Třičtvrtě roku jezdím s Fiat Doblo Combi Maxi a nestěžuju si. Místa je v tom jako kráva ale uznávám, že s tím holky nijak neomráčím. Dělá se to i sedmimístný. Nový to vyšlo na rovných 400kKč a tady mám komplet provoz: http://www.spritm...65405.html
wirgil napsal:
Třičtvrtě roku jezdím s Fiat Doblo Combi Maxi a nestěžuju si. Místa je v tom jako kráva ale uznávám, že s tím holky nijak neomráčím. Dělá se to i sedmimístný. Nový to vyšlo na rovných 400kKč a tady mám komplet provoz: http://www.spritm...65405.html
taky to mám v práci a celkem spokojenost, toho místa tam je opravdu spousta,třeba 2 kočáry vedle sebe bez jakychkoliv problému(nesložené), ale pozor hlavně né benzín je dost žíznivý
JardaFGS napsal:
To je jasný... T4 nebo T5 dle rozpočtu v provedení Multivan, Caravelle. Všechno ostatní bude stejně malý a v případě T5 neměj strach z toho, že je to "dodávka", protože to na silnici co do jízdních vlastností nepoznáš
Souhlasím s Jarda FGS nejlepší je T4 v T5 už moc elektroniky ale zase ten facelift je to krasavec. Sám mám transportera a je to paráda, jezdí jako osobák a spotřeba taky neni hrozná vejdu se do 8lt. a to mám 2,5 TD pětiválec nejlepší motory co dělali. Mám na něm přes 300000km a pořád šlape a nebere olej. Záleží jak se o něj staráš. A ještě jednu výhodu maj oproti jiným dodávkám náhon na předek takže v zimě paráda a velkou světlou výšku to se dost hodí na naše silnice a to uložení taky neni špatný. Tak zduř
Přispěji taky trochu do mlýna. mám 2 zafiry 2,2 v dieslu, r. 2002 mám od nového najeto 250 000 motor jak hodinky kastla nereziví a garáž to ještě nevidělo ložiska jsem ještě neměnil, ale kotouče při každých destičkách. Jezdím s vozíkem a přetížený. Větší opravy: turbo, čerpadlo, starter, chladič klimatizace.
Druhé mám 2004 koupeno z 2 ruky-katastrofa najeto 150 000 momentálně zase v opravě, mělo to asi majitele strašný prase, ještě jsem nenajel víc než 2000 bez poruchy.
Celkově abych to shrnul, příště to zafira určitě nebude.
Jinak pokud píšeš spotřebu u oktávky 1,9 v dieslu 5,5, tak zafira 8 a vw carawelle 10. jinak si strč pod plyn tenisák. tady je nutný si uvědomit jak často potřebuješ velký auto v poměru co najedeš sám anebo ve dvou. Pokud najedeš víc než polovinu poloprázdnej,možná by bylo lepší si tu oktávku nechat a k tomu něco většího. Ale je to jen matika čily po staru "má dáti-dal"
Neviem ako najnovšie verzie, ale sa Sharan/Alhambra/Galaxy vyrábali na jednej linke, takze maš šumafuk ktorý si vyberieš, sú to rovnaké autá. Za zmienku by určite stál aj Grand Voyager.
Byť tebou volil by som niečo čo má samostatné sedadlá vzadu, nakladaciu hranu kufra zarovno s dnom...a páčili by sa mi tie posuvné dvere...
Pri tvojom nájazde by sa už mohol oplatiti diesiel, ale ak kupiš jazdený, rovno si nechaj slušnú rezervu na investície do palivového a plniaceho systému. Všetkým výrobcom sa dnes už pomaly darí "doladit" systém na záručnú životnosť.
co toto http://www.tipcar...92935.html ja mam vyhodu ze mam u koncernu WV slevu uplne na vsechno
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
koncern WV neznám... To bude asi nějaká čínská kopie
Upravil ripper dne 07.01.2014 10:27
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
aron napsal:
Tady je nutný si uvědomit jak často potřebuješ velký auto v poměru co najedeš sám anebo ve dvou. Pokud najedeš víc než polovinu poloprázdnej,možná by bylo lepší si tu oktávku nechat a k tomu něco většího. Ale je to jen matika čily po staru "má dáti-dal"
Jo presne tohle taky resim , minimalne 50% najezdim sam, proto spis aji uvazuju jestli nekoupit jen prostornejsi 5mistny auto, nejakou 4x4, ale musle bych to prolyst jak je to velky atd.
Zaklad je ze letos do kvetna chci novy auto
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Hoj, za me Galaxy s nejsilnejsim motorem (148k).
