Wing: Pokud je pro někoho oslovení soudruh sranda, OK, stačilo to napsat.
Prave z duvodu negativnich zkusenosti sve rodiny s komunisty v minulosti mi nepřišlo toto oslovení jako vtipné-
Vzhledem k tomu, jak se začínají komunisti všude rozlézat a ujímat vlivných funkcí, děsí mě, ze možná za chvili se toto osloveni zase stane oficialním.
k tý helmě, taky o ní přemýšlím, jen mě hodně lidí zrazuje že je moc hlučná, má ji někdo? já mám Sharka a když jedu dál tak mě z toho kraválu bolí hlava, špunty nesnáším. tak babo raď
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
To Bečka:koupil jsi dobře a za dobrý prachy.C2 byla mercedesem mezi vyklápěčkama mám ji 2 roky + hodně kolegů od varader přešlo na ní po těch všech airoh,shark,hjc,uvex.Já ji platil 2 roky zpátky 419 eur a jsem s ní moc spokojen ten límec kolem krku je tam ticho jako v ložnici.
Baltazar: podle detailů na C3 bych řekl, že se nad aerodynamikou asi přemýšlelo. Proto je přemístěný ten ovladač sluneční clony jinam a všude kde byly výstupky nebo spáry to vypadá mnohem uhlazenější. Bude to chtít aby někdo řekl víc ale podle mě je to na naše motorky úplně jedno
Když si člověk jednou zvykne na otevřenou, není cesta zpátky. Ten výhled za to stojí.
Jinak řadu let mám helmu podobnou staré Concept - původní vyklápěčku BMW vyráběnou Schuberthem ale rozhodně se nedá říct, že by byla extrémně tichá. Ale neprší do ní a to rozhoduje
Bob napsal:
To Bečka:koupil jsi dobře a za dobrý prachy.C2 byla mercedesem mezi vyklápěčkama mám ji 2 roky + hodně kolegů od varader přešlo na ní po těch všech airoh,shark,hjc,uvex.Já ji platil 2 roky zpátky 419 eur a jsem s ní moc spokojen ten límec kolem krku je tam ticho jako v ložnici.
Bobe, můžu se zeptat, na co sou ty dva zamačkávací válečky ve předu před nosem?
na to sem fakt nepřišel
jinak zatim sem ji vyzkoušel jenom na motokárách v plzni, ale sedí mi jak ulitá, je tichá a má širokej rozhled. zítra ji otestuju na báwu
hlavně, že je pivo ftlamě
To Bečkaba ty černý válečky musí být zapadlý dovnitř,stalo se mě,že jeden byl venku a helma není(klapačka)zavřená.Nic jiného jako funkci jsem nenašel.
at ti dobře slouží budeš spokojen máš nárok jednou za životnost helmy na novej vnitřek neztrat účet
Bob napsal:
To Bečka:koupil jsi dobře a za dobrý prachy.C2 byla mercedesem mezi vyklápěčkama mám ji 2 roky + hodně kolegů od varader přešlo na ní po těch všech airoh,shark,hjc,uvex.Já ji platil 2 roky zpátky 419 eur a jsem s ní moc spokojen ten límec kolem krku je tam ticho jako v ložnici.
ja do ty C2 nesel prve kvui tomu limci ... bo mam tlustej krk a prislo mi ze mne tlaci kolem krku ... kdyby te limec byl volnejsi , tak by byla moje ...
takze mam ty bramborackou a jsem s ni moc spokojenej ... sice kdyz je zima tak diky tomu ze se neda regulovat vetrani zepredu dost fouka studenej vzduch na ksift, ale zase se to nemlzi, ze jo ...
P.S. Bobe, b loznici byt uplne ticho nema rika poradce Uzel ..
V posledním čísle Motoroute (6/2008) se na straně 2 o helme C3 píše. Cituji:
Ještě nikdy nebyla přílba s vyklápěcím hledím menší, lehčí a kompaktnější. Také v sobě kombinuje pohodlí a nízkou hlučnost (méně než 84 dB pří 100 km/h na nekapotovaném motocyklu) s důrazem na sportovní jízdu. Údajně jde o nejtišší vyklápěcí přílbu na světě. Díky výborné aerodynamice je přilba rovněž směrově stabilní a neutrální bez rušivého chvění.
