TomasTT napsal:
tomasgs: hele ono to není zase tak špatné. Nás vždycky zajímaly hlavně ty doplňky a technika. Naučili jsme se na tom strašnou spoustu věcí - v době, kdy o tom tady nikdo neslyšel. A nejen o technice (programovatelné řídící jednotky a ladění) ale třeba i to, jak používat fóra resp. předchůdce diskuzních fór, který v USA prodejci nebo výrobci používali pro komunikaci se zákazníky v dobách, kdy u nás byla špička ISDN vytáčená linka. Byly to užitečný věci - Compuserve, Delphi.. dneska si na to nikdo nezvpomene. Ale už tenkrát když člověk něco potřeboval, tak napsal na podporu do určité složky a mohl si číst odpovědi dalších lidí - fakt to bylo něco jako bmwgs.cz dneska. To bych řekl byl hlavní přínos. A taky se člověk naučil komunikovat se světem - objednávat leštěné sací potrubí co vyráběl jeden člověk v Austrálii, vysokokompresní pístové sady a vačky v USA, řídící jednotky v Japonsku atd. Pomohlo to naučit zvyklosti (třeba běžné mnohaměsíční čekání na backordery), reklamace atd. Já na to vzpomínám celkem rád. Dělali jsme jen metrický stroje, nic na H-D, tím se u nás prakticky nikdo nezabýval, takže jsme si všechno museli shánět sami. Nezapomenu třeba na instalaci 45mm spádového karburátoru Mikuni, kdy jsme se vsázeli v garáži, jestli to nastartuje nebo ne. Nastartovalo Jak se dělá airbrush a co to obnáší, jak se bránit vibracím (1800ccm dvouválec vibruje jako sbíječka) aby nepraskaly plechy třeba na blatníku, jak tahat kabely aby nebyly vidět atd atd., Mě tady bavila víc ta technika a cestování.
Jo, tyhle technický finesy jsou moc hezký. V roce 2002 jsem navštívil Daytona Bike Week a ty jejich přestavby se mi moc líbili. Po technické stránce dokonalá práce. Fakt vypiplaný do detailu. To je to co na tom oceňuji. Ale že bych si přál takovou motorku vlastnit nebo na ní jezdit, to ne.
Upravil tomasgs dne 17.12.2013 18:48
Některým stačí motocykl, jiní potřebují BMW
chafre napsal:
Rovněž gratuluji ke kulatinám Když už tak hezky kluci vzpomínáte, tak hodím taky něco do placu Psalo se léto L.P. 2002 a já se stal členem bavorské jízdy..ještě bez kufrů, ty dorazily o týden později
[img][/img]
ADVík s malou nádrží...to se moc nevidí...
Ta Milanova je taky s malou nádrží. Viz foto z té projížďky bezprostředně po nákupu..
chafre napsal:
Rovněž gratuluji ke kulatinám Když už tak hezky kluci vzpomínáte, tak hodím taky něco do placu Psalo se léto L.P. 2002 a já se stal členem bavorské jízdy..ještě bez kufrů, ty dorazily o týden později
[img][/img]
ADVík s malou nádrží...to se moc nevidí...
Ta Milanova je taky s malou nádrží. Viz foto z té projížďky bezprostředně po nákupu..
servisak: to nééé, možná tolik chtěli za novou jako samostatný díl ale určitě ne jako volba k nové motorce. Cena (příplatek) v roce 2003 byla: 8.320,- Kč o rok později 8220Kč.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...