Mam druhy, na prvnim 350tkm bez opravy, ted jsem ca na 100t. U noveho blblo nejake cidlo a chvili trvalo nez prisli na to ktere, ale jezdilo to porad. Pohodova cestovka na dalnici 160km/h za 6,5l, jede to jak drak, jako jakykoliv maly osobak. Vnitrek neuveritelne variabilni, posuvne a polohovatelne zadni sedacky atd. A da se jet dalka i na tech sedackach v kufru, neni to jen nouzovka ale do kufru uz nic moc nedas.
Mame ve firme i S-maxe, je to to same i kdyz vypada mensi, jen kufr neni vzadu tak vysoky a dela se i 7misny. Ojetych Smaxu je vcelku hodne, tak jsou trochu levnejsi.
Velka vyhoda ze se ti vejdou 3 detske autosedacky vedle sebe, co ve vetsine aut vubec nejde.
Resil jsem i tu 4kolku jeko ze na hory, ale to se dela jen Sharan coz je skoro to same, ale bude ve stejnem roce a vybave tak nejmin o kilo drazsi. Navic za 6 let jsem jeste retezy nenasazoval i kdyz je porad vozim.
Jakmile si zvyknes, do oktavky ani mondea uz se nevejdes ))
diky diky , prave zacinam resit jestli opravdu 7 mistny auto bude to pravy orechovy a jestli nepostaci velky 5 mistny, jak tu kdosi psal, plnenozenej (5 lidi ) jezdim tak 1x tyden a hodne plne naplnenej na dovolenou, vekendovky atd. jezdim tak 15x a to je tak do 35-40% km z tech 30tis rocne
dostal jsem nabidku na volvo XC70 ale to asi neni vzadu vetsi na sezeni jak octavka na sirku
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Ja mam taky 3 deti. Kdyz jsem resil tri deti v 2009 obesel jsem se trema detskymi sedackami snad vsechny autosalony v okoli. Nakonec jsem vzal bmw x5 -jednoznacne nejsirsi auto na zadnich sedadlech, pak uz jen dodavky. Ted uz mi staci do zadu 1 bobek, 1 sedacka a treti nejstarsi sedi mezi nimi bez niceho. Cokoliv koupis a bude to mit zadni sedadla samostatna a posuvna, i vw touran. Tak tam sedacky das. A pro ty kteri rikaji, ze je touran malý tak nesouhlasim. Znami maji taky tri deti a v poho je v tom odvozili. I treba do mondea jdou dat tri sedacky. Jen je fakt, ze to chce vhodne autosedacky (nesmi mit moc siroke bocnice). A.
BMW 1200 GS a ///M3
schreku dnes jsem se bavil s kolegou z práce má taky tři děti teda teď už jen dvě sedačkou povinné a jedno na bobku a má taky vw touran nějaký ten rok 2006-8 asi podle světel to nevím zapoměl jsem se optat a le říkal že tři sedačky tam dal taky a v kufru má ještě dvě skládací sedadla,
jinak má ten motor 2.0 TDI a říkal že vcelku v pohodě že je zpokojen
zdarec, mám VW Touran od nova, střední výbava + nějaké pakety, prosklená střecha, zadní sedačky hooodně variabilní a vsadím se, že tam 3 sedačky dáš. Každá je samostatná, tzn. lze posunout, sklopit, vyndat, kufr dostatečně velký pro domácí cirkus, střecha s příčníky dostatečně široká, takže za mě bych doporučil. Hadi a hadová s tím jezdí raději než s Mondeem.
Jinak já bych taky rád řešil a koukal jsem na Multivana a Sharana. Oba jsou stejně dlouhý, podobně široký, ale Multivan vyšší a vevnitř více místa. Na druhou stranu, asi ho tak často nevyužiji a Sharan je více osobní auto. Multivan, si pravděpodobně drží lépe cenu při prodeji. Galaxy je asi dobrý, el nemá hagusy a ty origo příčníky jsou moc úzký, když tam potřebuješ narvat 4 kola, budeš hodně na těsno a nebo v pytli. Touran i Sharan mají střechu a origo příčníky dostatečně široký. (u příčníků se bavím o origo doplňcích, Thule seženu širší, ale třeba Thule nefunguje s vyklápěcí střechou, neb je moc blízko/nízko u střechy a je třeba mít origo příčník). Promiň, jsem trochu odbočil, za sebe bych doporučil VW Touran - cenově dostupný. Jinak známej, po narození 3tího potomka kupoval něco co tu bylo zmíněno Peugeot XY, s posuvnými dveřmi a vyhovuje pro 3 sedačky a výhoda posuvných dveří byla popsána. Tak držím palce k dobrému výběru.
PS: koukám na Ford Custom, ale čekám na Bussines verzi (měla by mít zadní sedačky na kolejnicích jako to má Multivan), tak uvidím.
www.jantruhlar.cz
Ford Turneo Custom? Ted jsem koukal na web a vypada to hodne zajimave. Kdyz jsem kupoval Galaxy (2011), tak nic takoveho nebylo....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure