raptor napsal:
ten spodok by som tam praveze urcite nechal
olej si vies vymenit aj bez demontaze padakov
dole to odsrobujes a susplech skratka vytiahnes a si na olejovom filtri
ja mam bud nieco ine alebo to je daka specialna uprava. ale musim celu tu spodnu vystuhu ktora je pod krutom motora dat dolu lebo cez oba kruty idu skrutky.
a dalsia vec co je uplne nelogicke ked ides cez vysoku prekazku tak sa na tom akurat tak zaseknes lebo to trci a nesmykne sa po tom plechu. takze plech straca na vyzname
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
Já mám ty Wunderliší, jedna strana je po pádu mého předchůdce skoro prodřená, druhá strana je zase moje práce a jiné škody než zmíněné oděrky při pádech nevznikly.
Padák ničemu nevadí při opravách a údržbě a dokáže nést světla.
jako mínus je, že si na něj při dlouhé jízdě nedáš nohy a také je vhodné jej doplnit o kryty ventilových vík, protože se v měkkém terénu proboří a poškrábe se ventildekl o případné kamínky v hlíně. Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
VojtechPolicky napsal:
Ano přesně nad tím uvažuji. Kryty hlav od Marseluse plus padáky od Wunderlichu anebo BMW mužeš mi prosím poslat fotku? možná víc fotek, opravdu mě zajimá jak to vypadá
VojtechPolicky napsal:
Ano přesně nad tím uvažuji. Kryty hlav od Marseluse plus padáky od Wunderlichu anebo BMW mužeš mi prosím poslat fotku? možná víc fotek, opravdu mě zajimá jak to vypadá
Ja to mám taky tak...a vypadá to takhle.
Uplne stejne a na tom cinsky mlhovky
majklbiker přiložený následující obrázek:
[129.57Kb]
Upravil majklbiker dne 12.02.2014 15:26
Zebra 1150 ADV
něco mi říká bude to Wunder.... a do toho přijde jiná myšlenka... bude to BMW origo.... ouuuuu
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Já mám zkišenost z loňska na mém ADV,kde mám origo padáky. Jednou sem si trochu zadriftoval víc,než bylo zdrávo,následoval klasickej hejsajdr a výstum z motorky do krásnýho parakotoulu,nicméně mašina se kousla gumama a vrhla se do kotoulu taky,nicméně dopadla celou váhou na pravej padák,ujela po něm asi 3metry po silnici a naštěstí se nepřetočila přez nádrž,ale dopadla zase nazpět na kola a padák. Když sem se pozbíral a šel vypnout motor,říkal sem si že je to v p..i,že budou padáky nakašu. Po postavení na stojan a prolezení co je kde domrvený sem nevěřil vlastním vočím,na padáku se jen ubrousila ta gumová záslepka co je z boku(27kč) a jinak na motorce nebyla jediná oděrka,ani jiný poškození. Pak mě mašina spadla ještě asi 2-3x někde na polňačce při otáčení a podobně a nikdy nic. Ty origo adv sou tvrdý jak kameň a mají nejakej povrchovej elox nebo něco na ten způsob,protože se při pádu na hlíně ani neodřou,prostě nic.
Troufám si tvrdit,že se jim nevyrovná žádná druhovýroba. A navíc se na nich krásně vopírají nohy na dálnici. Takže zamě,pokud na to má dotyčnej peníze,není lepší volba.
Podařilo se mi sehnat originální padací rámy. Potřebuji jenom dokoupit šrouby.
Můžete mi prosím někdo, kdo máte origo padáky změřit délky všech šroubů?
Jaký šroub je potřeba pro uchycení pod nádrží - jde mi o délku. jaké šrouby - délky jsou potřeba pro uchycení pod motor. Blíže ke kolu dále od kole - u katalyzátoru.
Moc by mi to pomohlo. Zítra jdu na poštu si je vyzvednout tak bych je rovnou koupil.
Přemýšlím nad tím že asi budou vysokopevnostní, ale zase pokud je to padák, tak by se měly jakoby střihnout u pádu.. nebo se mýlím?
Vím že se asi nikomu už do dílny v tuto hodinu nechce... ale kdyby ano moc moc mi to pomuže. Děkuji
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Z toho si nic nedělej... mě takhle utekly už 4 a všechny jsem měl zamluvené, s vždy mě bylo řečeno.. že už jsou na poště.. a pak po pár dnech čekání nic... člověk sse pak dozví že je nakonec neposlal protože atp atp...
jojo Jinak šrouby jsem si pak ve dvě ráno našel na OEM... suma sumárum 10 korun plus podložky.
VojtechPolicky přiložený následující obrázek:
[396.05Kb]
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Já ukecal Dodotech ať mi ještě jedny vyrobí - ikdyž už ukončili výrobu. Podle mě jsou to nejkrásnější padáky na 1150... Navíc s nimi i bez demontáže jdou sundat původní plastový kryty ventil deklů a jde sundat ventilové víko pro seřízení...