Ještě dodávám, že tu píšou, že hmotnost je 1570 g se vším všudy.
Nevím co se myslí vším všudy a jaký vliv má důraz na sportovní jízdu, když je hlučnost měřená při 100 km/h. Možná mají na mysli celkový jízdní komfort. Má zkušenost je, že u motorek, kde není kapota, bývá helma tišší, protože za kapotou, nebo plexi se točí vzduch a turbulence dělají hluk. Bohužel jsem trochu vyšší a tohle se mi děje, i když mám vysoké plexi.
Taky mě překvapuje, že se Schuberth vrátil k systému Pinlock, který je podle mě geniální. Asi způsob větrání u C2 (postrčit plexi dopředu, aby vznikla vzduchová mezera) je zajímavý, ale ne všemocný.
Upravil paulik78 dne 21.12.2008 22:58
@paulik78 Ještě nikdy nebyla přílba s vyklápěcím hledím menší, lehčí a kompaktnější.
to co se píše čas od času v tisku.... je jiná věc a jiná je skutečnost
například moje Shoei Syncrotech II (se kterou nejsem spokojen, moc hlučná) je pod 1500g, čili lehčí a to jí jsou tři roky a nedá se říci, že to autorům článku uteklo... "na poslední chvíli"
nic proti C3, já ji chci taky, jenom je potřeba BRÁT S REZERVOU tisk
Upravil Doc dne 22.12.2008 09:34
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Doc: To je jasné, že skutečnost bývá oproti tisku dost jinde, uvedl jsem to jen pro doplnění diskuse.
Třeba je ta hmotnost i s papírovou krabicí, náhradními díly a pytlem na helmu, když je to se vším všudy. Samotná pak bude mít jen 1200 g
Doc napsal:
...to co se píše čas od času v tisku.... je jiná věc a jiná je skutečnost... jenom je potřeba BRÁT S REZERVOU tisk
... jo, to je malér. Ještě jsem neviděl jako závěr recenze konstatování: "Výrobek stojí za prdlajs, to si nekupujte..." A jsem přesvědčený o tom, že by si to mnohá ptákovina zasloužila. Proto je nejlepší vyjít z tepla domova a z klidu počítače z virtuálního obchodu a zkoušet a zkoušet...
Nedovedu si představit, jak kupovat přilbu a nevyzkoušet si ji. Já osobně dávám přednost krosovým přilbám s plexi. Žádná přilba nemá tak široký průzor jako "kroska". A hlavně si můžu sundat plexi a do terénu navléknout brýle... http://eshop.moto...-1552.html
Vím, že je hlučná, ale mě to nevadí a zvykl jsem si na "kšilt". Jak proti slunci, tak proti dešti. A schválně se mrkněte na váhu...
S tou váhou to nebude tak slavný, táta si jí nedávno koupil ve velikosti L a je v ní samolepka tusim 1690g, tzn. 1570g bude mít asi ta nejmenší velikost S a M
Vjetrnik napsal:
to Radosek: to je ale bakelit, přilba ne hodná BMW....když enduropřilbu s plexi tak buď BMW, Arai nebo Shoei....ale toto?
když přilbu, ať jakoukoliv (enduro, integrál, výklop), tak kompozit...
Zahod predsusky a vyzkousej si Arai TOUR X a "plastaka" Uvex enduro. V mnoha ohledech je Uvexa lepsi-vaha,tichost,nemlzici plexi,pomalu tretinova cena,netahne do ni zespod ....navic v mnoha testech dopadli plastaky lip nez kdejakej kompozit Dokonce v nejakym nemeckym testu dopadla ta Uvexa hned za Shoei,pak az byla BMW enduro a nekde v zadu byla Araika
Ja nepomlouvam Kompozit to ne,ale nezatracuju ty helmy nehodny BMW,protoze osobne se mi osvedcila lip nez cela Araika,ty jsou super na supersport a rychlosti nad 200,taky osobni zkusenost.
