Jo jo taky se přidávám k této závadě.
Nevíte kolik by měl být tlak za tím palivovým filtrem? (mezi motorem a filtrem)
Chtěl bych to zkusit změřit, jestli to náhodou neztrácí tlak a proto to nechcípá. Když tak pak budu asi muset vyrazit na diagnostiku
Mrkněte na tohle: http://66.249.89....AlZOTzWNCQ
překlad je to sice úděsný (google translator - pořád ale překládá o 100% lépe, než já ), ale předpokládám, že tam řeší chcípání motoru.
Podle rozsahu tématu je to zřejmě velice častý jev, který má více menších příčin - slabé napětí na baterce (dakar prý trpí na časté vyvaření elektrolytu z baterky), volné kontakty, přicpaný palivový filtr atd... Mimo jiné se tam řeší i přehrání softwaru v řídící jednotce.
BMW GS = stroj na radost
bubo napsal:
Mrkněte na tohle: http://66.249.89....AlZOTzWNCQ
překlad je to sice úděsný (google translator - pořád ale překládá o 100% lépe, než já ), ale předpokládám, že tam řeší chcípání motoru.
Podle rozsahu tématu je to zřejmě velice častý jev, který má více menších příčin - slabé napětí na baterce (dakar prý trpí na časté vyvaření elektrolytu z baterky), volné kontakty, přicpaný palivový filtr atd... Mimo jiné se tam řeší i přehrání softwaru v řídící jednotce.
Ahoj
dík Bohužel tohle vše už jsem věděl
Asi budu muset doopravdy na tu diagnostiku, Koupit silnější baterku a nový palivový filtr
Je to šou
Ta byterka by seděla ale tu jsem dolil a dobil, kontakty zkontroloval a proměřil.
Palivovej filr by to teoreticky mohl být protože by zbývalo tak 1000km do výměny dle rozpisu oprav.
Jinak ještě říkaj že když není dlouho řídící jednotka pod napětím že se může zresetovat do servisního modu a tím se rozházet palivový\výkonový mapy. Ale to mi zatím nikdo nepotvrdil.
Asi hold budu muset pustit nějakou korunu za diagnostiku
bubo napsal:
Mrkněte na tohle: http://66.249.89....AlZOTzWNCQ
překlad je to sice úděsný (google translator - pořád ale překládá o 100% lépe, než já ), ale předpokládám, že tam řeší chcípání motoru.
Podle rozsahu tématu je to zřejmě velice častý jev, který má více menších příčin - slabé napětí na baterce (dakar prý trpí na časté vyvaření elektrolytu z baterky), volné kontakty, přicpaný palivový filtr atd... Mimo jiné se tam řeší i přehrání softwaru v řídící jednotce.
Ahoj
dík Bohužel tohle vše už jsem věděl
Asi budu muset doopravdy na tu diagnostiku, Koupit silnější baterku a nový palivový filtr
Je to šou
Ta byterka by seděla ale tu jsem dolil a dobil, kontakty zkontroloval a proměřil.
Palivovej filr by to teoreticky mohl být protože by zbývalo tak 1000km do výměny dle rozpisu oprav.
Jinak ještě říkaj že když není dlouho řídící jednotka pod napětím že se může zresetovat do servisního modu a tím se rozházet palivový\výkonový mapy. Ale to mi zatím nikdo nepotvrdil.
Asi hold budu muset pustit nějakou korunu za diagnostiku
nazdar BMW fandove, mam taky takovy problem, zdochyna mi na volnobehu, baterku som vymenil, predtym to slo, zrazu to nejde, jedno co som si vsimol, ze predtym, ked to slo, zapol som kluc START zapol som cerpadlo a pocul som ako vrci, teraz ked zapnem cerpadlo, pocujem len tlak nic viac, cim to moze byt? vdaka vam za rady
mam problem s volnobehom nedrzi otacky a zdochne, cim to moze byt, predtym to slo, zrazu to nejde, ked som pred vymanou baterie zapol cerpadlo pred startom pocul som ako vrci, teraz nepicujem nic, len ako keby tlak , cim to moze byt?? vdaka
Caute chalani!Viem vytahujem tu staru temu,ale vidi sa mi najvhodnejsia na podelenie mojich skusenosti a nechcem zakladat zbytocne nove vlakno.
V zime som kupil F650GS r.v.2000 v perfektnom stave.Ako kazdu motorku,aj tuto som zacal poriadne skumat az doma a prestartoval som ju asi 100x za ucelom pozorovania rôznych zvukov atd.Zrazu mi motorka zacala skapinat na volnobeh.Najskor to robilo len za studena,po case uz i za tepla.Podla mnozstva odporucani na bateriu,som najskôr dal dobit staru,vycistil uplne kazdy konektor.Nic nepomahalo.Pri merani baterii som zistil,ze by ju uz bolo skutocne vymenit a tak som kupil novu.Motorka zrazu sla.No po tyzdni statia motorka zase robila to iste.Uplne sklamany z BMW som sa opät pustil do hladania chyby.Motoriek som mal uz vela no toto bola prva so vstrekovanim.Sadol som si k tomu a siel na to logicky.Vysledok?Motorka je ovela jednoduchsia ako keby mala karburator.Tak preco kurnik nejde?Uplne vsetko som vycistil,sanie,klapku,krokovy motor,palivovy system,proste vsetko a stale nic.Moje logicke uvyhy zuzili moj okruh chyb,ktore by to mohli sposobovat uz len na sanie (karburator-vstrekovanie).Pristupil som teda ku rvoznym meraniam snimaca,krokoveo motora atd.Stale nic.Posledne co som chcel skusit bol doraz klapky.Skusil som a to bol skutocny problem.Chalani tu uz opisovali podvyhnutie klapky.No moj problem spocival v prilis otvorenej klapke.Po jej privreti mal motor zrazu iny chod.Nasledovalo este jemne doladenie tohto dorazu podobnym spôsobom ako opisujete a od vtedy pokoj.
Co som chcel ale hlavne povedat je to,ze nakoniec,po doladeni som vmontoval do motorky uz opisanu staru bateriu,ktora sotva natoci motor,no po natoceni uz motorka bezi (Otcovu XT600Tenere tato bateria uz nenatoci).Urcite ma vplyv na chod tohto motocykla aj bateria,ci kontakty a kopec inych veci,ale pokial je to dobre nadstavene,osetrene,tak tato motorka musi bezat pomaly aj bez baterie
No a musim sa podakovat Tolimu za jeho ochotu mi vzdy poradit