Tak se taky podělím s měřením paliva u mýho gsa,po natankování ukáže plnou po ujetí 200km půlku a po 250km už jen jeden dílek a dojezd jen 80km a po 300km už svítíl výstražný trojúhelník. No tak jsem pásek vyhodil ven stříkl na hadru trochu wd otřel dal zpět a světe div se je vše v pořádku stav paliva naskočil na půlku a dojezd 350 km což odpovídá stavu paliva co mám teď v nádrži takže super....
Tak dnes první vyjížďka s baworákem od Boba. Motorka jede super, proti V stromu je ta síla znát. Ale taky hned první typická závada BMW a asi po 10 km přestal fungovat palivoměr. Ukazuje nulu a svítí žlutý trojúhelník. Ach jo.
Ahoj,to chceš říct že brambora jede líp než V-strom?to byl teda nákej zdechlej.měl jsem Cagivu Navigator 1000 se stejným motorem a GS jsem si mazal na chleba kdy jsem chtěl.ale je pravda že jel prazvláštně dobře.
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
ZdenekR napsal:
Ahoj vsem. Jsem pekne nastvanej z mereni paliva na BMW R1200 GSA. Pri vyjezdu jsem mel dojezd 270 km. Po 25 km ukazuje pocitac dojezd 55 km. Sviti vystraha a behem 2 km moto stoji. Nema benzin. Dojezd 53 km. Uz se mi to stalo 2x. Zmetek jeden.
Jinak jsem s touto motorkou moc spokojenej.
Jake mate zkusenosti vy ostatni ???
Právě jsem se vrátil z vyjížďky benzín mě došel(chciplo to) když to ukazovalo dojezd 64km naštěstí jsem doplachtil na benzínku takže v pohodě, do nádrže se vešlo 35,5 litru
Me ceka vymena pasku pristi tyden v Brne...jen se zeptam zkusenych servismanu....uz ten pasek vyrabi kvalitnejsi..nebo je to porad stejne?ten muj je puvodni z r.2008...... Co na tom vlastne odchazi ze prestane merit/fungovat??!!
Upravil Bedabanjo dne 12.03.2018 10:16
Bedabanjo napsal:
Me ceka vymena pasku pristi tyden v Brne...jen se zeptam zkusenych servismanu....uz ten pasek vyrabi kvalitnejsi..nebo je to porad stejne?ten muj je puvodni z r.2008...... Co na tom vlastne odchazi ze prestane merit/fungovat??!!
Asi je pořád stejnej , protože mě půl roku po výměně přestal opět fungovat . Ale jiskra ze zapalovače mě to kupodivu opravila , už podruhé :-)
Bedabanjo napsal:
Me ceka vymena pasku pristi tyden v Brne...jen se zeptam zkusenych servismanu....uz ten pasek vyrabi kvalitnejsi..nebo je to porad stejne?ten muj je puvodni z r.2008...... Co na tom vlastne odchazi ze prestane merit/fungovat??!!
Asi je pořád stejnej , protože mě půl roku po výměně přestal opět fungovat . Ale jiskra ze zapalovače mě to kupodivu opravila , už podruhé :-)
jouda1 napsal:
Ahoj,to chceš říct že brambora jede líp než V-strom?to byl teda nákej zdechlej.měl jsem Cagivu Navigator 1000 se stejným motorem a GS jsem si mazal na chleba kdy jsem chtěl.ale je pravda že jel prazvláštně dobře.
Ahoj. Ale já měl malýho V stroma 650 to je 49 kW. A to teda baworák jede víc.
Bedabanjo napsal:
Me ceka vymena pasku pristi tyden v Brne...jen se zeptam zkusenych servismanu....uz ten pasek vyrabi kvalitnejsi..nebo je to porad stejne?ten muj je puvodni z r.2008...... Co na tom vlastne odchazi ze prestane merit/fungovat??!!
Asi je pořád stejnej , protože mě půl roku po výměně přestal opět fungovat . Ale jiskra ze zapalovače mě to kupodivu opravila , už podruhé :-)
jouda1 napsal:
Ahoj,to chceš říct že brambora jede líp než V-strom?to byl teda nákej zdechlej.měl jsem Cagivu Navigator 1000 se stejným motorem a GS jsem si mazal na chleba kdy jsem chtěl.ale je pravda že jel prazvláštně dobře.
Ahoj. Ale já měl malýho V stroma 650 to je 49 kW. A to teda baworák jede víc.
jojo už mi to Tygr osvětlil,no v tom připadě bawo jede líp.
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
Tak dnes pokus o opravu palivoměru. Po týdnu zapnu klíčky a žádná změna , stále neukazuje a svítí kontrolka.
První trik je sundat víčko nádrže a vytáhnout pásek a utřít WDéčkem. Karlovarákovi to pomohlo ale mě ani náhodou. po zapnutí a čekání asi tři minuty beze změny, nefunguje.
Tak druhý trik je z piezo zapalovačem podle youtube. Zajel jsem do práce pro hořák z bomby, dolil nádrž do plna (co kdyby to chtělo bouchnout) a podle návodu párkrát propápil kontakty 1a4, 2a3. Zapnul klíčky a po půl minutě heuréka. Palivoměr naběhl do plna a kontrolka zhasla. :-)
Má někdo nápad, proč se to opraví jiskrou ze zapalovače? Co se tam stane, že to najednou začne makat? Mám podobný problém. Plná nádrž, plná nádrž najednou půlka z ničeho nic a pak už to funguje normálně...
Tak nevím, zda mám take použít jisrku?
paaulooss napsal:
Má někdo nápad, proč se to opraví jiskrou ze zapalovače? Co se tam stane, že to najednou začne makat? Mám podobný problém. Plná nádrž, plná nádrž najednou půlka z ničeho nic a pak už to funguje normálně...
Tak nevím, zda mám take použít jisrku?
Paaulossi některé ročníky prý mají do poloviny jen jeden dílek. Takže nádrž ukazuje stále plnou a až padne k půlce zmizí první dílek až na polovinu a pak ukazuje už po malých dílcích až do sucha.
Mě to nešlo vůbec. Vyjel jsem minulou neděli a po asi 10 km mi zmizeli všechny dílky, začla blikat prázná nádrž a rozsvítil se na palubce žlutý trojúhelník.
Ahoj, tak i já hlásím opravu pásku pomocí piezo zapalovače, vše v pohodě, jen dívný pocit, než poprvé škrtneš. Přeci jen je to jiskra a palivo. Úleva, když po chvíli zapnutém klíčku naskočí budík.