kejda napsal:
RB dobrý, hodně slušný, ale přijde mi takový bez chuti. Já chci, aby to kolo mělo trochu šmrnc, srdíčko, historii, aby se jich nedělalo hromada atd. To máš stejný jako BMW, taky ho máš, protože je nějak vyjímečný. Kdyby nebylo, tak bysme za to neutráceli takovej majlant a jezdili na Varanech a Vstromech...
Mno, tak ted teda nevim. Srdicko, historie, nevyrabet hromada... To je prave to rb! Nez jsem ho poridil, byl jsem primo u nich ve fabrice, ukazou ti, jak se ta kola vyrabi, o vsem se s tebou poradi, proste mas pocit, ze si porizujes neco vyjimecneho. A aby se jich nevyrabela hromada - kdo asi seka vic kol: Scott nebo RB?
S cenou ted nevim, na strankach jim v te 29 chyby obe vyssi rady, maji jenom ram a model Base. Ja jsem si vybral vse komplet na XT (narozdil od jinych znacek, kde je xt jenom to, co je videt - prehazka, presmykac... Ale stredove slozeni ti tam daji Alivio), vidlice RS Reba, a nejaky vylepseni naviic (proti standardu keosi kola a gumy a stalo me 42 tis. Nejlip by bylo pro zajemce tam zavolat a zeptat se, nebo se stavit - bud Jezdkovice nebo Praha.
David - Brno, 1150 GS.
kejda napsal:
RB dobrý, hodně slušný, ale přijde mi takový bez chuti. Já chci, aby to kolo mělo trochu šmrnc, srdíčko, historii, aby se jich nedělalo hromada atd. To máš stejný jako BMW, taky ho máš, protože je nějak vyjímečný. Kdyby nebylo, tak bysme za to neutráceli takovej majlant a jezdili na Varanech a Vstromech...
Mno, tak ted teda nevim. Srdicko, historie, nevyrabet hromada... To je prave to rb! Nez jsem ho poridil, byl jsem primo u nich ve fabrice, ukazou ti, jak se ta kola vyrabi, o vsem se s tebou poradi, proste mas pocit, ze si porizujes neco vyjimecneho. A aby se jich nevyrabela hromada - kdo asi seka vic kol: Scott nebo RB?
S cenou ted nevim, na strankach jim v te 29 chyby obe vyssi rady, maji jenom ram a model Base. Ja jsem si vybral vse komplet na XT (narozdil od jinych znacek, kde je xt jenom to, co je videt - prehazka, presmykac... Ale stredove slozeni ti tam daji Alivio), vidlice RS Reba, a nejaky vylepseni naviic (proti standardu keosi kola a gumy a stalo me 42 tis. Nejlip by bylo pro zajemce tam zavolat a zeptat se, nebo se stavit - bud Jezdkovice nebo Praha.
Myslim,ze RB historii ma.Jezdil jsem na nem v 95 roce. Sice mi tenkrat hlinikovy ram prasknul.Ale stejne tak mongoose, heavy tools a wheeler.Co mi z hliniku neprasklo byl pouze cannondale a GT,ktere mam dodnes.U cannondale i ale tnkrat mocnesedela geometrie.Nejlepsi byl heavy tools.Bohuzel tu znacku pak totalne zařizli.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Dlouho jsem se rozhodoval, měl jsem půjčené RB na víkend 26 i 29 chtěl jsem podpořit českou firmu. Kola bohužel hrozná, technický stav za 4 tlumiče vymlácený , brzdy na hraně s životností, neustálé padání řetězu vše s prominutím dojebané byl jsem z toho hodně rozhozený. Kola vyzvedával a vracel švagr. Následně jsem byl na Test fest od Vela(velmi dobrá investice) půjčuješ si kola jaká chceš co hrdlo ráčí . Tam jsem získal přehled co bych chtěl. Pořád jsem dával šanci RB přišel jsem k jejich stánku a řekl jsem majiteli můj příběh s jejich dojebanými koly, prostě jsem si chtěl pohodově pokecat. Tak mě slušně poslal do prdele a bylo to vyřešený. Já kdybych vyráběl kola a měl jsem kola na půjčení tak bych je udržoval v TOP stavu aby každý kdo se na něm sveze si řekl dobré kolo. Do teď jsem jezdil 15let stařičkého HT Cannondala nyní čeká ve stáji na první sezonu specialized epic 26 vidlice Sid zadní tlumič Fox zadek xtr brzdy avid. Je to funglovka, ale starší model s cenou pod 40 z obchodu. Myslím že za 50 seženeš s trochou trpělivosti velmi slušné kolo pro hobíka .
