raptor:Jestli Ti to dělá i při zahřátém motoru,tak to by mohly být klapky.Až to bude zase klepat tak zkus prstem zatlačit na "kladku" s lankem.Pokud to přestane,tak jsi právě objevil Ameriku .Klepající klapku.To dělá snad každému,takže zbytečná panika.
tak vytahnu thread nahoru:
Vcera jsem po 3 tydnech sedl na motorku a jel za strejdou do Radejova, obcas jsem predjizdel a mezi 3-5 tis a ty kovovy podivny zvuky jsou cim dal tim kovovejsi a cim dal tim hlasitejsi fakt rany... Predtim jsem to neresil, ale ted to bylo hodne nahlas a za 14 dni mam jet s mladou nalozenej to Rumunsko.
Zajimavy bylo, tak ac nerad... kdyz jsem motorku vytocil na tech 6-7tis.. a trosku ji protahnul tak to pak prestalo delat, ale po projeti vesnice pri vyjizdeni z ni zase to stejny nepravidelny casty rany pri zrychlovani a zvysovani otacek na skoro vsechny kvalty..sad
Jsem z toho vyrizenej
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
ChipGS napsal:
tak vytahnu thread nahoru:
Vcera jsem po 3 tydnech sedl na motorku a jel za strejdou do Radejova, obcas jsem predjizdel a mezi 3-5 tis a ty kovovy podivny zvuky jsou cim dal tim kovovejsi a cim dal tim hlasitejsi fakt rany... Predtim jsem to neresil, ale ted to bylo hodne nahlas a za 14 dni mam jet s mladou nalozenej to Rumunsko.
Zajimavy bylo, tak ac nerad... kdyz jsem motorku vytocil na tech 6-7tis.. a trosku ji protahnul tak to pak prestalo delat, ale po projeti vesnice pri vyjizdeni z ni zase to stejny nepravidelny casty rany pri zrychlovani a zvysovani otacek na skoro vsechny kvalty..sad
Jsem z toho vyrizenej
Než jsem vyměnil napínák na levém válci,stávalo se že občas váznul a motor začal z ničehož nic mlátit jako sviňa.Po vymontování jsem zjistil že se sprostě zadíral!!!Důvod neznámý,ale zřejmě tam něco v BMW podělali,protože nový přišel už s krapet jinou konstrukcí.Od té doby klid.Zajímavé je že pravý válec jede s původním a bez problémů.Neříkám že tohle je diagnóza tvého problému,ale zaměřil bych se na to odkud ty zvuky jdou.
....natankuj stooktanový benzín a přestane to, znám to, jsou to detonace, něco podobného, jako když jsi ve stovce Mbéčku na čtyřku dal plný plyn v padesátce. Má na to vliv několik skutečností, teplota okolního vzduchu, vlhkost a podobně, já už jezdím jen na 98 a více.
U nás je 98 jako 95 v Německu, prodávají tady sračky a ještě k tomu drahý...
PavleGS, kolik stál ten napínák, uvažuju, že je vyměním oba, protože na ohřátem motoru, v koloně, nebo tak podobně, když stoupne teplota o dva dílky, tak tlak oleje neudrží napínák napnutý na volnoběh a ozývají se ty hrozné zvuky, stačí vrknout plynem a je to, jak když se v motoru melou šrouby.
bmwivo-Cena byla asi 1500kč .Nejsem si ale jistý,protože jsem bral i napínák na řetěz co je vpředu (pohon ol.čerpadla ?),takže to mám na dodacím listě v jedné hromadě a nevím už co k čemu patřilo.Nejdražší položka tam je 1300kč (pístek) jinak řádově stokoruny.
bmwivo napsal:
....natankuj stooktanový benzín a přestane to, znám to, jsou to detonace, něco podobného, jako když jsi ve stovce Mbéčku na čtyřku dal plný plyn v padesátce. Má na to vliv několik skutečností, teplota okolního vzduchu, vlhkost a podobně, já už jezdím jen na 98 a více.
U nás je 98 jako 95 v Německu, prodávají tady sračky a ještě k tomu drahý...
PavleGS, kolik stál ten napínák, uvažuju, že je vyměním oba, protože na ohřátem motoru, v koloně, nebo tak podobně, když stoupne teplota o dva dílky, tak tlak oleje neudrží napínák napnutý na volnoběh a ozývají se ty hrozné zvuky, stačí vrknout plynem a je to, jak když se v motoru melou šrouby.
Aha, na volnobeh to nedela... je pravda, ze tam ted leju papani z takove pofiderni benzinky, ale to s tim stooktanem vyzkousim... pak budu resit napínaky.
Jinak Tonda taky rika, ze to jsou detonace, ale tak moc kovový? Asi to zkusím někdy nějak nahrát
pavel> díky... zkusim benzin a pak napinak... ale ten napinak kdyztak az po rumunsku, snad se nic neznici na ceste.
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
bmwivo napsal:
....natankuj stooktanový benzín a přestane to, znám to, jsou to detonace, něco podobného, jako když jsi ve stovce Mbéčku na čtyřku dal plný plyn v padesátce. Má na to vliv několik skutečností, teplota okolního vzduchu, vlhkost a podobně, já už jezdím jen na 98 a více.
U nás je 98 jako 95 v Německu, prodávají tady sračky a ještě k tomu drahý...
PavleGS, kolik stál ten napínák, uvažuju, že je vyměním oba, protože na ohřátem motoru, v koloně, nebo tak podobně, když stoupne teplota o dva dílky, tak tlak oleje neudrží napínák napnutý na volnoběh a ozývají se ty hrozné zvuky, stačí vrknout plynem a je to, jak když se v motoru melou šrouby.
Aha, na volnobeh to nedela... je pravda, ze tam ted leju papani z takove pofiderni benzinky, ale to s tim stooktanem vyzkousim... pak budu resit napínaky.
Jinak Tonda taky rika, ze to jsou detonace, ale tak moc kovový? Asi to zkusím někdy nějak nahrát
pavel> díky... zkusim benzin a pak napinak... ale ten napinak kdyztak az po rumunsku, snad se nic neznici na ceste.
100% to je benzin vim to z vlastni skusenosti tak to se tes na rumunsky benzin to bude uplnej koncert tomu ver pravda je ze jsem se se stejnym benzinem setkal i unas
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“