měřím 205 a zvýšeno mám o 30mm, stupačky sníženy o 2,5cm úplně jiná jízda...
Co máš za stupačky?Já našel jen snížené o 15 mm,od SW-motechu.
jo, to jsou ony, neměřil jsem je, je to na nich napsané -2,5cm proti standartnímu umístění. Odšrouboval jsem ty nesmyslný gumy a myslím si že to je zrovna ve výsledku těch -2,5cm
měřím 205 a zvýšeno mám o 30mm, stupačky sníženy o 2,5cm úplně jiná jízda...
Co máš za stupačky?Já našel jen snížené o 15 mm,od SW-motechu.
jo, to jsou ony, neměřil jsem je, je to na nich napsané -2,5cm proti standartnímu umístění. Odšrouboval jsem ty nesmyslný gumy a myslím si že to je zrovna ve výsledku těch -2,5cm
JJ, ty motechácký mám a snížej to o těch cca 2,5cm. Páka u brzdy u vzduchu je v pohodě....dá se malinko přištelovat
Tak na vzducháči jsem měl stupačky od TT a tam to bylo určitě 15 mm.Stupačky na LC mám připravené v garáži a už se mi tam teď nechce,ale řekl bych,že i na krabici od těch SW-motech je napsáno 15 mm.Pokud víte,že je to 25 mm,tak vám budu věřit a zítra si to ověřím v garáži.
.
ano, to je ono, měří se to i s tím gumovým špalkem, bez něj je to další 1cm dolů
Jenže v tvém odkazu je napsáno přímo 25 mm a o té gumě tam nic není.
to abych šel do garáže já a mrknul se co mám za typ
vím že mám stejné, jiné podle mě na LC nejdou od MOTECHu
myslím že ten 1cm stejně nehraje roli, jiné by to bylo třeba o 10, to si ale můžu namontovat nějakou plotnu pro choppery a jezdit na tuleně
jinak pro mě je zásadní rozdíl "jehly" originál stupačky a široké MOTECH, nebo jiné, ty centi metry nebo milimetry je bonus navíc
Upravil MichalD dne 19.03.2014 19:21
všude dobře, s kávou nejlíp
Mel jsem stejny na 1150 a taky na netu meli 25mm, v realu to byl ten 1,5cm kdyz jsem to meril....mozna nejak do toho pocitaji i tu gumu. Bude to stejny,dva typy delat urco nebudou.
brtnik napsal:
Mel jsem stejny na 1150 a taky na netu meli 25mm, v realu to byl ten 1,5cm kdyz jsem to meril....mozna nejak do toho pocitaji i tu gumu. Bude to stejny,dva typy delat urco nebudou.
Asi to tak bude.Psal jsem teď Sumoto,tak zítra uvidíme.Taky si myslím,že dělají jen jeden druh.
.
PavelDR napsal:
Máte už někdo reálné zkušenosti se zvýšeným plexi na LC?Případně jakého výrobce jste zvolili?
ve CT jsem okukoval adventurni.
byt tebou, neresim nic jineho.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PavelDR napsal:
Máte už někdo reálné zkušenosti se zvýšeným plexi na LC?Případně jakého výrobce jste zvolili?
Také jsem původně okukoval plexi z ADV LC, jak zmiňoval Hicks, ale poté co jsem ho vyzkoušel, tak změna nebyla zas tak velká - je sice širší, ale ne zas tak vysoké. Rozhodoval jsem se mezi Touratechem a Wunderlichem. Na http://www.gs-for...ich-98751/ chválili Wunderlich marathon a to z toho důvodu, že má vzpěru na plexi. Pro někoho to může býr "vos*r" povolit levou stranu pak nastavit výšku plexi vpravo a zase levou stranu utáhnout. Ale ono to funguje perfektně! Plexi se ani v nejvyšší poloze ve 170 km nemele. Nechci hanit originální plexi, je hodně povedené nicméně někomu vyhovuje někomu ne. Výměnou za Wunderlicha už nemám mouchy na helmě, a cestovní komfort je podstatně lepší, hlavně s otevřenou helmou.
jardal přiložený následující obrázek:
Musim uznat, ze plexi na ADV je sice skvele tvarovany a siroky, zadny turbulence, ale neni zrovna vysoky.
Mam mouchy na helme a na to jsem s orig. plexi na obyc vzduchovy 12tce nebyl zvyklej. Plexi mam v nejvyssi poloze, sedlo taky a merim 186cm.
Alda napsal:
Musim uznat, ze plexi na ADV je sice skvele tvarovany a siroky, zadny turbulence, ale neni zrovna vysoky.
Mam mouchy na helme a na to jsem s orig. plexi na obyc vzduchovy 12tce nebyl zvyklej. Plexi mam v nejvyssi poloze, sedlo taky a merim 186cm.
ja uvazuju, ze adventurni poridim.. teda MOZNA.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2