Upravil Milda dne 27.01.2014 09:23
Jenze tohle kolo ma byt pro remuse.A kdo ho zna,tak vi ze nebude chtit kompromisni kolo pro hobika.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Remus511 napsal:
Převážně budu jezdit na zpevněném povrchu. Silnice III. tříd plus cety po lese, nějaké sjezdy neplánuji
Nejenom full ale i karbon je zbytečný. Loni jsem udělal dobrou zkušenost se značkou Ghost http://www.ghost-...
Karbon podle mě zbytečný není. Mnohem líp tlumí nárazy.
Já myslím, že klíčová je přední vidlice. na té bych nešetřil, pak už dle užití kola viz výše, není co tlumit na rámu.
Je videt,ze o tom nic nevis.Zkus si treba blbou jizdu po kostkach s hlinikovou a potom s karbonovou sedlovkou.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Pro zádové invalidy a starší ročníky jedině full. Díky něho jsem začal loni znovu jezdit. Na podzim jsem pro změnu jezdil juniorové neodpružené a bolelo mě celé tělo. Taky jsem si myslel, že zdvih 100 a levný rám bude stačit, aly vyšel jsem z omylu. Začal jsem zrychlovat, přidal sjezdy a občas i menší skok, kde je terén je i bláto - po pár jízdách a kontrole kola jsem se zhrůzil a rozhodl jsem si pořídit nové, na tu zátěž stavěné. Jde i tady o život.
Taky jsem přemýšlel, zkoušel, studoval a došel jsem k závěru:
rám zdvih 140mm, dá se najít ve výprodeji za dobrou cenu, já koupil CUBE stero s tlumičem FOX
vidlice upravený Epicon - prověřená, funkční za dobrou cenu
brzdy - mám rád ostré - Shimano XT
převody, kliky - SRAM X7 - masivnější konstrukce, snese více bláta
Chtěl jsem si to postavit sám, ale kluci z Adroidu mi poradili další vychytávky a měli dobré ceny, tak jsem to nechal na ně. JO, a tu elektriku s motorem si už budu dávat sám Až to bude, se pochlubím.
Pokud´chceš ušetřit, hlídej si http://www.cyklob..., jsou tam výhodné nabídky, ale je to třeba hlídat. Spousta moudrosti najdeš na http://www.bike-f...temat.html. Přeju hodně štěstí při výběru. Já už to mám za sebou. Teda, alespoň na nějaký čas.
https://www.zonerama.com/rop1
Za mě jedině full. Páteř a klouby máš jenom jedny. Jezdím Spešly, mám na ně slevy, poslední dva jsou Stumpjumpery FSR, nejdřív 26 a teď mám rok 29er. Stumpy je asi zbytečný, ale testoval jsem Cambera a byl jsem nadšený. Tak asi takhle.
Jen malý dotaz. Nevíte čím je to když kolo po puštění řidítek táhne na jednu stranu? Měl jsem Leader Fox Paradox, ten to dělal. Po tom co mi ho ukradli jsem na Aukru koupil starou herku od Autora a ta nikam netáhne.
trawas napsal:
Za mě jedině full. Páteř a klouby máš jenom jedny. Jezdím Spešly, mám na ně slevy, poslední dva jsou Stumpjumpery FSR, nejdřív 26 a teď mám rok 29er. Stumpy je asi zbytečný, ale testoval jsem Cambera a byl jsem nadšený. Tak asi takhle.
ale abys měl full ve stejné kvalitě jak hardtail tak musíš připlatit min. 20k.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Já bych to teda malinko shrnul, Remusi. nechceš kompromis
dobrej rám, AL nebo karbon, min XT nebo SRAM X0, vpředu zdvih 140 mm třeba Fox, vzadu Fox, k tomu TROCHU lepší kola bych doporučoval, nekupuj barevný niple a všelijaký fíčoviny s osmi dráty, ber klasiku, kteerou ti v případě defektu všude opraví, (zkušenost, že ne všude mají náhradní niple), je to fakt rozdíl a připlatit za náby,
Okolo 100 tisíc fully v karbonu 26" nebo 29"
IBIS Mojo SLR - mám
Santa Cruz Blur
Yeti
určitě nějakej soušl Epic FSR se tam vleze - ta mi spíš vadí ty jejich BRAIN tlumení
Scott 920 - 950
Cannondale
Maverick - trochu průser se servisem
a hromada dalších
okolo 75
Lapierre Zesty
Stumpy od soušlu
levnější Cannony
určitě RP, ale když ho navěsíš do Foxu a XT, bude stát 70
Canyon
a hromada dalších
okolo 40-50 to bude na hov.no kompromis, jako třeba GT - velmi dobrý rám, ale vidle Reba 150 mm - úplně tupá bez odezvy, se 7 sramem a 5 Avidama, pokud máš víc jak 90 kilo, tak to blbě brzdí. A hlína pochopitelně, váha přes 14,5 kila...!