Jinak cokoliv co ma nad 1500g me na hlave neskutecne vadi,C2 jsem zkousel a uplne jsem se zhrozil ze bych s tim mel jezdit treba 14 dni v kuse,navic jsem si pripadal jako kosmonaut a tohle je helma,ktera se mi zda ze se nehodi na GS zvlast adventure,ale asi je to hodne o zvyku,takova slunecni clona by mi nekdy bodla,treba kdyz mam slunecni bryle a v rumunsku zajedu do tunelu,to je pak parada
brtnik napsal:
Jinak cokoliv co ma nad 1500g me na hlave neskutecne vadi,C2 jsem zkousel a uplne jsem se zhrozil ze bych s tim mel jezdit treba 14 dni v kuse,navic jsem si pripadal jako kosmonaut a tohle je helma,ktera se mi zda ze se nehodi na GS zvlast adventure,ale asi je to hodne o zvyku,takova slunecni clona by mi nekdy bodla,treba kdyz mam slunecni bryle a v rumunsku zajedu do tunelu,to je pak parada
vaha helmy je myslim zajimavy tema.. mam lehkou silnici Arai + tezkou NoLan sklopku -- ze zacatku tezka, ale stacilo trochu casu + cvicit krcni svaly a najednou je po problemu.
Nejsem priznivcem tezkych helem... ale castecne plati myslim i to co se sedlama -- hubnout, posilovat a nefnukat
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Radosek: to je ale bakelit, přilba ne hodná BMW....když enduropřilbu s plexi tak buď BMW, Arai nebo Shoei....ale toto?
když přilbu, ať jakoukoliv (enduro, integrál, výklop), tak kompozit...
Mám rád svoji motorku. Moc rád, dokonce. Nezdá se mi ale, že by jí dělala ostudu moje přilba. Pupek? Málo svalstva - příliš tuku? To jo. Ale přilba? Možná že až jednou přijedu natankovat a bude mě hodnotit parta značkových specialistů, tak propadnu na celé čáře. Bože, vždyť já vlastně nemám ani oblečení od BMW za pětadvacet litrů, ani boty za desítku a přilbu za dvanáct papírů... No jsem já to ale socka... A možná, až mě budou lustrovat, tak zjistí, že mám i tu motorku na leasing a tak třeba dostanu za hanobení značky na budku...
Snažím se řídit selským rozumem. Předpokládám, že pokud pojedu stokilometrovou rychlostí a sejme mě dodávka v protisměru, bude mít moje tělesná schránka spoustu jiných starostí, než řešit značku výrobce mé přilby... A pokud sebou seknu v lese a přilba mi popraská, tak ji prostě zahodím, dopajdám k počítači a na BMWGS fóru založím téma: "Kupuji přilbu, která je nejlepší?"
A proboha to nikdo neberte jako provokaci a nebo snahu vyprovokovat hádku a emoce. Vysvětluji svůj postoj ke značkovým věcem a potažmo věcem hodným, či nehodným BMW (což mi přijde mimochodem - fakt nic ve zlém, Vjetrníku, promiň mi prosím ten výraz - jako obr píčovina... )
Upravil radosek dne 22.12.2008 13:51
plast versus kompozit stačí jen porovnat ve stylu rozpadu daného materiálu....proto bych si plast nepořídil (i kdyby vyhrál test v jakémsi plátku)....kompozit zůstává i po ráně pospolu, kdežto z plastu jsou po ráně trsátka....
k hmotnosti - nejde ani tak o pár gramů sem či tam, jde o to, jak ta která přilba je vyvážená...na druhou stranu, pro použití v terénu je opravdu čím lehčí, tím lepší...pro ofroad to chce být někde okolo 1000g....maximálně 1150g (g jako gramů, né 1150gs )....
Radosek napsal:
Snažím se řídit selským rozumem. Předpokládám, že pokud pojedu stokilometrovou rychlostí a sejme mě dodávka v protisměru, bude mít moje tělesná schránka spoustu jiných starostí, než řešit značku výrobce mé přilby... A pokud sebou seknu v lese a přilba mi popraská, tak ji prostě zahodím, dopajdám k počítači a na BMWGS fóru založím téma: "Kupuji přilbu, která je nejlepší?"
jenomze pak je jeste dost situaci mezi CERNOU a BILOU a tam se ti hodne kvalitni helma muze hodit.
Treba takove plastove strepy z nekvalitniho plexi par centimetru v oku tedy... NIC MOC.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2