vyřaď z provozu chlazení a pak počkáme odkud bude volat
Upravil Paul dne 16.12.2013 11:27
Zdravím, tak se vracím k původnímu tématu.
Koupil jsem nová ložiska v tady v Hradci Králové ve VK Ložiska, tu prodejnu má můj kamarád. Ukázal jsem mu ložiska co jsem tam měl a on mně řekl, že to oranžové z Taiwanu je prý kvalitní, je to japonská výroba, ale v Taiwanské fabrice, taky mu nic nebylo, bylo v háji to dvouřadé, které se mu nepodařilo identifikovat, bylo totálně vylágrované, v drahách kuliček vypadaný materiál, až jsem se podivil na čem jsem to jezdil.
Prodal mně to malé značky Timken ( USA ), to větší dvouřadé naše ZKL. Za ty ložiska jsem zaplatil i s guferem celkem 350,- Kč. Řekl mně, že naše ložiska nejsou vůbec špatná, ale ať je při každé servisní prohlídce zkontroluji, další výměna není po mých zkušenostech žádný problém.
No uvidíme. Toť vše, zdravím.
Ivoš.