Nicméně, můžeš prolézt velké prodejce kol, mají tam slevy i 50% na kola stará 2-3 sezony, jako bylo spešly s brainem, co stály přes kilo a nikdo je nekoupil, teď se vyprodávají např. u Šírera okolo 50. Což může být taky volba.
Nezmínil jsem např. Kellys, Meridu, Author atd. Pro mne značky, co vyrobí kolo za bůra a za stopade závodničku nepatří do mého výběru.
Omlouvám se všem výrobcům kol, na které jsem zapomněl. Napsal jsem jen to, čím jsem si prošel před lety při výběru svého biku.
Upravil kejda dne 27.01.2014 11:38
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
RB dobrý, hodně slušný, ale přijde mi takový bez chuti. Já chci, aby to kolo mělo trochu šmrnc, srdíčko, historii, aby se jich nedělalo hromada atd. To máš stejný jako BMW, taky ho máš, protože je nějak vyjímečný. Kdyby nebylo, tak bysme za to neutráceli takovej majlant a jezdili na Varanech a Vstromech...
pls zkouknes m toho scotta?
Velice slusny. Rek bych hodne dobra volba. Ale v segmentu tech penez se muzes podivat i na Santa Cruz nebo Yeti a jine. Mam rad americke bajky.
dik. mne ukradli Treka 970 slusne dovybavenyho, co jsem mel 10 let, jeste u.s. made.
no a od ty doby mam pul tuny navic a nou kolo ale uz mi bylo vysvetleno, ze nad cca 85-90 podvozek proste NEfunguje jak by mel a to je zabijackej duvod na hubnuti
-
kouknu na ty znacky, cos rikal, dik. Rad bych se udrzel v XTcku vzadu a zbytek nejakej dustojnej. Jak jsem to mel i na Trekovi.
jestli máš 90 volnejch na kolo, najdeš i kilo, nebo 105, tak si v klidu sedni a projeď si net, v téhle ceně je toho spousta a určitě nešáhneš vedle, možná by stálo za úvahu se na vybraném kousku svézt, uvidíš, jak ti sedí rám. Je to jak s motorkou, nebo s ženskou , je lepší ji nejdřív pořádně ohmatat. A do lesa teleskopickou sedlovku, na sjezdy super...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Bacha na cannondale.Ze ty ramy delaji uz v cine se vi.Ale jen letos vim asi o 3 karbonovych ktere praskly.I lidi kteri na ne nedali dopustit se u nas zacinaji bat.
A co jsem slysel o hliniku,tak pry uz to neni hlinik jako teba na mem 16 let starem GT.Udajne sla kvalita hliniku jako materialu dost dolu a vsechno je z ciny.
Upravil vevis dne 27.01.2014 12:09
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Bacha na cannondale.Ze ty ramy delaji uz v cine se vi.Ale jen letos vim asi o 3 karbonovych ktere praskly.I lidi kteri na nedali dopustit se u nas zacinaji bat.
A co jsem slysel o hliniku,tak pry uz to neni hlinik jako teba na mem 16 let starem GT.Udajne sla kvalita hliniku jako materialu dost dolu a vsechno je z ciny.
To jsem raději ani nepsal...však víš proč.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Pánové mnohokrát děkuji za rady. Nakonec jsem došel k závěru, že pro najíždění tepovky a omezeného času na trénink cca 90 minut bude nejlepší silnička.. Minimální údržba a téměř žádné čištění..
Velikost jak u které značky.. 56, 58
Celokarbon
Cena max 75 000,-
Já vím, že je to stejné jako když hledám opálenou brunetku a pak chci zrzečku kde platí čím rezavější střecha tím vlhčí sklep
Děkuju
Upravil Remus511 dne 04.02.2014 18:42
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Remus511 napsal:
Pánové mnohokrát děkuji za rady. Nakonec jsem došel k závěru, že pro najíždění tepovky a omezeného času na trénink cca 90 minut bude nejlepší silnička.. Minimální údržba a téměř žádné čištění..
Velikost jak u které značky.. 56, 58
Celokarbon
Cena max 75 000,-
Já vím, že je to stejné jako když hledám opálenou brunetku a pak chci zrzečku kde platí čím rezavější střecha tím vlhčí sklep
Děkuju
Tak to už jde mimo mne, jéžišmarja, tak on chtěl nejdřív fulla a pak jde do kola a bude jezdit mezi autobusama no já se pose.ru
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10