1. nedá. Jedna z našich připomínek, která bohužel nenajde řešení, to už víme asi na 100%
2. ta spodní lišta mě nijak nevadí. Na displeji se různě vysouvají další panely s informacema, takže to navazuje na ten pruh i nahoře, nepředpokládám že by se to změnilo ale požadavek na čistou mapu s údaji v rozích jsme pochopitelně dávali ale nechtějí to (zatím).
No nic, tak budu nadále shánět x78c, občas se něco objeví na ebay :-((
Ta lišta nahoře mě neskutečně štve. Dokázal bych se smířit s těma záložkama dole, dokonce i s tím že je to dotykový a nemá to tlačítka. Ale ta lišta nahoře mi vadí přespříliš...
To je taková blbost že to nejde schovat, **** kdo tohle vymyslel... Někdo jí tam chce tak OK, ať ji tam má. Ten kdo jí nechce odškrtne checkbox v menu a lišta není :-(
Opustili mantinely vidění GPS navigace jako pomůcky pro jízdu z bodu A do bodu B a pochopili obrovský celosvětový nárůst popularity kategorií motocyklů, které jsou určené na dálkové cestování - pokud možno bez omezení a často bez přesného cíle.
Navigace GPS při takovém stylu ježdění pomáhá poznávat nové země, nové oblasti, nové cesty - po kterých majitel často vůbec neměl v plánu jet, protože o nich nevěděl.
Tak tuto funkci měly všechny navigace, které jsem zatím měl
Řekl bych, že v této oblasti byla úplně nejlepší moje první navigace na PDA.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
stepan: ono to je myšlené tak, že podpora zobrazení prošlých stop a jejich konverze na trasy, podpora rastrových (skenovaných) map a satelitních snímků a taky funkce vedení v autoroutingu nejklikatější cestou k cíli - to všechno ne úplně zapadá do koncepce navigace z A do B. Tak bylo navržené Zumo 550 - co nejméně údajů, pokud možno jen trasa a nic z detailů kolem, vymytá mapa, žádné práce s tracky apod...
Tady je šance, že těch funkcí pro offroad bude víc, protože to přímo výrobce takhle deklaruje a to považuju za celkem důležitou změnu.